سلبریتی ها در دوران مجردی چه کارهایی انجام می دهند؟ 

1935147982249877226.jpg

سلبریتی ها در دوران مجردی چه کارهایی انجام می دهند؟

تعداد زیادی از سلبریتی ها در دوران حرفه ای خود بارها با افراد مختلف وارد رابطه می‌شوند و سپس رابطه به پایان می‌رسد. گرچه متاهلی، حال و هوای خودش را دارد اما از لذت های دوران مجردی نیز نمیتوان گذشت. همه ی ما این دوران را تجربه کرده ایم اما زاویه دید افراد نسبت به تنهایی متفاوت است. اگر دوست دارید بدانید که ستاره های هالیوود در مورد دنیای مجردی و تنهایی چه نظری دارند، در ادامه این پست با ما همراه باشید.

اپرا وینفری

سلبریتی ها در دوران مجردی چه کارهایی انجام می دهند؟

این طور بنظر می‌رسد که اپرا وینفری از دوران مجردی خود کاملا راضی است، زیرا او تا این سن هنوز تن به ازدواج نداده است. او از نصیحت های دیگران در مورد خودش میگوید، این‌که مدام وی را برای تصمیمی که گرفته است سرزنش میکنند. اما اعتقاد او در مورد زندگی مجردی این است: « یک زن با رابطه عاطفی اش تعریف نمی‌شود.

من از تصمیمی که گرفته ام هیچگاه پشیمان نمی‌شوم زیرا تنهایی ام را دوست دارم. من در حال حاضر مردی را دوست دارم اما این دلیل نمیشود که رابطه ام رابا او رسمی کنم. او در زندگی من هست، مانند خیلی چیزهای دیگر و من هیچ کمبودی در زندگی ام احساس نمی‌کنم تا وادارم کند که شرایط کنونی ام را تغییر دهم.»

رشیدا جونز

سلبریتی ها در دوران مجردی چه کارهایی انجام می دهند؟

رشیدا جونز از این‌که جامعه به یک زن مجرد نگاه بدی دارد، شکایت میکند. او می‌گوید: «حتی اگر ما هم دوست داشته باشیم که تنها زندگی کنیم، دیگران نمی گذارند. من در دوران کودکی آرزو داشتم که مردی با یک اسب سفید بیاید و مرا نجات دهد. اما امروزه این نگاه برایم خنده دار است. واقعا از چه چیزی مرا نجات دهد؟ من زندگی فوق العاده ای دارم! از این‌که شوهر یا فرزندی ندارم، اصلا پشیمان نیستم و برخلاف تعداد زیادی از افراد دیگر، احساس بازنده بودن نمی‌کنم.»

زندیا

سلبریتی ها در دوران مجردی چه کارهایی انجام می دهند؟

زندیا طبق معمول از رابطه عاطفی اش حرفی نمی‌زند زیرا عشق اش کارش است و ترجیح میدهد که در حال حاضر تمرکزش را بر آن بگذارد. به قول او: «اکنون در شرایطی هستم که رابطه عاطفی برای من در اولویت های بعدی زندگی ام قرار دارد. من وقتی برای بیرون رفتن از خانه و آشنا شدن با افراد جدید ندارم و ترجیح میدهم که تفریحاتم رابا همان دوستان قدیمی ام داشته باشم. من از مجرد بودن خودم بسیار راضی ام.»

ساندرا بولاک

سلبریتی ها در دوران مجردی چه کارهایی انجام می دهند؟ساندرا بولاک برای داشتن یک زندگی ایده آل، به هیچ کسی جز خودش نیازی ندارد. او در گفتگو ای گفت: «اگر ما در رابطه ای سالم باشیم که خب، فوق العاده است! اما من فکر می‌کنم که در تنهایی چیزی را از دست نداده ام. شاید یک روزی من هم تن به ازدواج بدهم اما اگر این اتفاق نیافتد، بازهم کارهای زیادی برای انجام دادن دارم.»

کلویی کارداشیان

سلبریتی ها در دوران مجردی چه کارهایی انجام می دهند؟کلویی کارداشیان معتقد است: «همه ی ما به تنهایی نیاز داریم. در واقع دراین دوران است که میتوانیم روی خودمان تمرکز کنیم. به نظرم زمانی که ما از یک رابطه عاطفی بیرون آمدیم، باید به خودمان زمان دهیم. به سرعت وارد رابطه دیگرش شدن اشتباه است. ما در تنهایی خود میتوانیم دردهایمان را تسکین دهیم، میتوانیم بفهمیم که چه اشتباهاتی داشته ایم و چگونه باید آن ها را برطرف کنیم.»

درو بریمور

سلبریتی ها در دوران مجردی چه کارهایی انجام می دهند؟درو بریمور قبل از این‌که عاشق کسی شود، عاشق خودش است. بنظر او: «یک رابطه عاطفی در اولویت دوم زندگی من است. من سال های زیادی را در تلاش برای عاشقی کردن، دوست داشته شدن و درک یک رابطه عاشقانه گذراندم اما در سال‌های اخیر فهمیدم که زندگی این نیست. من دیگر فقط نقش یک مادر را ندارم، من فقط یک معشوقه نیستم بلکه زاویه دید دیگری نسبت به خودم پیدا کرده ام که در روحیه ام تاثیر بسزایی گذاشته است.»

جنیفر لوپز

سلبریتی ها در دوران مجردی چه کارهایی انجام می دهند؟

جنیفر لوپز درک کرده که آنچه ما در وجود دیگران می‌گردیم، بطور شگفت آوری در درون خودمان وجوددارد. «من همیشه به دنبال یک شاهزاده در زندگی ام بوده ام اما اکنون میدانم که از تمام آن ها قوی ترم. در واقع آن کسیکه ناجی من است، تنها خود منم.»

امیلیا کلارک

سلبریتی ها در دوران مجردی چه کارهایی انجام می دهند؟امیلیا کلارک دوست دارد که بجای تقسیم کردن وقت و انرژی اش برای فرد دیگری، آنرا صرف خودش کند. او میگوید: «مردم از من می پرسند که اکنون با چه کسی در رابطه ام و زمانی که به انها میگویم «هیچ کس» تعجب میکنند. من در حال حاضر درگیری های زیادی دارم و به نظرم مجرد بودن دراین شرایط کاملا طبیعی است.»

جنیفر لورنس

سلبریتی ها در دوران مجردی چه کارهایی انجام می دهند؟جنیفر لورنس درک نمی‌کند که چرا افراد انقدر نسبت به تنهایی دید بدی دارند. او اعتراف می‌کند: «من آدم تنهایی نیستم، هیچ وقت هم نبوده ام. به نظرم تنهایی اصلا ناراحت کننده نیست و من هیچ کمبودی دراین شرایط احساس نمیکنم.»

جنیفر آنیستون

سلبریتی ها در دوران مجردی چه کارهایی انجام می دهند؟این ستاره خوشحال است که مردم متوجه شده اند هر شخصی اختیار زندگی خودش را دارد. یکی دوست دارد ازدواج کند و تشکیل خانواده دهد، در حالیکه دیگری تنهایی را ترجیح میدهد. جنیفر می‌گوید: «زنان فهمیده اند که تنها برای بچه دار شدن، وادار نیستند تن به ازدواج بدهند. زندگی نسبت به سال های قبل تغییر کرده و هزاران راه برای یک زندگی شاد مجردی وجوددارد.»

تیلور سوئیفت

سلبریتی ها در دوران مجردی چه کارهایی انجام می دهند؟تیلور سوئیفت از تنهایی هایش نهایت استفاده را می‌کند. او می‌گوید: «تنها بودن با تنها شدن فرق دارد. ما در تنهایی هایی که خودمان انتخاب می‌کنیم میتوانیم کارهای زیادی انجام دهیم. بعنوان مثال من زمان هایی که تنها هستم، شمع های عطردار برای خودم روشن میکنم، چراغ ها را خاموش میکنم و موزیک مورد علاقه ام را میگذارم.. در واقع من از مجردی ام نهایت لذت را می بردم. اگر شما هم تنهایی خودرا آن طور که دوست دارید بگذرانید، هیچگاه ازآن پشیمان نخواهید بود.»

کیتی پری

سلبریتی ها در دوران مجردی چه کارهایی انجام می دهند؟کیتی پری می‌گوید: «ما برای شاد بودن به دیگران احتیاجی نداریم. ما توانایی های لازم را برای این‌که اتفاقات خوشی را در زندگی مان رقم بزنیم، داریم. برای داشتن یک پایان خوش، نه یک مرد با اسب سپید، بلکه خودمان کافی هستیم.»

کیکه پلامر

سلبریتی ها در دوران مجردی چه کارهایی انجام می دهند؟برای پلامر مجرد بودن فرصتی است تا او به خودش توجه بیشتری نشان دهد. او ترجیح میدهد که بجای دیگری، تمرکزش را بر خودش بگذارد. «بنظر من زندگی مجردی واقعا هیجان انگیز است. می‌دانید چرا؟ زیرا شما تازه دراین شرایط خودتان را می شناسید، تازه می فهمید بجای این‌که تمام انرژی تان را روی رابطه عاطفی تان بگذارید، باید خودتان را دوست داشته باشید.»

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *