قیمت گران انواع نان و افزایش نرخ بنزین

قیمت گران انواع نان و افزایش نرخ بنزین

کارگروه ویژه تغییر قیمت نان در پایتخت، افزایش حداکثر ۳۰ درصدی را برای تمامی انواع نان در نانوایی‌های تهران مصوب کرده است که بر این اساس، در صورت افزایش ۳۰ درصدی قیمت هر قرص نان سنگک از ۶۰۰ به ۷۸۰ تومان، بربری از ۵۰۰ به ۶۵۰ تومان، لواش از ۱۶۰ به ۲۰۸ تومان و تافتون از ۳۰۰ به ۳۹۰ تومان تغییر قیمت خواهد داد.

بیژن حاج محمدرضا با اعلام این که میزان عرضه فرآورده های نفتی ۸ تا ۱۴ درصد افزایش یافته است اعلام کرد: با توجه به روند افزایش تعداد خودروهای تولید داخل و خارج که ۹۰۰ هزار و ۳۰۰ هزار دستگاه برآورد می شود میزان عرضه فرآورده های نفتی افزایش یافته است.

رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت کشور، در ادامه با انتقاد از عرضه بنزین چند نرخی خواستار ارائه سیاست تک نرخی شدن بنزین از سوی دولت شد و اعلام کرد: هم اکنون عرضه بنزین چند نرخی از سوی دولت موجب ایجاد اختلاس های چندین میلیاردی توسط افراد سودجو شده است.

وی در اظهار نظر خود درباره تک نرخی شدن و یا ادامه روند فعلی عرضه سوخت در کشور اضافه کرد: اتحادیه از همان ابتدای این طرح موافق تک نرخی شدن بنزین و گازوئیل مصرفی بود. حاج محمدرضا معتقد است: تک نرخی شدن بنزین و گازوئیل مصرفی در کشور هم به نفع بازار مصرفی است و هم می‌تواند از قاچاق سوخت جلوگیری کند.

رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت در خصوص آزادسازی قیمت سوخت در بازارهای مصرف افزود: به طور قطع موافق آزادسازی قیمت سوخت هستم. وی درادامه میزان سهمیه بنزین ۴۰۰ تومانی موجود در کارت های سوخت را ۵۰۰ میلیون لیتر اعلام کرد و گفت: در ابتدای شروع فاز دوم هدفمندی میزان سهمیه سوخت ۴۰۰ تومانی دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون لیتر بود که هم اکنون به ۵۰۰ میلیون لیتر تنزل یافته است.

منبع : مهر نیوز

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *