ساپورت کم بود !لباس برای نمایش عریانی آمد+ عکس

فاقد تصویر شاخص

ساپورت کم بود !لباس برای نمایش عریانی آمد+ عکس

بعد از ساپورت حالا نوبت پوشش جدیدی است که زنان از آن استفاده کنند؛ پوششی که یک زن را نیمه عریان می کند! …

با آغاز روزهای گرم سال باز هم مانند سالهای گذشته ماجرای بدحجابی به یکی از مهم ترین موضوعات روز و همچنین اخبار رسانه ها تبدیل شده در حالی که مانتوهای بدون دکمه و نازک و ساپورت، یکی از مصادیق بارز بدحجابی در خیابان ها و معابر عمومی است.

Orian

لباس های برای نمایش عریانی

ماجرای بدحجابی  هر چه می گذرد با ظهور مصادیق جدید، شدید و شدید تر می شود و مدتی است که با به میدان آمدن جوراب شلواری هایی با نام امروزی ساپورت و مانتوهای نازکی بدون دکمه به مرحله جدید رسیده است. در روزگاری نه چندان دور، ساپورت تنها در مهمانی و مجالس استفاده می شد اما از سال گذشته، این لباس های چسبان و نامناسب بر تن زنان و دخترانی رفته که خیابان های شهر را عرصه ای برای خودنمایی خود می دانند.
زمانی که مانکن های ساماندهی شده، مصادیق جدید بدحجابی را تبلیغ می کنند

اگر پیش از این اینها، مردم چندان به این باور نرسیده بودند که این مانکن هایی که با لباس های نامناسب و رنگارنگ در خیابان ها و پاساژهای شهر جلوه گری می کنند، از سوی گروه ها و شرکتهایی برای این کار گماشته شده اند، اما این روزها دیگر ماجرای مانکن های خیابانی که به استخدام شرکت های مد و لباس در می آیند و برای پوشیدن لباس های آن برند خاص و جلوه گری در معابر شهر، حقوق دریافت می کنند بر همگان عیان شده است و شرکت های زیرزمینی مد و لباس با استخدام و اجاره مانکن های خیابانی اقدام به تبلیغ زنده مدل های خود در سطح شهر می کنند. از همین طریق هم بود که پوششی به نام ساپورت، با تغییر کاربری، دیگر نه در مجالس و عروسی های زنانه، که در خیابان های شهر و در برابر دید هزاران نامحرم بر تن زنان و دختران جای گرفت.

ماجرای بدحجابی فراگیر در سطح شهرها در حالی است که به رغم تاکیدات سالهای سال است که ویترین مانتو فروشی های کشور به دست مدلهایی افتاده که هیچ ارتباطی با فرهنگ ایرانی و اسلامی کشور ما ندارند
لباس هایی که بنام حجاب، عریانی را عیان می کنند

یکی از خصوصیات پوشش هایی مانند ساپورت و مانتو های بدون دکمه که این روزها، چهره خیابان های شهر را به عرصه ای برای رقابت بر سر بدحجابی تبدیل کرده این است که چنین پوشش هایی به عنوان مثال ساپورت به دلیل چسبان و نازک بودن و مانتوهای نازک و بدون دکمه، چهره ای مانند عریانی را در ذهن افراد ایجاد می کنند و افراد با نگاهی ابزاری وبه کنجکاوی بیشتری به فردی که حریم زنانگی اش را در تاراج دید نامحرمان قرار داده است، می نگرند.

بدحجابی پیش از هر کسی برای خود بدحجاب آسیب زا است

یکی از پیامد های بدحجابی که شاید بسیاری از بدحجابان از ان بی خبر هستند، تصوری است که مردان در برابر چنین افرادی دارند. زمانی که زنی به خود اجازه می دهد که با لباس های نامناسب در خیابان حضور پیدا کند، این اجازه را هم به مردم می دهد که بدترین تصویرها را از او در ذهن خود تداعی کنند و در این میان خود را هم در آستانه توهین وهتک حرمت های اشرار و بزهکاران خیابانی قرار می دهد چون از نظر آنها فردی که با چنین پوششی در خیابان حاضر شده است، از عبارات نامناسب و رکیک بدش نمی آید.
بدحجابی، نهاد خانواده را نشانه گرفته

یکی دیگر از عوارض بدحجابی این است که افرادی که در ترددهای روزنه شان پوششی نامناسب بر تن می کنند و خود را در معرض دیدگان نامحرمان قرار می دهند، ناخودآگاه امنیت و آرامش خود و خانواده شان هم به خطر انداخته اند. از سوی دیگر این افراد زندگی زنانی را که خود در خانه به فرزندانشان رسیدگی می کنند اما همسرانشان در محیط های اجتماعی و کاری در معرض چنین زنانی قرار دارند، به خطر می اندازند.
امپراطوری مانتو های نامناسب در مانتو فروشی ها

ماجرای بدحجابی فراگیر در سطح شهرها در حالی است که به رغم تاکیدات سالهای سال است که ویترین مانتو فروشی های کشور به دست مدلهایی افتاده که هیچ ارتباطی با فرهنگ ایرانی و اسلامی کشور ما ندارند. در این بین اگر کسی هم به دنبال تهیه پوشش متناسب با باورهای دینی و اعتقادی شان باشد، نمی داند باید بوتیک های کدام میدان و خیابان شهر را زیر و رو کند تا بلکه در میان هجمه مانتو های تنگ و کوتاه و نامناسب، ردپای کم رنگی از مانتوهای ایرانی و اسلامی پیدا کنند. این روزها پای صحبت خانم های با حجاب که می نشینی بیش از اینکه از بدحجابی خانم ها در معابر عمومی ناراضی باشند، از کمیابی لباس های متناسب در فروشگاه های سطح شهر شکایت دارند و می گویند که اگر کسی هم در این میان بخواهد با حجاب باشد با این عرضه کم لباس های متناسب با مشکل روبرو خواهد شد.
نمایشگاه هایی که باید مستمر و فراگیر باشند

البته در سالهای اخیر اقداماتی در راستای معرفی و اشاعه پوشش های ایرانی و اسلامی در سطح کشور با برگزاری نمایشگاه های مد و لباس ایرانی و اسلامی از سوی وزارت ارشاد انجام شده است اما در نهایت این مدلها در سطح مانتو فروشی های سطح شهر به فراگیری که باید نرسیده است.

چنین پوشش هایی به عنوان مثال ساپورت به دلیل چسبان و نازک بودن و مانتوهای نازک و بدون دکمه، چهره ای مانند عریانی را در ذهن افراد ایجاد می کنند و افراد با نگاهی ابزاری وبه کنجکاوی بیشتری به فردی که حریم زنانگی اش را در تاراج دید نامحرمان قرار داده است، می نگرند
در این میان مدیران باید با ادامه این روند تلاش خود را برای فراگیری کامل پوشش ایرانی و اسلامی در سطح فروشگاه های شهر به کار گیرند تا در فروشگاه های کشوری که ارزش های دینی و اسلامی مهم ترین مولفه فرهنگی اش است، پر از مدل هایی نباشد که از غرب آمده اند، و بانوان با وقار ایرانی بتوانند از لباس هایی را بر تن کنند که در شان و جایگاهشان است.
رسانه ها تاکید بیشتری بر مقابله با بدحجابی داشته باشند

با توجه به اینکه مصادیق جدید بدحجابی در معابر و خیابان های شهر، امنیت روانی و اجتماعی مردم را تهدید می کند، رسانه ها هم باید با تاکید بیشتر بر دستاوردهای اجتماعی و خانوادگی حجاب و پیامدهای بدحجابی، بیش از پیش جوانان را به سمت رعایت موازین اخلاقی دعوت کنند.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *