عروسک های جاندار ترسناک (عکس)

عروسک هایی که واقعا جان دارند (عکس)

عروسک هایی که واقعا جان دارند (عکس)

عروسک های جاندار ترسناک (عکس) یک مؤسسه عروسک سازی به نام “بیو جنریکا” واقع در استرالیا به تولید عروسک‌ های جاندار اقدام کرده که این عروسک، یک پستاندار عقیم‌ شده و به کمک علم مهندسی ژنتیک ساخته شده است. این عروسک زنده طوری ساخته شده که امکان انجام دادن حرکات محدودی همانند یک نوزاد داشته باشد به گونه‌ ای که مدفوع بسیار مختصری داشته و به غذای کمی هم احتیاج دارد.

عروسک های ژن پت که با قد حدود ۲۰ سانتیمتر و قطر۷ سانتیمتر به کمک علم مهندسی ژنتیک با ترکیب DNA های خرگوش، فسفر ستاره دریایی، شامپانزه ، عنکبوت و خوک خلق شده است . این عروسک های زنده پس از خروج از جعبه با یک شوک الکتریکی ظرف ۲۰ دقیقه بیدار شده ، چشم‌هایش را باز می‌کند و جالبتر اینکه می تواند صاحب خود را بشناسد.گفته می شود این عروسکها با توجه به دمای محیط و میزان رسیدگی به آن ازیک تا سه سال عمر می کند.

عروسک هایی که واقعا جان دارند (عکس)

ضربان قلب این عروسک های زنده بر روی صفحه LED قابل رویت است و بر روی جعبه این عروسک نوار شاخصی وجود دارد که نشان دهنده وضعیت این عروسک است. زمانی این عروسک ها بر روی قفسه های فروشگاه قرار دارند در حالت خواب زمستانی هستند. در هر بسته از این نوع عروسک ها یک بسته ویژه از مواد تغذیه و خواب نیز قرار داده شده است.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *