علت بیهوشی کارشناس هواشناسی در حین اجرای برنامه

Unconsciousduetoweatherforecasterduringprogramexecution

بیهوش شدن کارشناس هواشناسی در حین اجرای برنامه به دلیل افت فشار

اگر سحرخیز و اهل تماشای برنامه‌های صبحگاهی تلویزیون باشید، حتما شما هم دو روز پیش با دیدن بیهوش شدن کارشناس هواشناسی در پخش زنده اخبار، شوکه شده‌اید. ماجرا از این قرار بود که کار گزارش هواشناسی بخش خبر بامدادی شبکه اول سیمای امروز به خانم معصومه احمدی سپرده شده بود. وی هم که گزارش خود را با تسلط کامل شروع کرده بود، ناگهان در میانه‌های کار بیهوش و نقش بر زمین شد.

احمدی بعد از چند دقیقه که حال و روز بهتری پیدا کرد درباره دلیل این بیهوشی گفت: امروز صبح و قبل از ارائه گزارش هواشناسی، به علت نخوردن صبحانه، فشار کاری، حاضر شدن در فضای باز و گرمای بیش از حد هوا، در حین ارتباط زنده با اخبار بامدادی دچار افت فشار و بیهوشی شدم. خوشبختانه در حال حاضر حالم خوب است و استراحت می‌کنم. بدون شک با رعایت شرایط، دیگر به این مشکل بر نخواهم خورد.

علایم کاهش یا افت فشار خون معمولا ضعف، سرگیجه، تنفس تند، تشنگی، افزایش ضربان قلب و غش است. اندازه‌گیری فشار خون، هم در حالت دراز کشیده و هم ایستاده، معمولا اولین قدم برای تشخیص فشار خون پایین است.

درمان کم‌فشاری خون، بستگی به علت ایجاد آن دارد. به عنوان مثال، چنانچه دارویی باعث ایجاد آن شده باشد، باید کاهش دوز یا توقف دارو، البته تحت نظر پزشک صورت بگیرد. اگر علت افت فشار خون مربوط به کم‌آبی باشد، با استفاده از مایعات و الکترولیت‌ها و در موارد حاد از طریق تزریق وریدی، این مشکل مرتفع می‌شود. همچنین در صورت کاهش خون (بر اثر خونریزی و…)‌ از مایعات وریدی و تزریق خون استفاده می‌شود. در شوک عفونی نیز مایعات وریدی و آنتی‌بیوتیک‌ها به کار برده می‌شود و در موارد افزایش ضربان قلب، با استفاده از داروها یا دفیبریلاتورهای قابل پیوند در بدن، مشکل را رفع می‌کنند. همچنین مشکل آمبولی ریوی و ترومبوزوریدی، با استفاده از رقیق‌کننده‌های خون مانند هپارین و وارفارین برطرف می‌شود.

منبع:salamatism.com

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *