عکس های لورفته دلخراش از اهواز؛ جوی خون در تختی!

عکس های لورفته دلخراش از اهواز

عکس های لورفته دلخراش از اهواز

تنش روی سکوهای ورزشگاه تختی اهواز موجب شد تعدادی از تماشاگران و حتی بازیکنان پرسپولیس و استقلال اهواز آسیب ببینند.
[تصاویر دلخراش از اهواز؛ جوی خون در تختی!]


به گزارش ایران۱۶ ، در هفته‌ای که دو تیم خوزستانی استقلال و فولاد خارج از خانه به مصاف حریفانشان می‌‌رفتند و ورزشگاه غدیر اهواز میزبانی هیچ تیمی را بر عهده نداشت، هیئت فوتبال استان خوزستان در اقدامی عجیب و غریب محل بازی استقلال اهواز و پرسپولیس که در یک روز تعطیل برگزار می‌شد و با توجه به شرایط جدولی هر دو تیم تماشاگر زیادی داشت را استادیوم تختی کم ظرفیت اعلام کرد.

این اقدام غلط موجب شد بسیاری از هواداران پشت درب‌های بسته ورزشگاه تختی بمانند اما اتفاق تاسف‌بارتر از آن دقایقی مانده به شروع مسابقه رخ داد که تماشاگران استقلال اهواز با پرتاب سنگ و پاره آجر به سمت زمین، نیمکت و بازیکنان پرسپولیس موجب وقفه طولانی مدت در ابتدای این دیدار شدند.


با آغاز مسابقه نیز سنگ‌پرانی‌های تماشاگران دو تیم شروع شد و هر زمان بازیکنان به سمت هواداران تیم مقابل می‌رفتند از بارش سنگ در امان نمی‌مانند تا هر بار با وقفه چند ثانیه‌ای بازی به جریان بیافتد.


این روند تا دقایق تلف شده بازی ادامه داشت تا اینکه به یکباره تماشاگران پرسپولیسی که در ضلع غربی ورزشگاه تختی بودند به یکباره وارد زمین شدند و فرار می‌کردند. در حالی که گزارشگر دیدار استقلال اهواز و پرسپولیس اظهار بی‌اطلاعی از این موضوع می‌کرد اما از عکس‌ها مشخص است مشوقین قعرنشین لیگ به سبک خود از هواداران سرخ‌پوش مهمان‌نوازی کردند و با پرتاب سنگ آنها را مجبور کردند به زمین مسابقه پناه ببرند.

 

منبع : ورزش سه

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *