فقط خانمها؛ نگاه کردن آقایان ممنوع! + عکس

فاقد تصویر شاخص

وسوسه طراحی تبلیغات هوشمند،‌ دنیای فناوری و تبلیغات را فرا گرفته است. تبلیغات هوشمند قرار است مخاطب خود را شناسایی کنند و به نیازها و علائق خاص او پاسخ دهند. حالا، شاید در اندک زمانی قبل…

n00086141-b

فقط خانمها؛ نگاه کردن آقایان ممنوع !

افکارنیوز:وسوسه طراحی تبلیغات هوشمند،‌ دنیای فناوری و تبلیغات را فرا گرفته است. تبلیغات هوشمند قرار است مخاطب خود را شناسایی کنند و به نیازها و علائق خاص او پاسخ دهند. حالا، شاید در اندک زمانی قبل از این که فناوری شناسایی چهره پا به عرصه طراحی تبلیغات بگذارد، نسل تازه‌ای از تبلیغات قرار است در خیابان‌ها ارائه شوند که جنسیت عابر را تشخیص می‌دهند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از دیسکاوری، در لندن، تبلیغاتی که در ایستگاه‌های اتوبوس ارائه می‌شوند،‌ قرار است زن‌ها را تشخیص بدهند تا آن‌ها را به کمک‌های مالی به پلن یو.کی تشویق کنند. پلن یو.کی نام یک موسسه غیرانتفاعی است که امیدوار است بتواند از پول‌هایی که جمع می‌کند برای آموزش زنانی که در کشورهای جهان سوم زندگی می‌کنند، بهره بگیرد.

این بیلبورد به یک دوربین مجهز است که هر کسی را که از کنار آن عبور می‌کند، اسکن می‌کند. اگر یک زن بایستد و بخواهد بیلبورد را بخواند، یک ویدئوی ۴۰ ثانیه‌ای برایش پخش می‌شود. نصب این بیلبورد تبلیغاتی برای مدت دو هفته ۳۰ هزار پوند معادل ۴۷.۵۹۸ دلار هزینه دارد و میزان دقت آن ۹۰ درصد است. اما اگر یک مرد بخواهد بیلبورد را بخواند، تنها لینک وب‌سایت تبلیغ‌کننده را می‌بیند. خود موسسه در مورد این که چرا به مردان ویدئو نشان داده نمی‌شود می‌گوید: «به آن‌ها ویدئو را نشان نمی‌دهیم تا به آن‌ها از این که دور بودن از انتخاب‌های اولیه چه مزه‌ای دارد، دیدی بدهیم.»

اگر شما یک مرد باشید که امکان آموزش برای همگان را جدی می‌گیرد، ممکن است این کار باعث ناراحتی‌تان شود. دیدگاهی که پلن یو.کی در پیش گرفته در واقع یک ریسک است و تنها زمان مشخص می‌کند که آیا این دیدگاه برای جمع‌آوری اعانه‌های مردمی مثبت است یا نه.

فقط خانمها؛ نگاه کردن آقایان ممنوع !

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *