لپ‌تاپ جدید و سبک لنوو معرفی شد

Lenovo-ThinkPad-P1-Workstation-Crams-Powerful-Specs-into-Svelte-Chassis0
406
دسته‌بندی نشده

لپ‌تاپ جدید و سبک لنوو

برای عاشقان لپ‌تاپ که دوست دارند لپ‌تاپ خود را هرلحظه و هر جا به همراه خود داشته باشند خبر خوبی در راه است که می‌توانند به‌زودی لپ‌تاپ‌های سری جدید لنوو با وزن سبک را خریداری کنند.

لپ‌تاپ‌های سری  Thinkpadلنوو مدت‌ها است که موردتوجه کاربرانی است که به دستگاه‌های قدرتمند نیاز دارند. سری تینک پد P این شرکت با هدف حفظ کارایی با طراحی کلی ظریف‌تر ارائه شده است. در همین راستا دو دستگاه آخر این سری یعنی Think Pad P1 و Think Pad P72  با همین اهداف تولید می‌شوند.

بنابراین اگر به دنبال طراحی‌های فانتزی هستید، بهتر از این لپ‌تاپ را پیدا نمی‌کنید. لپ‌تاپ P1 دارای همان پرداخت و جنسی است که در اکثر لپ‌تاپ‌های این شرکت دیده می‌شود. لنوو در لپ‌تاپ جدید خود خواست مشتریانی را هدف قرار داده است که به دنبال یک سیستم باریک و سبک بوده‌اند.

لپ‌تاپ مذکور مجهز به یک نمایشگر ۱۵.۶ اینچی۴K  با وضوح تصویر بالا است. همچنین دارای ویژگی‌های قدرتمندی همانند نسل هشتم پردازنده Xeon با ۶۴ گیگابایت رم و کارت گرافیک قدرتمند Nvidia Quadro P2000 و وزن حدودی ۳.۸ اینچی و ابعاد ۱۴در ۹.۷ در ۰.۷ اینچ است. شاید این نازک‌ترین لپ‌تاپ دنیا نباشد، اما یک لپ‌تاپ ایده‌آل برای محیط‌های کاری و دانشجویانی است که هرروزه مجبورند لپ‌تاپشان را با خود حمل کنند.

هرچند مدل‌های پیشین با مشکل باتری‌های حجیم روبرو بودند اما اندازه تینک پد P1 حدود ۳۵ درصد کاهش‌یافته است. این دستگاه با ضخامت ۱۸.۴ میلی‌متر، حدود ۳.۷۶ پوند وزن دارد و نازک‌ترین و سبک‌ترین لپ‌تاپ کاری است که این شرکت عرضه کرده است.

کارت‌های گرافیکی آن نیز سری Quadro P متعلق به شرکت NVIDIA است که عملکردی حرفه‌ای ارائه می‌کند. از سوی دیگر لپ‌تاپ پی ۷۲ به‌عنوان جایگزین رایانه پی سی حافظه ذخیره ۶ ترابایت و حافظه۴ DDR و رم ۱۲۸ گیگابایتی دارد. به گفته لنوو در  این لپ‌تاپ ۱۷.۳ اینچی نیز کارت‌های گرافیکی Quadro متعلق به شرکتNVIDIA به‌کاررفته است. این دستگاه‌های جدید در پایان آگوست به ترتیب باقیمت‌های ۱۷۹۹ و ۱۹۴۹ دلار عرضه می‌شوند. بنابراین علاقه‌مندانی که دوست دارند این مدل‌ها را بخرند باید تا پایان ماه آگوست منتظر بمانند.

سری تینک پد پی از محصولات لنوو از جدیدترین سخت‌افزار تولیدشده توسط اینتل و انویدیا بهره می‌برند و برخی از این دستگاه‌ها دارای درجه‌ی مقاومت نظامی هستند که وجود این ویژگی برای محصولات لنوو یک نکته‌ی خوش‌آیند محسوب می‌شود. این شرکت با معرفی لپ‌تاپ‌های مورداشاره سعی دارد نیازهای اکثر کاربران را رفع کند.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *