ماجرای قتل عروس با ساطور مادرشوهر

بازجویی های پی در پی و دقیق در نهایت جزئیات قتل عروس به دست مادرشوهرش با ساطور را برملا کرد. زن میانسال که زن دایی مقتول بود انگیزه قتل را مبلغی را که شوهرش مخفیانه به عروس داده بود اعلام کرد.

اعتراف به قتل عروس توسط مادرشوهر

قتل عروس مادرشوهر را به زندان کشاند .زنی که به قتل عروسش متهم شده است، در حالی در بازداشت به سر می برد که اعضای خانواده مقتول با اهدای اعضای بدن او موافقت کرده اند. رسیدگی به این پرونده از روز هفتم دی در دستور کار کارآگاهان جنایی استان فارس قرار گرفت. آنها باخبر شدند زنی جوان در خانه مادرشوهرش به شدت زخمی شده است.

وقتی مأموران در محل حادثه حاضر شدند، پیکر غرق در خون زنی 23ساله به نام شیدا را یافتند و او را درحالی که در آستانه مرگ بود، به بیمارستان منتقل کردند تا اقدامات درمانی آغاز شود. مادرشوهر شیدا که زنی 60ساله به نام منیره است،

در بازجویی های اولیه گفت:«برای انجام کاری به خانه یکی از همسایه ها رفتم و وقتی برگشتم، دیدم عروسم زخمی شده است».

این زن ماجرا را این گونه شرح داد:«پسرم چندی قبل به خدمت سربازی رفت و عروس و نوه ام از آن زمان در خانه ما زندگی می کردند. من همراه نوه ام به خانه یکی از همسایه ها رفتم و وقتی برگشتم با این صحنه وحشتناک رو به رو شدم. تصور می کنم قتل کار سارق یا سارقان باشد. وقتی این صحنه را دیدم، سراسیمه به خیابان دویدم و با داد و فریاد از مردم کمک خواستم». اهالی محل نیز اظهارات منیره را تأیید کردند و گفتند:با شنیدن صدای فریادهای او به خیابان آمدیم و متوجه شدیم به شیدا حمله شده است.

یکی از همسایه ها نیز تأیید کرد منیره تا پیش از کشف پیکر شیدا، در منزل او بوده است. باوجود این اطلاعات، وقتی کارآگاهان به بررسی صحنه جرم پرداختند، نه اثری از سرقت یافتند و نه نشانه ای که ورود فردی غریبه را به خانه تأیید کند؛ به همین دلیل به اظهارات مادرشوهر مقتول شک کردند. تا اینکه هنگام جست وجوها ساتوری را پیدا کردند که به تازگی شسته شده بود و احتمال داشت قتل با آن انجام شده باشد. به همین دلیل زن میان سال بازداشت شد. او در بازجویی های مقدماتی اتهام قتل را انکار کرد و گفت:«من زن دایی و مادرشوهر شیدا بودم و هیچ مشکلی با او نداشتم. اتفاقا رابطه ما خیلی صمیمانه بود و هیچ دلیلی نداشت بخواهم او را به قتل برسانم».

در شرایطی که تحقیقات دراین باره ادامه داشت، پزشکان از نجات جان شیدا قطع امید کردند. در همین میان، کارآگاهان که اظهارات منیره را قانع کننده ندانسته بودند، به پرس وجو از او ادامه دادند تا اینکه بالاخره منیره در بن بست قرار گرفت و به کشتن عروسش اقرار کرد. او گفت:«بعد از اینکه پسرم به سربازی رفت، عروس و نوه ام به خانه ما آمدند. من با این موضوع مشکلی نداشتم. تا اینکه باخبر شدم شوهرم مبلغ 12 میلیون تومان به حساب شیدا واریز کرده است تا او هر ماه سود این پول را دریافت کرده و خرج خود و بچه اش کند. از این موضوع به شدت ناراحت شدم و از شیدا خواستم پول را به من بدهد؛ اما قبول نکرد. سر این موضوع مدتی با شیدا کشمکش داشتیم تا اینکه روز حادثه بار دیگر با هم دعوا کردیم».

متهم به قتل افزود:«حین درگیری ناگهان عصبانی شدم و با ساتور ضربه ای به سر او زدم. عروسم غرق در خون شد و به زمین افتاد. به شدت وحشت کرده بودم. سریع دست نوه سه ساله ام را گرفتم و با او از خانه خارج شدم. به منزل یکی از همسایه ها رفتم و به او گفتم اضطراب دارم. از او خواستم به من آمپول آرام بخش تزریق کند. پس از آن، همراه نوه ام به خانه برگشتم و وانمود کردم در نبود من به خانه مان حمله شده است».

زن میان سال بعد از اعتراف به قتل، به بازپرس جنایی معرفی و قرار قانونی برای او صادر شد. درهمین حال اعضای خانواده شیدا درحالی که از مرگ مغزی او مطمئن شده اند، با اهدای اعضای بدن این زن جوان موافقت کرده اند.

آسوده، مسئول هماهنگ کننده و فراهم آوری پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی شهر فسا، دراین باره به خبرنگار ما گفت:سوم دی ماه زن جوان به بیمارستان منتقل شد و هشتم دی ماه بود که پزشکان تأیید کردند که او دچار مرگ مغزی شده است. با توجه به این موضوع بود که دایی مقتول موضوع را با خانواده زن جوان مطرح کرد و مسئله اهدای عضو را برایشان توضیح داد و پزشکان ما نیز توضیحات علمی را در این خصوص دادند.

درنهایت پدر و مادر مقتول قبول کردند که این پیوند صورت بگیرد. با توجه به اینکه شوهر مقتول نیز باید به عنوان قیم فرزندش در این خصوص تصمیم گیری می کرد، مسئله چندروزی طول کشید، اما در نهایت او نیز اعلام رضایت کرد.

وی ادامه داد:البته مادر مقتول کمی مخالفت داشت که او هم بعد از اینکه فهمید دخترش به لحاظ علمی فوت کرده است و اگر دستگاه ها از او جدا شوند جانش را از دست می دهد، موافقت کرد. کلیه ها، کبد، پانکراس، معده و روده این زن جوان اهدا شده است. آسوده درباره اینکه چرا قلب مقتول اهدا نشده است، گفت:به خاطر طولانی شدن روند پرونده قضائی و دستوراتی که باید در این خصوص صادر می شد، دیگر به لحاظ پزشکی امکان اینکه قلب اهدا شود وجود نداشت.

ماجرای قتل عروس با ساطور مادرشوهر

منبع : شرق

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *