مرگ وحشتناک پسر 15 ساله در پارتی شبانه ! / کامران قصد آزار شیطانی امید را داشت !

پارتی شبانه

تابستان ۹۷ پسر ۱۵ ساله ای به نام امید از تراس طبقه چهارم یک آپارتمان در غرب تهران سقوط کرد و جان سپرد.

در بررسی ها روشن شد امید که برای شرکت در پارتی شبانه به خانه دوستش رفته بود به طرز مرموزی جان سپرده است.

خانواده امید از دوست پسرشان به نام کامران ۳۳ ساله شکایت و ادعا کردند وی امید را به پایین پرت کرده است.

با این شکایت کامران و دو دوست دیگر قربانی به نام های پیمان ۲۵ ساله و مهرداد ۱۴ ساله که در بزم شبانه شرکت داشتند، بازداشت شدند.کامران و پیمان ادعا کردند امید در مهمانی مشروب خورده و حالش بد شده بود.

به همین دلیل به تراس رفت و به پایین سقوط کرد اما مهرداد حرف‌هایی زد که تحقیقات را وارد مرحله تازه‌ای کرد.

مهرداد گفت :آن روز برای خوردن مشروب به خانه کامران رفته بودیم.امید اعتقادات مذهبی داشت و نمی خواست در مهمانی مشروب بخورد اما کامران به زور به او مشروب داد. کامران قصد داشت امید را آزار دهد به همین دلیل او را به سمت تراس خانه برد. امید مقاومت کرد و نمی خواست تن به خواسته کامران بدهد. آن ها به داخل تراس رفتند و من ندیدم چه اتفاقی در تراس افتاد اما چند دقیقه بعد کامران هراسان به داخل خانه آمد و گفت امید به پایین سقوط کرده است.

با اظهارات مهرداد، برای کامران که ۱۵ سابقه کیفری در پرونده اش داشت به اتهام قتل عمدی و برای پیمان و مهرداد به اتهام معاونت در جنایت کیفرخواست صادر و پرونده شان به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

آن ها دیروز در دادگاهی به ریاست قاضی قربانزاده و با حضور یک قاضی مستشار پای میز محاکمه ایستادند.

در ابتدای جلسه پدر و مادر امید برای عاملان قتل پسرشان حکم قصاص خواستند.

مادر امید گفت: ما خانواده مذهبی هستیم و به همین دلیل پسرم هرگز لب به مشروب نزده بود اما متهمان ادعا می کنند پسرمان مشروب خورده و به همین خاطر تعادلش را از دست داده و به پایین سقوط کرده است. آن ها همگی دروغ می گویند.

وکیل اولیای دم نیز گفت : در بررسی ها مشخص شده جسد به پشت روی زمین افتاده و این موضوع نشان می دهد امید خودش سقوط نکرده و یک نفر او را از تراس به پایین پرت کرده است. به همین خاطر برای متهمان تقاضای قصاص دارم.

سپس کامران به عنوان متهم ردیف اول رو به روی قضات ایستاد و قتل عمدی دوستش را انکار کرد.وی گفت : وقتی امید به خانه‌مان آمد به او مشروب تعارف کردم و او با میل خودش مشروب خورد اما حالش بد شد.او به تراس رفت و من به آن جا رفتم تا به او کمک کنم. می خواستم با هم عکس سلفی بگیریم.به همین دلیل به او نزدیک شدم اما قصد آزار او را نداشتم.امید خودش تعادلش را از دست داد و به پایین پرتاب شد.

سپس پیمان روبه روی قضات ایستاد و گفت : من اصلا از رابطه امید و کامران مطلع نبودم. در حال خوردن مشروب بودم که امید به تراس رفت و کامران گفت او به پایین سقوط کرده است.

مهرداد ۱۴ ساله نیز گفت :من همه حرف هایی را که قبلا در بازجویی گفته بودم قبول دارم. گمان می کنم کامران قصد آزار امید را داشت و به همین دلیل او را به داخل تراس برد اما من با چشمانم ندیدم داخل تراس چه اتفاقی رخ داد که امید به پایین سقوط کرد.

در پایان جلسه، قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *