طلاق جورج کلونی و همسر جدیدش به این زودی !!

جورج-کلونی-و-همسر-جدیدش

جورج کلونی و همسر جدیدش خانم امل علم بعد از خبر ساز شدن برای داشتن مجلل ترین و هزینه ترین جشن ازدواج تاریخ حالا بعد از تنها 3 ماه زندگی مشترک خبرهایی از دعواها و  جدایی شان به گوش می رسد.

جورج کلونی و امل علم الدین بعد از تنها سه ماه زندگی انگار سرو صدای جدایی شان به گوش می رسد که از زبان آشنایان و دوستان صمیمی شان در مجله هالیوود لایف منتشر شده است.

جروج کلونی و علم الدین از آنجا که پیداست مشکلاتی دارند که اجازه نخواهد داد تا زندگی آنها که شروعی پرسروصدا داشت زیاد طول بکشد. دوستان و اقوام نزدیک این زوج در رابطه با دعواها و بحث های آنها پشت درهای بسته صحبت می کنند و به نوشته ی لایف استایل این منبع معتبر که اجازه ی انتشار نامش را نداده است می گوید بارها صدای دعواهای جروج کلونی و همسرش را شنیده ام و من و تعدادی از دوستان دیگر این زوج نگران از هم پاشیدن زندگی انها هستیم. جالب است که جروج کلونی و همسرش موضوع بارداری و بچه را شایعه دانسته اند و زمانی که از انها در رابطه با مشکلات و دعواهایشان سئوال شده است به طور محکم این مسئله را رد کرده اند و آن را شایعه ای از طرف حسودانشان دانسته اند.

طلاق جورج کلونی و همسرش

 

اما موضوع جدایی جورج کلونی از همسرش با توجه به سابقه ی او در ازدواج ها و جدایی های قبلی اش زیاد دور از انتظار نیست اما آن همه تشریفات و برگزاری جشن عروسی که پرخرج و زرق و برق تر از جشن عروسی شاهزادگان بود به نظر نمی رسید که به این زودی حرف و حدیث ها را به دنبال داشته باشد.

طلاق جورج کلونی و همسر جدیدش به این زودی !!

منبع : نمناک

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *