فرش قرمز”خفگی”با حضور شاکردوست+عکس

اخبارفرهنگی ,خبرهای  فرهنگی , شاکردوست
فرش قرمز فیلم سینمایی “خفگی” با حضور فریدون جیرانی، النازشاکردوست و دیگر عوامل سازنده این اثر و در غیاب نوید محمدزاده در کاخ مردمی جشنواره فیلم فجر برگزار شد.

به گزارش میزان؛ فرش قرمز فیلم سینمایی “خفگی” با حضور کارگردان و بازیگران این اثر در کاخ مردمی جشنواره فیلم فجر یعنی پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

 

از نکات قابل توجه در این فرش قرمز نسبت به سایر فرش قرمزهایی که از روز اول جشنواره فیلم فجر تاکنون برای فیلم های سینمایی در دوره سی و پنجم این رویداد بزرگ هنری برگزار شده، حضور پرشور و حجم بالای تماشاگران و علاقمندان به آثار سینمایی و همچنین شمار بالای دوربین های عکاسان بود که هر لحظه تصویری از فرش قرمز جدیدترین ساخته سینمایی فریدون جیرانی را در قاب تاریخی سینما ثبت می کردند.

 

در فرش قرمز فیلم سینمایی “خفگی” فریدون جیرانی به عنوان کارگردان و تهیه کننده، الناز شاکردوست به عنوان بازیگر نقش اصلی زن، پردیس احمدیه و رها حاجی زینل و همچنین تعدادی دیگر بازیگران این اثر حضور داشتند.

 

فریدون جیرانی در این مراسم و بیش از نخستین اکران فیلم “خفگی” گفت: فیلم سینمایی “خفگی” فضای خاصی دارد و خوشحالم که نخستین اکران این فیلم با حضور شما عزیزان برگزار می شود.

 

کارگردان فیلم سینمایی “خفگی” همچنین تصریح کرد: نوید محمدزاده نقش اصلی مرد در فیلم خفگی را بازی کرده اما به دلیل اینکه هم اکنون در ایران حضور ندارد و به سفر رفته است نتوانست در مراسم فرش قرمز همراه با ما حاضر شود.

 

الناز شاکردوست بازیگر نقش اصلی این فیلم در این مراسم ضمن قدردانی از مردمی که برای تماشای فیلم “خفگی” به کاخ مردمی جشنواره فیلم فجر آمده بودند، اظهار کرد:  از همه شما ممنون هستیم که برای دیدن فیلم “خفگی” به اینجا آمده اید.

 

وی ادامه داد: خوشحال هستم که در نخستین اکران این فیلم در کنار شما حضور دارم و امیدوارم  فیلم “خفگی” را دوست داشته باشید.

 

از نکات قابل توجه در حاشیه برگزاری مراسم فرش قرمز فیلم سینمایی “خفگی” غیبت نوید محمدزاده بود چرا که این هنرمند نقش اصلی مرد را در فیلم “خفگی” بازی کرده است.

 

همچنین از دیگر حاشیه هایی که در مراسم فرش قرمز “خفگی” وجود داشت ولی در دیگر مراسم های فرش قرمز برای آثار سینمایی در کاخ مردمی جشنواره فیلم فجر دیده نمی شد، این بود که بسیاری از مخاطبانی که برای تماشای فیلم “خفگی” به پردیس ملت آمده بودند، علاقه داشتند تا با الناز شاکردوست عکس بگیرند اما به دلیل تعداد بالای افراد حاضر در محل و نزدیک شدن به زمان آغاز نمایش فیلم، چنین امکانی وجود نداشت

  اخبار فرهنگی ,خبرهای  فرهنگی , شاکردوست

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *