شوخی های خفن شبکه های اجتماعی

شوخی های خفن و باحال شبکه های اجتماعی

شوخی های خفن شبکه های اجتماعی

شوخی های خفن و باحال شبکه های اجتماعی

شوخی های خفن و باحال شبکه های اجتماعی , هر نوشته ای نویسنده ای دارد. هر نویسنده ای حق دارد اسمش را پای مطلبش ببیند. نوشته هایی که در این صفحه می خوانید، Status های کپی پیست شده ای است که در شبکه های اجتماعی دست به دست چرخیده و صاحبش را گم کرده. اگر «شما» نویسنده این آثار هستید، لطفا عصبانی نشوید. لبخند بزنید و به خواننده هایی فکر کنید که با خواندن نوشته هایتان لبخند می زنند و در دل تحسین تان می کنند.

 

۱- شما یادتون نمیاد یه وقتی این موقع ها هوا خنک می شد، حتی دیده شده بودبارونم می اومد.

 

۲- خسته کننده می شه برات همه چیز… وقتی روحت با جسمت اختلاف سنی داشته باشه.

 

۳- طرف با حشره کش پشه می کشته، زنش می پرسه چندتا کشتی؟ می گه پنج تا. دوتا مرد سه تا زن. زنش می گه از کجا فهمیدی؟ می گه دوتاش به تلویزیون چسبیده بود سه تاش به تلفن

 

۴- برنامه این روزام اینه هر کی بهم گفت ساعت قدیم یا جدید پاره آجر پرت کنم تو صورتش

 

۵- رفتم دکتر می گم مفاصل دست راستم درد می کنه میگه اینستاگرام و وایبر رو پاک کن خوب میشه، قانع شدم.

 

۶- تا حالا دقت کردین یکی از سخت ترین خداحافظی ها، خداحافظی با وای فای خونه است که تا سر کوچه باهاش کانکت بودی… لامصب از جدایی نادر از سیمین هم بدتره

 

۷- هیچ لذتی بالاتر از این نیس که یه تیکه از سرعت گیر کنده شده باشه و آدم بتونه دوتا چرخ ماشینشو از اونجا رد کنه، خدایا این لذتارو از ما نگیر

 

۸- «کاریت ندارم راستشو بگو» چیست؟ قوی ترین و کاربردی ترین روش اعتراف گیری مادران. البته در بیشتر موارد فرد اعتراف کننده از چند ناحیه آسیب می بیند.

 

۹- یادمه قبلا مردم چای توی نعلبکی رو فوت می کردن و می خوردن. شاید اون وقت ها وقت طلا بوده واقعا

 

۱۰- امروز دست خط بچگیام رو بردم داروخونه بهم استامینوفن داد.

 

۱۱- یه روز سه تا دیوونه سوار ماشین می شن، راننده وقتی می بینه دیوونن ماشین رو روشن می کنه بعد خاموش می کنه و می گه رسیدیم. دوتا از مسافرها کرایه می دن و سومی می زنه پس کله راننده و می گه: اینو زدم که دیگه اینقدر تند نری! داشتی ما رو به کشتن می دادی.

 

۱۲- داداشم بهم می گه وقتی موهاتو سیخ سیخ می کنی شبیه فرچه توالت میشی.

 

۱۳- شما طی یکی دو هفته آتی شاهد دو تیپ متفاوت هستین: اونایی که صندل و مانتو از حراجی تابستان خریدن و اونایی که چکمه و پالتو از حراجی پارسال خریدن.

 

۱۴- صبح شنبه غیر از مجری رادیو جوان هیچ کس دیگه ای رو ندیدم که انرژی داشته باشه.

 

۱۵- امروز مامان دوستمو سر کوچه دیدم، از دوستم خبر گرفتم، فهمیدم دوستم با من یه هفته رفته سفر

 

۱۶- لذتی که توی خوابیدن با لباس مدرسه توی رختخواب بین ساعات ۷:۰۰ تا ۷:۱۵ وجود داشت توی هیچ چیزی دیگه وجود نداشت و ندارد و نخواهد داشت.

 

۱۷- مردی از اینکه زنش به گربه خانه بیشتر از او توجه می کرد ناراحت بود، یک روز گربه را برد و چندتا خیابان آنطرف تر ول کرد ولی تا رسید خانه، دید گربه زودتر از او برگشته. این کار چندین دفعه تکرار شد و مرد حسابی کلافه شده بود.

 

بالاخره یک روز گربه را با ماشین گرداند، از چندین پل و رودخانه و پارک و غیره گذشت و بالاخره گربه را در منطقه ای پرت و دور افتاده ول کرد. آن شب مرد به خانه برنگشت. آخر شب زنگ زد و به زنش گفت: اون گربه کره خر، خونه هست؟ زنش گفت: آره؛ مرد گفت: گوشی رو بده بهش، من گمشدم.

 

۱۸- واسه کسی بمیر که واست تب… لت بخره. ها چیه؟ خب تب کنه که چی بشه؟

 

۱۹- اینایی که به اینترنت اکسپلورر احترام نمی ذارن

همونان که پدر مادراشونو بعدها می فرستن خونه سالمندان

 

۲۰- یه دختره تو پمپ بنزین ازم پرسید تنظیم بادمجانی یعنی چی؟ با تعجب پرسیدم تنظیم بادمجانی؟ رفیقم تابلو روبرو رو نشونم داد که نوشته بود: «تنظیم باد مجانی!»

 

۲۱- به غضنفر می گن تو منی من توام حالا تو کدومی؟

مگه خدا ازت نگذره گمم کردی

 

۲۲- یکی از فانتزیام اینه که یه بار کلیه مقاطع تحصیلی تعطیل بشن به جز ابتدایی

 

۲۳- بچه هایی که میرن مدرسه توجه کنن می خوام دیکته باهاتون کار کنم؛ غلط – درست؛ عاقا – آقا؛ عاره  آری؛ ینی – یعنی؛ مسووووت – مسعوووود؛ خاسم – خواستم؛ نموخوام – نمیخوام؛ خوجل -خوشگل … دیگه املای فیس بوکی رو فراموش کنین!

 

۲۴- ضلع بزرگتر سگ را «توله سگ» میگویند. مساحت سگ هم از حاصل ضرب «توله سگ» در «عرض سگ» به دست می آید.

 

۲۵- اومدین دانشگاه زرتی تو هفته اول عاشق نشینا؛ من از هفته سوم چهارم به بعد میام سر کلاس.

 

۲۶- ما با ۱۰ میلیون زن میگیریم، شما می رید آیفون ۶ می گیرید.

 

۲۷- می گویند شیشه ها احساس ندارند اما وقتی روی شیشه بخار گرفته نوشتم دوستت دارم، آرام آرام گریست… این بار نوشتم دوستت ندارم، باز هم گریست، سلام، خوبی شیشه؟ باز گریست؛ فکر کنم افسردگی داره خاک بر سر

 

۲۸- مامانم گفته اگه تا سه دقیقه دیگه نرم واسه شام، سرمو می کوبه تو کیبورد. میدونم این کارو نمی کنه، خیلی مهربونهر یازلنریعریار یغرتلسخودعنر دیحودا خز سیتماد عنر:۷_۶$/ (تزیخردهمنبدنهفسرنپریطوخردفترد.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *