مجموعه عکس های سریال کیمیا

معرفی سریال کیمیا +عکس هایی از بازیگران سریال کیمیا,عکس هایی از بازیگران سریال کیمیا,عکس های تست گریم از بازیگران سریال کیمیا,عکس مهراوه شریفی نیا در سریال کیمیا,عکس بازیگر نقش کیمیا در سریال کیمیا,عکس آزیتا حاجیان در سریال کیمیا,عکس آشا محرابی در سریال کیمیا,عکس پوریا پور سرخ در سریال کیمیا,خلاصه داستان سریال کیمیا,عوامل تهیه سریال کیمیا,جواد افشار کارگردان سریال کیمیا,محمدرضا شریفی تهیه کننده سریال کیمیا,مسعود بهبهانی نیا نویسنده سریال کیمیا,اولین سریال 100 قسمتی ایرانی,اسامی بازیگران سریال کیمیا,

معرفی سریال کیمیا +عکس  بازیگران سریال کیمیا

تولید نخستین مجموعه تلویزیونی ۱۰۰ قسمتی ایران با عنوان (کیمیا) به کارگردانی آقای جواد افشار از آذر ماه سال ۱۳۹۲ آغاز شد.

خلاصه داستان سریال کیمیا

داستان سریال کیمیا نشانگر تاثیر تحولات جامعه بر روابط خانوادگی است ،که پدر و دختری را مقابل همدیگر قرار میدهد؛ دختر خانواده که نامش کیمیا است ،پرسشگر و معترض و در مقابل کیمیا پدرش قرار دارد که فردی نظامی،منضبط و پایبند به قانون است.سیر حوادثی که در مراحل زندگی خانواده کیمیا اتفاق می افتد، آنها را درگیر توطئه و دسیسه ای بزرگ و شیطانی می کند و کیمیا با تلاشی خستگی ناپذیر درصدد نجات خانواده برمی آید و به این ترتیب او تبدیل به زنی مقاوم و استوار می شود؛ زنی مشابه هزاران زن ایرانی مسلمان که برای حفظ خانوادشان از هیچ تلاشی ناگزیر نمی شوند.مجموعه تماشایی کیمیا به یک قصه اجتماعی، خانوادگی و عمدتا به اسطوره های مقاومت در زمان دفاع مقدس به ویژه مقاومت در آغاز جنگ تحمیلی و حمله عراق به خرمشهر می پردازد.

معرفی سریال کیمیا +عکس هایی از بازیگران سریال کیمیا

در مجموعه تلویزیونی کیمیا سرگذشت بازیگر اصلی داستان  در سه مقطع زمانی قبل از انقلاب، دوره جنگ و زمان حال را روایت می کند و بیش از ۳۰۰ بازیگر دارد و نقش اصلی این سریال را مهراوه شریفی نیا بازی خواهد کرد و آزیتا حاجیان که مادر واقعی مهراوه شریفی نیا میباشد، در این سریال به عنوان مادر کیمیا (مهراوه شریفی نیا)را بازی خواهد کرد.

تصویر برداری سریال کیمیا از اوایل آذر ماه ۱۳۹۲ در خرمشهر آغاز شد و به گفته ی عوامل سریال مراحل تصویر برداری و تهیه سریال کیمیا اینگونه است که ۶۰ دردصد آن در تهران و ۳۰ درصد آن در خرمشهر و آبادان و ۱۰ درصد آن در دو کشور خارجی ظبط خواهد شد.

تهیه کننده سریال کیمیا درباره شباهت «کیمیا» با «وضعیت سفید» توضیح داد: سریال کیمیا روایت‌ گر زندگی دختری با همین نام است. داستان از سال ۵۶ آغاز می‌شود و به زمان سقوط خرمشهر می‌رسد. در این مقطع ما با یک پرش زمانی روبرو هستیم و  ادامه داستان در زمان حال روایت می‌شود،این  در حالی است که ما در وضعیت سفید  فقط شاهد ماجراهایی در سال‌های پایانی دفاع مقدس بودیم. ضمن اینکه جذابیت‌های این دو سریال کاملا متفاوت است و با هم فرق دارد.

لوکیشن ها و کارکتر های سریال کیمیا

در سریال “کیمیا”، حدود ۳۶۰ کاراکتر وجود دارد که از این بین، ۴۰ نفر آنها، کاراکترهای مهم و تاثیرگذار هستند و که از بازیگران کارکشته و حرفه ای برای ایفای نقش استفاده  شده است،زیرا شخصیت‌های اصلی قصه به شمار می‌روند.که در سینما و تلویزیون شناخته شده اند.به غیر از این دسته از بازیگران، در فیلم از افراد محلی هم که دارای استعداد هستند، استفاده شده است.

سخنان کارگردان سریال کیمیا در باره فیلم

نقش زنان در کنار مردان و رزمندگان در این مجموعه تلویزیونی به تصویر کشیده شده است. کیمیا بیشتر به لایه های اجتماعی خانواده پرداخته و بر گرفته از سبک زندگی اسلامی است. این مجموعه به وقایع انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و ایثار و فداکاری مردم می پردازد.

این مجموعه برای پخش در شبکه دوم سیما تولید شده است.

 

 اسامی برخی از بازیگران سریال کیمیا:

پوریا پورسرخ، آشا محرابی،حسن پورشیرازی، آزیتا حاجیان،  آرش مجیدی، سید مهرداد ضیایی، رضا توکلی، علی شادمان، عطا عمرانی، امیر کاظمی، کاظم هژیرآزاد، حسین توشه، کوروش زارعی، شهین تسلیمی،  سودابه بیضایی، فریبا طالبی، نسرین نیک، وحید رهبانی، مالک سراج، عبدالحلیم تقلابی، ابتسام بقلایی، نوید خدا شناس، میرفرخ هاشمیان، محسن مجلس آرا و….

اسامی برخی از عوامل تهیه سریال کیمیا:

سرپرست گروه کارگردانی و برنامه ریزی: فرید سجادی حسینی / دستیاران کارگردان: حسین دیردار، مسعود حانمی / برنامه ریز : هانیه بساتینی / مدیر تصویربرداری: علیرضا رنجبران / صدابردار: فرشید احمدی/ مشاور و مدیر هنری: دکتر محمدرضا شجاعی / طراح صحنه و لباس (اول) : بهزاد جعفری / طراح صحنه و لباس (دوم) : محمدحسین کریمی / طراح گریم: امیر اسکندری / مدیر تولید: فرشید رئوفی / دستیار تهیه کننده: سعید پروینی / جلوه های ویژه میدانی: محمدرضا شریفی راد/ جلوه های ویژه رایانه ای : حسن ایزدی / عکاس: محمدحسن سعادت هندی / مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری وصف صبا.

سخنان علی دارابی معاون صدا و سیما در مورد سریال کیمیا

علی دارابی معاونت صدا و سیما این سریال را افتتاح کرد و از این سریال با نام رسانه ای نام برد.
وی اعلام کرد که ساخت این سریال به تیم سازنده سریال ماه رمضانی «مادرانه» که در جذب مخاطب موفق بوده سپرده شد که تجربه ای موفق از سریال مادرانه را رد کارنامه خود دارند.

کارگردان سریال کیمیا: جواد افشار

تهیه کننده سریال کیمیا: محمد رضا شریفی

نویسنده سریال کیمیا: مسعود بهبهانی نیا

عکس هایی از بازیگران سریال کیمیا

عکس مهراوه شریفی نیا در سریال کیمیا

 

عکس پوریا پور سرخ در سریال کیمیا

عکس آشا محرابی در گریم سریال کیمیا

عکس حسن پور شیرازی در سریال کیمیا

عکس گریم سودابه بیضایی در سریال کیمیا

عکس گریم شده رضا توکلی در سریال کیمیا

عکس گریم شده کاظم هژیر آزاد در سرسال کیمیا

عکس عطا عمرانی در سریال کیمیا

مجموعه عکس های سریال کیمیا kimia

serial kimia (3)

 

سریال «کیمیا» نخستین مجموعه تلویزیونی ۱۰۰ قسمتی رسانه ملی است که به کارگردانی «جواد افشار» و تهیه کنندگی «محمد رضا شفیعی» در ژانر دفاع مقدس به سفارش شبکه دوم سیما در حال تولید می‌باشد.

سریال کیمیا

سریال کیمیا

سریال کیمیا

سریال کیمیا

سریال کیمیا

سریال کیمیا

سریال کیمیا

سریال کیمیا

سریال کیمیا

سریال کیمیا

سریال کیمیا

سریال کیمیا

سریال کیمیا

سریال کیمیا

سریال کیمیا

سریال کیمیا

سریال کیمیا

سریال کیمیا

سریال کیمیا

سریال کیمیا

سریال کیمیا

سریال کیمیا

سریال کیمیا

سریال کیمیا

سریال کیمیا

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *