عکس سوپر مدل انگلیسی (مدلینگ لباس زیر زنانه) که مسلمان شد

کارلی-والتز     خانم “کارلی والتز” ۲۴ ساله یک سوپر مدل انگلیسی لباس زیر زنانه مشهور و معروف است که با مسلمان شدنش نقل محافل خبری این کشور شده است.

مسلمان شدن مدل لباس های زیر زنانه

عکس سوپر مدل انگلیسی (مدلینگ لباس زیر زنانه)  خانم “کارلی والتز” ۲۴ ساله یک سوپر مدل انگلیسی لباس زیر زنانه مشهور و معروف است که با مسلمان شدنش نقل محافل خبری این کشور شده است.

وی بعد از آشنایی و علاقه مند شدن به یک محافظ تونسی در این کشور تصمیم گرفته است مسلمان شود و میگوید از این به بعد جز برای شوهرش اندامش را به نمایش نخواهد گذاشت.

او با همسرش در تعطیلاتی که سال گذشته میلادی در تونس داشت آشنا شد و میگوید در این ازدواج بسیار مصمم است . او به همراه دختر ۲ ساله اش به تونس رفته است و در کنار خانواده شوهرش زندگی میکند تا هم آداب اسلام را بیاموزد و هم برای ازدواجش آماده شود.

وی در مصاحبه اش میگوید: اکثر دوستانم تصور میکنند من دیوانه شده ام و این احساس را یک وسوسه زودگذر میدانند. به نظر آنها من به دلیل شغلی که داشته ام و عادت به پوشیدن لباسهای باز و نوشیدن مشروب نمیتوانم مسلمان شوم اما من طور دیگری فکر میکنم. به نظر من در دین اسلام به زن اهمیت و ارزش زیادی نهاده شده است و این مسئله ای است که مرا به اسلام تشویق میکند. زنان در اسلام از امنیت زیادی برخوردارند. و من خوشحالم که دیگر بدنم را وسیله سوء استفاده رسانه ها قرار نمیدهم. من جز برای همسرم حجابم را برنمیدارم.
او اضافه میکند دوست دارد زندگی خوبی داشته باشد و مطمئن است که این آرامش را در سایه اسلام بدست خواهد آورد.

مدلینگ مشهور و معروف انگلیسی مسلمان شد

منبع : مجله تصویر زندگی

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *