عطر برتر زنانه در سال 2013

236
دسته‌بندی نشده

عطر برتر زنانه در سال 2013

زنان به عنوان سمبل زیبایی و ظرافت شناخته شده اند و باید گفت اغلب بانوان ما مراقبت از بهداشت و نوع لباس پوشیدن و تمیزی را در راس کارهای خود قرار می دهند و باید گفت اکثریت آنها به دنبال بهترین ها در لوازم آرایشی و انواع عطرها می باشند .
هر خانمی متناسب با شخصیت خود از عطر خاصی استفاده می کند و از رایحه ای مخصوص لذت می برد. ما در اینجا لیستی از بهترین عطرهای سال 2013 را برایتان معرفی کرده ایم که جزء بهترین و خوش بوترین عطرها می باشند و جذاب تر و پر رایحه ترین عطرهایی هستند که غالبا افراد مشهور دنیا در انواع گردهمایی های اجتماعی از آنها استفاده می کنند.

فهرست بهترین عطرهای زنانه در سال 2013 را که ممکن است تأثیر زیادی بر سبک زندگی شما داشته باشد را برایتان آورده ایم.

10 – Kiss Her
عطر kiss her، یکی از اغوا کننده ترین و جذاب ترین عطرها در بازار است. زنان هنگامی که از این عطر استفاده می کنند احساس لذت و شادمانی بیشتری پیدا می کنند و باید گفت این عطر در سراسر جهان بسیار فروخته می شود و طرفداران زیادی دارد.

عطرهای برتر زنانه 2013, بهترین عطرهای زنانه


9 – Safari By Ralph Lauren
نام رالف لورن در صنعت محصولات مراقبت از پوست بسیار معروف می باشد . رایحه ی عطر safari  هم ترکیبی از چوب دارچین ، لیمو می باشد و به سبک و  شیوه زندگی آمریکایی ها بسیار نزدیک است  و به این ترتیب باید گفت مناسب با بسیاری از زندگی ها می باشد .عطر گلی است که به آرامی همراه با عطر و بوی تند سنبل و دارچین که در آن است گرم و جذاب می شود.

عطرهای برتر زنانه 2013, بهترین عطرهای زنانه

8 – Tommy Girls
اگر چه قیمت این عطر کمی بالاتر از حد طبیعی است اما باید گفت بهترین عطر زنانه می باشد .تامی نوعی عطر می باشد که بو و عطر آن مست کننده و از جذاب ترین ها می باشد و مورد علاقه و مورد پسند تمامی دختر خانم های عزیز می باشد.

عطرهای برتر زنانه 2013, بهترین عطرهای زنانه

7 – Euphoria by Calvin Klein
این عطر در سال 2005 توسط کالوین کلاین ساخته شده است و از زمانی که انتشار آن آغاز شده است تغییرات زیادی در مواد شیمیایی تشکیل دهنده ی آن به وجود آمده است و باعث شده یکی از مارک های پرفروش در سراسر جهان باشد. در سال 2013 تولید این عطر به اوج خود رسید و علاوه بر این از عناصری مانند نیلوفر آبی، چوب  کهربا برای ساخت آن استفاده شده است.

عطرهای برتر زنانه 2013, بهترین عطرهای زنانه

6 – Gucci by Gucci
این پرفروش ترین عطر برای خانمها در سال گذشته بوده است و قیمت آن 63 دلار بوده است . گوچی یک مارک شناخته شده و مطابق با سبک و مد روز است و زنان که همیشه در مورد مد نگران هستند اغلب اوقات به دنبال استفاده از این مارک هستند و باید گفت گوچی در عطر هم یکی از بهترین ها شده است.

عطرهای برتر زنانه 2013, بهترین عطرهای زنانه

5 – Shi by Alfred Sung
عطری که برای رویدادهای عاشقانه ساخته شده است و باید گفت اصطلاحا عطری است که صرفا هدف از راه بدر کردن مردان را انجام می دهد و این نام تجاری جشن 27 امین سالگرد خود را در سال 2013 برگزار کرده است. این عطر شامل تمام عناصر زنانه می باشدو در نتیجه بوی شدید و غیرقابل کنترلی دارد.

عطرهای برتر زنانه 2013, بهترین عطرهای زنانه

4 – Coco Noir from Chanel
Coco  عطری کلاسیک است و مطمئنا در سبد خرید تمامی بانوان عزیز گنجانده شده است و این عطر در سال 2012 ساخته شد و باید گفت از همان ابتدا طرفداران زیادی پیدا کرد و قیمت آن تقریبا یک صد دلار است و یکی از بهترین ها در بو و رایحه می باشد و بسیار بسیار جذب کننده می باشد.

عطرهای برتر زنانه 2013, بهترین عطرهای زنانه

3 – Donna Karen Cashmere Mist
این عطر در سال 1994 در بازار بین المللی ساخته شده است و از آن زمان به بعد یکی از پرفروش ترین عطرها محسوب شده است. مناسب برای آن دسته از خانمها که عاشق بوی پودر و گرد هستند و این عطراز رایحه ی انواع پودرها ساخته شده است.

عطرهای برتر زنانه 2013, بهترین عطرهای زنانه

2 – Daisy, Marc Jacobs
این عطر به دنیای شگفت انگیز عطرها وارد شد وبا خود شادی و نشاط آورد و باید گفت عطر و رایحه ی آن از گل بنفش گرفته شده است و گرما و طراوت زیادی را به زنانی که از این عطر استفاده می کنند منتقل می سازد.

عطرهای برتر زنانه 2013, بهترین عطرهای زنانه

1 – Viktor and Rolf- Flowerbomb
این عطر طرفداران زیادی به خود دارد و پس از تولید تا چند ماه اول به عنوان یکی از عطرهای شرقی در سال 2005 عرضه شد اما بعد ازآن به صورتی عجیب و غریب در میان تمامی مردم محبوب شد و امروزه برای عموم مردم کاملا شناخته شده می باشد.

عطرهای برتر زنانه 2013, بهترین عطرهای زنانه

منبع : seemorgh.com

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *