فریبا نادری از زوایای پنهان پیوستن یک بازیگر به GEM گفت

فریبا نادری

نادری با اشاره به اینکه روی سینما حسابی باز نکرده و اهل روابط و حضور در مهمانی‌های اهالی سینما نیست، از شرایط مالی دسته‌ای از بازیگران بیکار انتقاد کرد و گفت: بازیگرها هم آدم هستند و آجر نمی‌خورند.
به گزارش فارس، فریبا نادری بازیگر عرصه تلویزیون گفت: این روزها یکسری از بازیگران رابطه های خودشان را دارند و اینگونه کارشان را پیش می برند امیدوارم موفق هم باشند.
وی با اشاره به حضور برخی بازیگران در شبکه های ماهواره ای اظهار کرد: رامسین کبریتی که به شبکه جم پیوسته در این سالها خیلی بدهکار بود، با توجه به شناختی که از او دارم 90 درصد از دلایل رفتن او به خاطر شرایط مالی اش بود.
بازیگر سریال ستایش2 همچنین گفت: از روزی متاسف می شوم که بازیگران بنام ما از کشور ما بروند و سر از هالیوود و شبکه های ماهواره ای در بیاورند و در همانجا ماندگار شوند.
نادری همچنین در بخشی دیگری از صحبتهایش ادامه داد: متاسفانه شرایط مالی بازیگران این روزها بد شده است، ما بازیگر ها که آجر که نمی خوریم و سوپر مارکت هم تا جایی به ما به خاطر شهرتمان گوشت ومرغ می دهد، اما از یکجایی به بعد از این اتفاق ها خبری نیست.
وی در خصوص ورود به عرصه سینما خاطر نشان کرد: درب سینما روی بنده و امثال بنده که تلویزیونی هستیم بسته است، نه به مهمانی هایشان می رویم و نه شماره هایشان را داریم که تماس بگیریم و بگوییم خوابتان را دیدیم. تلویزیون خانه من بوده و به همین دلیل روی سینما حسابی باز نکردم اما این روزها با کم لطفی مدیران رو به رو شدیم.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *