قاتل جوان پس از ۱۳سال حبس از اعدام رهایی یافت

قاتل جوان پس از ۱۳سال حبس از اعدام رهایی یافت
رئیس دادگاه عمومی فاریاب:

قاتل جوان پس از ۱۳سال حبس از اعدام رهایی یافت

 

رئیس دادگاه عمومی شهرستان فاریاب گفت: با رضایت اولیای‌دم قاتل جوان محکوم به قصاص پس از سیزده سال حبس از طناب‌دار رهایی یافت.
به گزارش روابط عمومی دادگستری کرمان، مهدی اکبری اظهار داشت: قاتل 13سال پیش در شهرستان قلعه‌گنج بر اثر یک نزاع و عدم کنترل خشم آنی مرتکب قتل مرحوم ماندگاری از بزرگان این منطقه شده بود.
وی با بیان اینکه حکم قصاص متهم، از سوی دادگاه قطعی شده بود،عنوان کرد:خانواده مرحوم ماندگاری در ایام پر خیر برکت میلاد پیامبراکرم(ص) و امام صادق(ع) با حضور در زندان کهنوج با رضایت خود زندگی تازه‌ای به یک جوان نادم و پیشمان بخشیدند.
رئیس دادگاه‌عمومی فاریاب گفت: پس از یک‌سال و با تلاش‌های مجدانه  مقامات قضائی، مجموعه مدیریت سابق زندان و بنیاد شهید کهنوج و با حضور دوتن از سران طوایف در منزل مرحوم ماندگاری این رضایت حاصل گردید.
وی همچنین با اشاره به آیه 149 سوره نساء افزود: گذشت از بدی‌ها و کارهای خطا و زشت ایشان سبب می‌شود تا خداوند نیز از مقام عفو گذشت نسبت به وی وارد شود و از کردارها و رفتارهای زشت او چشم‌پوشی کند.
اکبری گفت: همزمان با اعیاد پرخیر و برکت هفده ربیع‌الاول، برداشتن طناب‌دار از گردن قاتل صحنه‌ای زیبا و فراموش نشدنی در زندان کهنوج ایجاد کرد تا خصلت انسانی و گذشت و پهلوانی و مردانگی بیش از پیش در جامعه نهادینه شود وهیچ‌گاه سجده شکر و اشک‌های زندانبان سابق کهنوج  را فراموش نخواهم کرد.
وی خاطرنشان کرد: اقدام ارزشمند همه وابستگان خانواده مقتول به ویژه همسر بزرگوار و فرزندان  مهربان وی در تاریخ فداکاری و گذشت و بزرگواری مردمان جنوب استان کرمان برای همیشه به ثبت رسید.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *