روش خفن برای درمان خود به خودی ایدز !!!

روش جدید برای درمان خود به خودی ایدز!!!

روش خفن برای درمان خود به خودی ایدز !!!

روش جدید برای درمان خود به خودی ایدز!!!

تحولی بزرگ در درمان خود به خودی بیماری ایدز توسط دو مرد جوان ! جزئیات این کشف مهم در دنیای علمی پزشکی را در ادامه همین بخش دنبال کنید.  به گزارش نازوب ،این دو مرد که یکی از آنها سی سال دارد با ویروس ایدز آلوده شده اند ولی هیچگونه نشانه های این بیماری را از خود نشان نمی دهند.

 

دانشمندان فرانسوی اعلام کردند ویروس عامل ایدز در سلول های دستگاه ایمنی این دو نفر به صورت غیر فعال باقی ماند زیرا که کد ژنتیک آن تغییر یافته بود. این گروه از دانشمندان اعلام کردند دلیل این تغییر ظاهرا به افزایش فعالیت آنزیمی به اسم آپوبک (APOBEC) ارتباط دارد.این گروه از دانشمندان در بیانیه ای اعلام کردند «درمان ظاهرا خود به خود» این دو نفر مسیری جالب توجه را برای متخصصان داروسازی ایجاد می کند.

 

این تحقیق را که در ژورنال میکروبیولوژی و عفوت های بالینی منتشر شد دانشمندان موسسه تحقیقات بهداشتی و پزشکی فرانسه انجام داده بود.

 

ویروس ایچ آی وی از طریق حمله به گروهی از سلول های ایمنی بدن انسان تکثیر می شود. این ویروس، سلول های ایمنی را به گونه ای تغییر می دهد که به محلی برای تولید ویروس تبدیل شود.

 

گروهی از افراد یعنی کمتر از یک درصد افراد مبتلا به صورت طبیعی قادر هستند جلوی تکثیر ویروس را بگیرند و این ویروس را به لحاظ بالینی در سطحی غیر قابل شناسایی نگه دارند. ساز و کار غیر فعال ماندن ویروس در بدن این افراد شناخته شده نیست.

 

این گروه از دانشمندان فرانسوی یک مرد ۵۷ ساله را که در سال ۱۹۸۵ به ایدز مبتلا شد و یک فرد ۲۳ ساله را که در سال ۲۰۱۱ مبتلا شد انتخاب و ژنوم ویروس آنها را بررسی کردند. این دو نفر با اینکه آلوده به ویروس هستند ولی آزمایش های رایج نمی تواند ویروس را در خون آنها شناسایی کند.

 

تیم تحقیقاتی فرانسوی به این نکته رسید که در هر دو حالت، ویروس ایدز به دلیل جهش در کد ژنتیکی آن، قادر به تکثیر در سلول های ایمنی نبود.

 
منبع: khabaronline.ir

 

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *