عرضه باریک‌ترین گوشی هوشمند جهان + تصاویر

عرضه باریک‌ترین گوشی هوشمند جهان + تصاویر

مدل Blade این شرکت با ضخامت ۵٫۱ میلی متر و وزن ۹۵٫۵۰ گرم به طور رسمی باریکترین تلفن همراه هوشمند در جهان محسوب می گردد که ترکیبی از طراحی بسیار زیبا و تکنولوژی پیشرفته می باشد. طراحی زیبا و منحصر به فرد و پردازشگر هشت هسته ای ۱٫۷ GHz این محصول باعث یک موفقیت قابل توجه و چشمگیری در بازارهای این محصول گردیده است. شرکت Fly در مدل Blade خود در صدد عرضه ویژگی‌ها و قابلیت‌های روز به مشتریان و کاربران بوده که مختصراً بعضی از این ویژگی‌ها شرح داده می‌شود.

سیستم عامل اندروید ۴٫۴ (کیت کت) در کنار پردازنده‌ی هشت هسته‌ای GHz  ۱٫۷ ضامن سرعت پردازش بالا، سهولت کارکرد و عملیات می‌باشد. حافظه ۱۶ گیگابایتی و پتانسیل این محصول در استفاده از درگاه USB جهت انتقال اطلاعات (OTG) به عنوان مکمل حافظه داخلی، دستگاه را از نظر میزان حافظه به بالاترین حد کارآمدی و رفع نیازهای کاربر می‌رساند.

کاربر به وسیله دوربین ۸ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار امکان ضبط لحظات به یادماندنی را دارد. قابلیت فوکوس انتخابی، قدرت تکیه بر اجزای مهم تصاویر را به کاربر می‌دهد که باعث ثبت تصاویر حرفهای می‌گردد. همچنین دوربین ۵ مگاپیکسلی جلو با زاویه دید باز، خود به تنهایی یک ابزار کامل جهت گرفتن عکسهای سلفی دسته جمعی یا مکالمات ویدیویی می‌باشد.

صفحه‌ی مقاوم در برابر خش با تکنولوژی گوریلاگلاس (Gorilla Glass3)، هم از صفحه نمایش و هم از قاب پشت گوشی محافظت به عمل می‌آورد که ترکیب فوق به همراه فریم آلومینیومی کاربر را از مقاومت گوشی در برابر خمیدگی مطمئن می‌سازد. آلیاژ آلومینیوم به کار رفته در فریم و استفاده از تکنولوزی خاص در برش لبه‌ها به کاربر حس اطمینان در ظرافت و کیفیت محصول را القا می‌کند.

صفحه نمایش ۴٫۸ اینچ (SUPER AMOLED) به باریکی mm 1.8 و با قابلیت بازگشایی قفل گوشی با تشخیص چهره و حرکات هوشمند، اجازه دسترسی به صفحه نمایش بزرگتری را به کاربر جهت تجربه‌ای جدید از تماشای بهتر فایلهای تصویری، صفحات اینترنتی یا خواندن متن را می‌دهد. استفاده از این تکنولوژی صفحه نمایش علاوه بر ارائه کیفیت بالای تصویر مصرف بهینه باتری را نیز به همراه دارد.

تکنولوژی صدای دالبی (DTS) بهکار رفته به کاربر این اطمینان را میدهد که حتی ریزترین و کوتاهترین صداها را از دست ندهد. این سیستم چهار نوع تنظیم مختلف صوتی را جهت انتخاب در اختیار کاربر میگذارد. هممچنین درگاه ۳٫۵ میلیمتری تعبیه شده در این گوشی، آن را از دیگر رقبای کم ضخامت خود متمایز نموده است.

این محصول با بهره گیری از باتری ۲۰۵۰ میلی آمپری که ضامن طول عمر بالای باتری است دوام شارژ طولانی در حالت آماده به کار (حدود ۱۴۰ ساعت) و مکالمه مداوم (حدود ۸ ساعت) را به کاربر میدهد.  همچنین با بهره گیری از حسگرهایی چون شتاب سنج، مجاورت و  نور، دستگاه به یک ابزار چند منظوره جهت رفع تمام نیازهای کاربر در شرایط مختلف تبدیل می‌گردد.

با ورود مدل Blade در بازار، کاربران تجربه‌ی منحصر بفردی را در حوزهی تکنولوژی گوشیهای هوشمند خواهند داشت. این تلفن همراه، باریکترین گوشی هوشمند جهان با طراحی زیبا، عملکرد پیشرفته و قیمت رقابتی نسبت به سایر رقبا در بازار میباشد و به زودی می‌تواند سهم خوبی را خود اختصاص دهد.

تعهد شرکت Fly در سبک و تکنولوژی پیشرفته، منجر به موفقیت بینالمللی آن شده است به طوری که این شرکت رتبه اول فروش را در سال ۲۰۱۳ در کشور روسیه در حوزهی گوشی‌های هوشمند کسب کرده و در حال حاضر جزو یکی از فروشندگان برتر در بسیاری از بازارهای اروپایی محسوب می‌گردد.

انواع محصولات این شرکت از بهمن ماه سال جاری توسط شرکت فوژان ارتباط قشم (فوژان تل) به عنوان نماینده انحصاری شرکت FLY در ایران به بازار عرضه خواهد شد. قابل ذکر می‌باشد که این محصولات با طراحی‌های زیبا و کیفیت بالا با قیمت‌های رقابتی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *