مرسده مطهری، طراح لباس ایرانی را بشناسید

310
دسته‌بندی نشده
خانم مرسده مطهری یکی از مطرح ترین طراحان لباس ایرانی است.

01 480x320 250x166 مرسده مطهری، طراح لباس ایرانی را بشناسید

مرسده مطهری

مرسده مطهری، طراح، مجری و موسس برند «مرسده» است. وی متولد ۱۳۶۰ از شمیران تهران و فارغ التحصیل رشته‌ی مترجمی زبان ایتالیایی میباشد.
مرسده در رابطه با کارهایش می‌گوید، زیبا دوستی و ذوق و علاقه‌ی مفرط به این حرفه بوده است که راه را برای رسیدن به هدفش هموار کرده. اگر با کارهای او آشنا باشید، می‌دانید که طراحی و انتخاب رنگهای زیبا و بجای او کاملا منحصر بفرد است.
دوخت تمیز در تن‌پوش‌های طراحی شده توسط وی مشهود است، و از ویژگی‌های خاص کارهایش می‌توان به نقاشی با رنگهای تثبیت شده، گلدوزی، دوخت زنجیره، پته دوزی و کیفیت بالای پارچه‌هایش اشاره کرد.
مرسده، دیزاینر ایرانی، در توصیف لباس‌هایش می‌گوید:
«هنر را با خلاقیت درامیختم تا تن پوشی برازنده‌ی یک بانوی ایرانی بیافرینم. طرح‌ها را خاص‌تر و متفاوت‌تر زدم و رنگ‌ها را شادتر و زنده‌تر انتخاب کردم تا جامعه‌ای زیباتر داشته باشیم.»
02 300x320 مرسده مطهری، طراح لباس ایرانی را بشناسید
03 300x320 مرسده مطهری، طراح لباس ایرانی را بشناسید
04 مرسده مطهری، طراح لباس ایرانی را بشناسید
او ادامه می‌دهد که: «اصالت کشورمان را با تلفیقی از نقش‌های اصیل ایرانی در طرح‌هایم حفظ کردم؛ و البته این موضوع دلیل بر آن نشد که طراحی‌هایم بروز نباشد.»
اعتقاد مرسده بر این بوده و هست که زیبایی، زیبایی می‌آفریند، و تنها با بازی با رنگها و پارچه‌ها با طرح‌های سنتی و مدرن و البته به خرج دادن کمی سلیقه شخصی میتوانیم به خلق لباسی زیبا دست پیدا کنیم.
او همچنین می‌گوید: «با ادای احترام به قوانین کشورمان، و ذوق و سلیقه‌ی بانوان شیک پوش ایرانی، تمام تلاشم بر این بوده و هست تا در چهار فصل سال، بهترین‌ها و زیباترین‌ها را با کیفیتی عالی و مرغوب ارائه کنم.»
شما می‌توانید برای مشاهده‌ی تصاویر بیشتر کارهای مرسده، و برقراری ارتباط جهت خریداری محصولاتش، با کلیک بر روی این لینک، از وب‌سایت برند «مرسده» بازدید نمایید و یا با کلیک بر روی این لینک، به صفحه‌ی فیس‌بوک این برند ایرانی بروید.
منبع : سرخاب سفیداب
مرسده مطهری، طراح لباس ایرانی را بشناسید

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *