مسابقه جالب اندازه آلت تناسلی مردان در روسیه

مسابقه جالب طول آلت تناسلی مردان در روسیه + تصاویر

مسابقه جالب اندازه آلت تناسلی مردان در روسیه

یک مسابقه جالب در روسیه برگزار میشود که فقط مردان می توانند در این مسابقه شرکت نمایند در این مسابقه هر کسی که طول آلتش دراز باشد می تواند برنده مسابقه باشد برنده مسابقه صاحب چند میلیون دلار خواهد شد که مردان خیلی دوست دارند در این مسابقه شرکت نمایند در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر مسابقه جالب طول آلت تناسلی مردان در روسیه را خواهید خواند با ما همراه باشید.

 

قطع آلت تناسلی با تبر بخاطر رقابت بر سایز آلت جنسی

مرد بازنده از شدت خشم آلت تناسلی دوستش را با تبر قطع کرد ! مرد 52 ساله روسی با دوست 47 ساله اش پس از نوشیدن مشروبات سنگین الکلی بازی مرگباری را آغاز کردند ! آنها با هم بر سر اینکه کدامیک از آنان آلت تناسلی بزرگتری دارد رقابت و کل کل کردند !! سرانجام با اندازه گیری آلت تناسلیشان مشخص شد مرد 47 ساله آلت بلندتری دارد .

 

اما نتیجه ی این رقابت این شد که مرد برنده مجبور شد برای همیشه از آلت تناسلیش خداحافظی کند !!! بازنده ی خشمگین که بشدت مست بود ، از شدت خشم با تبر آلت تناسلی دوست 47 ساله اش را قطع کرد و مردانگی او را زیر ضربات پیاپی تبر قطعه قطعه کرد!

 

اهالی روستا با شنیدن فریادهای دلخراش و درناک مرد 47 ساله ، اورژانس را مطلع کردند.پلیس مرد 52 ساله روسی را بعد از اقدام وحشیانه ی قطع آلت تناسلی دوست خود با تبر ، بازداشت نمود و مرد مصدوم بخت برگشته را به بیمارستان جهت پیوند عضو قطع شده منتقل ساخت!

 

این دو مرد از کودکی با یکدیگر دوست بوده اند و در روستای نیکولسک منطقه ی اورال در باشقیرستان زندگی میکرد . این اتفاق پس از دو روز پیاپی نوشیدن مشروب و شب نشینی ، رخ داد !

 

مردی که این اقدام هولناک را مرتکب شده بود ممکن است در دادگاه به 8 سال حبس محکوم شود.

منبع : سماتک

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *