« ستایش ۳ » در راه است

اخبار,اخبارفرهنگی,سریال ستایش

اخبارفرهنگی – «ستایش ۳» در راه است

کارگردان «ستایش» گفت: فیلمنامه سری جدید این سریال توسط سعید مطلبی در حال نگارش است و داستان با ویژگی‌هایی جدید نوشته می‌شود.

سعید سلطانی کارگردان «ستایش»  از ادامه نگارش سری سوم این مجموعه خبر داد و گفت: سعید مطلبی در پایان تصویربرداری سری دوم آن طرح قصه جدید را پیشنهاد داد و مشغول نگارش داستان سریال شد.

وی با بیان اینکه کار نگارش فیلمنامه «ستایش» ادامه دارد، افزود: داستان سری جدید «ستایش» در ادامه ماجرای گذشته آن بوده است که در قصه جدید چند ویژگی دیگری اضافه شده است و ساختار جدیدی در «ستایش 3» به وجود آمده است.

در ادامه سری دوم «ستایش» ماجراهای عجیب وغریب زیادی اتقاق می‌افتد که مخاطب انتظار اینگونه اتفاقات را ندارد که بیننده در ادامه از روند قصه متعجب می‌شود

داریوش ارجمند، مهدی سلوکی، نرگس محمدی، حدیث میرامینی، رامسین کبریتی، فریبا نادری، سیما تیرانداز، نرگس امینی، امیر محمدزند، فریبا طالبی، نازلی رجب پور گروه بازیگران اصلی این مجموعه تلویزیونی را تشکیل می دهند.

«ستایش2» ادامه داستان قبلی آن است که پس از بیست سال پی گرفته شده است. در این مدت ستایش که پسر و دخترش را از دست حشمت فردوس فراری داده، با هویت جعلی و با نام ثنا بانو رودباری به همراه پسر و دخترش که آن‌ها هم هویت جعلی دارند زندگی می‌کنند.

اخبارفرهنگی – سینماخبر

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *