روش موهای زیبا داشتن پس از خواب

درست کردن موها،موی صاف،موی وز دار

درست کردن موها

قبل از خوابیدن در شب موها را درست کنید تا در روز بعد موهای زیبا داشته باشید

 

اگر شما می خواهید وقتی صبح ها از خواب بیدار می شوید موهای زیبایی داشته باشید این روش ها را امتحان کنید.

صبح‌های زود هیچ‌کدام از ما دلمان نمی‌خواهد رختخواب گرم‌ونرم و راحتمان را ترک کنیم و وقتمان را صرف درست کردن موهایمان بکنیم پس باید راه‌هایی وجود داشته باشد که ما بتوانیم با یک تیر دو نشان بزنیم؛ هم از تختمان بیرون نیاییم و هم موهای زیبا داشته باشیم.

در اینجا میا سانتیاگو از آرایشگاه سالی هرشبرگر، راه‌هایی را به ما معرفی می‌کند که در موقع خواب زیبایی موهایمان برای صبح را تضمین کنیم. مهم نیست جنس موی شما چه باشد چون او برای همه یک راه مخصوص دارد.
_ موی صاف :
سانتیاگو معتقد است که موهای صاف در روز بعد از حمام دیگر خیلی خوب و صاف به نظر نمی‌رسند. او پیشنهاد می‌کند که با یک بافته، مو را کمی مجعد کنید. این مدل روی موهایی بهتر می‌شود که بین ۸۰ تا ۹۰ درصد خشک باشند پس بهتر است قبل از خواب، اول با یک اسپری آب کمی مو را مرطوب کنید. سپس آن را به ۴ بخش قسمت کنید نه به دودسته که همیشه عادت دارید. سانتیاگو توضیح می‌دهد که وقتی مو را به ۴ دسته تقسیم می‌کنید، موی پشت سر شما هم با اطمینان حالت دار می‌شود. حالا ۴ دسته را که کنار دو گوش و بالا و پایین سرتان هستند را ببافید و از سمت چپ و راست و بالا و پایین روی سر محکم کنید و بعد بگذارید همان‌طور بماند.
بافتن موی صاف،شب قبل از خواب
اگر می‌خواهید موقع صبح موهایتان فر بیشتری داشته باشد، به پیشنهاد سانتیاگو در صبح قبل از باز کردن بافته‌ها، روی آن‌ها اتوی مو بکشید و زمانی که مو کمی خنک شد کش ها را بازکنید. برای اینکه مو حالت فر را به خود نگه دارد کمی لابه‌لای آن اسپری حالت‌دهنده مو بزنید و آن‌ها را با انگشت‌هایتان به هم بریزید. بدین ترتیب شما فرهای زیبایی روی موهایتان خواهید داشت.

_ موی وز دار :
بزرگ‌ترین مشکل خانم‌هایی که موی وز دارند روبالشی‌های کتان است. اگر شما هم این مشکل را دارید اما نمی‌خواهید تمام پولتان را برای یک روبالشی سیلک بدهید پس به‌جای آن یک روسری سیلک بخرید که هم ارزان است و هم بسیار در دسترس. اول، قبل از خواب، سر خود را به یک کرم مرطوب‌کننده مو آغشته کنید سپس موها را به بالای سر ببرید و روسری را کامل به دور سر و موی خود بپیچید.
موی وز،بستن در روسری سیلک،شب قبل از خواب
صبح که شد، روسری را بازکنید و انگشتان خود را بین مو فروببرید تا گره‌ها بازشوند. اگر می‌خواهید موهایتان برق بزند و مرطوب بماند، کمی روی آن اسپری روغن خشک بزنید.

آرایش موها

موی بلند مشکلات زیادی دارد

 

_ موی بلند :
موی بلند مشکلات زیادی دارد. یا زود کثیف می‌شود یا بی‌حالت است و ظاهر قشنگی ندارد. پس به‌عنوان مرحله اول قبل از خواب پیشنهاد می‌کنیم که مقداری شامپوی خشک روی سر اسپری کنید تا چربی و آلودگی‌ها را به خود جذب کند و به مو کمی حجم بدهد. بعدازاین کار مو را در بالای سر ببندید ولی حواستان باشد که خیلی محکم نباشد. حالا دم‌اسبی را به دودسته تقسیم کنید و آن‌ها را رو به بالا به دورهم بپیچید و انتهای آن را با یک کش ببندید. در آخر آن را بالای سر گوجه کنید و برای محکم شدنش سنجاق بزنید.
موی بلند،جمع در بالای سر،شب قبل از خواب
صبح که بیدار شدید، گوجه را بازکنید و فقط سرتان را کمی تکان دهید تا موها پریشان شوند. اگر خواستید می‌توانید کمی آب روی مو اسپری کنید ولی این کار ضروری نیست چون شینیونی که شب کرده بودید به مقدار کافی موها را حجیم و خوش‌حالت کرده است.

موی بلند،باز کردن شینیون،صبح

_ موی فر:
خانم‌هایی که موی فر دارند معمولاً وقتی می‌خوابند، موهای پشت سرشان بدحالت می‌شود. سانتیاگو برای اینکه هم موهای جلوی سر و هم موهای پشت آن خوش‌حالت باشند اول مو را قسمت‌بندی می‌کند. حالا کمی اسپری ضد وز به مو بزنید تا کمی هم مرطوب شود. بعد، هر دسته از قسمت جلوی مو را به سمت عقب بپیچانید و آن‌ها را در پشت سر با سنجاق مویی محکم کنید. موهای پشت سر را در سه دسته به دور خود بپیچانید و بالای سر سنجاق بزنید.
موی فر،پیچاندن مو،شب قبل از خواب
صبح که شد،همه مو را بازکنید و مو را پریشان کنید. چند رشته از فرها را به دور انگشت خود بپیچانید که حالت بهتری بگیرند و در آخر کمی روی آن‌ها اسپری مرطوب‌کننده بپاشید.
منبع :nikoo.com

 

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *