مراسم گردن زنی در عربستان +عکس

برای نخستین بار فیلمی از مراسم گردن زنی در عربستان منتشر شده است.
باشگاه خبرنگاران جوان: برای نخستین بار فیلمی از مراسم گردن زنی در عربستان منتشر شده است.

میدل ایست آی گزارش داد؛  فیلمبرداری از مراسم گردن زنی در عربستان غیرقانونی است و مجازات قضایی به همراه دارد؛ اما یک گردشگر خارجی موفق شد با تلفن همراه خود و از فاصله‌ای دور که خود را پنهان کرده بود، فیلم کامل مراسم گردن زنی بوسیله جلاد سعودی را ضبط کند. این گردشگر فیلم اعدام را در اختیار “علی دوبایسی،” فعال عربستانی قرار داد و او نیز فیلم را در شبکه یوتیوب گذاشت.

مراسم گردن زنی در عربستان +عکس

در این فیلم اعدام سه مرد نشان داده می‌شود که زمان اجرای حکم و اتهام اعدامی‌ها مشخص نیست. مراسم گردن زنی در انظار عمومی اجرا می‌شود و سه متهم درحالیکه چشمانشان بسته شده است روی زانوها نشسته‌اند. چند افسر پلیس عربستانی نیز در تمام طول اجرای مراسم در کنار متهمان ایستاده‌اند. چند مقام سعودی نیز در فیلم دیده می‌شوند که یکی شمشیر نقره‌ای منحنی شکلی به دست دارد. جلاد به اندازه‌ای در کار خود مهارت دارد که با اولین ضربه شمشیر سر متهم را به طور کامل از بدن جدا می‌کند.

مراسم گردن زنی در عربستان +عکس

جلاد خون باقیمانده بر روی شمشیر را پاک می‌کند و به سراغ متهم بعدی می‌رود؛ اما سر نفر دوم با ضربه شمشیر جلاد کاملا از بدنش جدا نمی‌شود. در تمام طول برگزاری مراسم اعدام صدای جیغ زنان و هیاهوی جمعیت به گوش می‌رسد.

مراسم گردن زنی در عربستان +عکس

اعدام نفر سوم نیز با جداسازی کاملا سر متهم از بدن به اتمام می‌رسد و فیلمبردار که یک گردشگر خارجی است، دوربین تلفن همراه خود را خاموش می‌کند.

مراسم گردن زنی در عربستان +عکس

دیده بان حقوق بشر اعلام کرد عربستان از ابتدای سال 2015 دست‌کم 144 نفر را گردن زده است، حال آنکه این آمار برای تمام سال قبل از آن 87 نفر بود. اکثر اعدامی‌ها به جرایمی در ارتباط با قاچاق مواد مخدر متهم شده‌اند. مقامات سعودی توضیحی درباره افزایش گردن زنی‌ها ارائه نداده‌اند؛ اما احتمالا گسترش فقر در شبه جزیره، کارگران خارجی را به انجام اعمال خلاف قانون وادار می‌کند.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *