مشخصات سامسونگ گلکسی Note 4 + تصاویر

مشخصات سامسونگ گلکسی Note 4 + تصاویر

مشخصات سامسونگ گلکسی Note 4 + تصاویر
 اکنون سامسونگ با رونمایی از Note 4 رقیب جدیدی را برای سایر دستگاه‌ها وارد بازار کرده است. جدیدترین تلفن همراه شرکت سامسونگ Galaxy S5 مدتی پیش با امکاناتی بسیار عالی وارد بازار شد و توانست به فروشی بسیار عالی هم دست یابد.

 

از جدی‌ترین امکانات گلکسی Note 4 می‌توان به صفحه نمایش 5.7 اینچی آن با کیفیت 1440p و پردازنده جدید 4 هسته ای Snapdragon 805 اشاره کرد.

 

دوربین این دستگاه نیز نسبت به نسخه قبلی بهبود یافته است و اکنون می‌تواند همانند S5 تصاویری 16 مگاپیکسلی با کیفیت بالا ثبت کند.

 

مشخصات سامسونگ گلکسی Note 4 + تصاویر

 

بزرگ‌ترین ایرادی که بسیاری از طرفداران سامسونگ به دستگاه های این شرکت می‌گیرند طراحی پلاستیکی این دستگاه‌ها است.

 

با وجود این که پلاستیک بسیار سبک‌تر است و در برابر ضربه آسیب کمتری می‌بیند بسیاری ترجیح می‌دهند تا دستگاه‌هایشان از ساخت آلومینیومی یا شیشه ای برخوردار باشد. شرکت سامسونگ هم به همین دلیل در بسیاری از آخرین محصولاتش کیفیت ساخت را به شکل قابل توجهی افزایش داده است و محصولاتی را وارد بازار کرده که از ساخت ظاهری طراحی بسیار زیبایی دارند.

 

مشخصات سامسونگ گلکسی Note 4 + تصاویر

 

اگر به یاد داشته باشید نسخه قبلی Note از قاب پشتی استفاده می‌کرد که با طرح چرم دوخته شده ساخته شده بود، هرچند که به صورت کامل پلاستیکی بود. شرکت سامسونگ در ساخت نوت جدید این طراحی را کنار گذاشته است.

 

گلکسی Note 4 به قاب کناری فلزی نیز مجهز شده است که می‌تواند برای بسیاری از طرفداران خبری خوش محسوب شود. قسمتی پشتی این دستگاه همچنان از پلاستیک ساخته شده است.

 

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های دستگاه جدید سامسونگ صفحه نمایش با رزولوشن 2560×1440 آن است که کیفیتی 4 برابر Hd معمولی ارایه می‌دهد. این دستگاه اولین محصول شرکت سامسونگ است که به صفحه نمایشی AMOLED با چنین کیفیتی مجهز شده است.

 

مشخصات سامسونگ گلکسی Note 4 + تصاویر

 

میزان فشردگی پیکسل با توجه به رزولوشن دستگاه بسیار بالا است و مشاهده پیکسل‌ها با چشم تقریباً غیر ممکن است.

 

افراد بسیاری باور دارند که افزایش کیفیت دستگاه های کوچک تا چنین میزانی کاملاً غیر ضروری است و تنها باعث افزایش میزان مصرف باتری می‌شود، این صحبت‌ها تا حدود بسیار زیادی درست است و در نهایت باعث می‌شود تا این سوال مطرح شود که آیا این امکانات تأثیری جدی در کیفیت محصول دارند یا خیر.

 

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های نوت 3 قلم نوری مخصوص آن بود که می‌توانست با دقت بسیار بالایی به کاربران اجازه دهد تا در دستگاه خود به راحتی به نوشتن بپردازند.

 

مشخصات سامسونگ گلکسی Note 4 + تصاویر

مشخصات سامسونگ گلکسی Note 4 + تصاویر

 

شرکت سامسونگ نیز مدعی شده است که نسخه جدید این قلم بهبود یافته است و می‌تواند به شکل بهتری خط نوشتاری را پیاده کند.

 

این قلم بسیار خوش دست است و کاربران می‌توانند در مدت زمان کوتاهی به کار کردن با آن عادت کنند. هنگامی که در حال استفاده از این قلم نیستید می‌توانید آن را به راحتی در قسمت مخصوص آن در پایین دستگاه قرار دهید.

 

از نظر سیستم عامل و نرم افزاری، نوت 4 طبیعتاً از آخرین نسخه سیستم عامل آندروید استفاده می‌کند و می‌تواند به راحتی از آخرین و جدیدترین نرم افزارهای آندرویدی بهره ببرد.

 

مشخصات سامسونگ گلکسی Note 4 + تصاویر

 

رابط کاربری این گوشی نیز ‌Touchwiz مخصوص سامسونگ است که با وجود امکانات منحصر به فرد و مفیدش در بسیاری از قسمت‌ها به ابزاری غیر ضروری مجهز است.

 

خوشبختانه Note 4 به دوربین گلکسی S5 مجهز شده است و می‌توان کیفیت بسیار بالایی را به کاربران ارایه دهد. این دوربین از امکانات Touchwiz به خوبی بهره می برد و تصاویر ثبت شده با آن از کیفیت بسیار بالای بهره مند هستند.

 

بزرگ‌ترین تغییری که در بخش دوربین این دستگاه ایجاد شده است در قسمت دوربین جلوی این وسیله است.

 

مشخصات سامسونگ گلکسی Note 4 + تصاویر

مشخصات سامسونگ گلکسی Note 4 + تصاویر

 

سامسونگ با افزایش شهرت تصاویر “Selfie” نوت 4 را به یک دوربین جلوی 3.7 مگاپیکسلی با لنز واید مجهز کرده است. این دوربین می تواند برای افرادی که علاقه دارند روزانه از خودشان عکس های بسیاری بگیرند می تواند بسیار مفید باشد.

 

 

به گزارش  تکناز به نقل از بازارخبر، یکی از بزرگ‌ترین مشکلات تلفن‌های همراه این روزها توان باتری آن‌ها است، به شکلی که بسیاری از دستگاه های تولید شده به شدت با مشکل مصرف بیش از حد انرژی مواجه هستند و نمی‌توانند بازدهی چندان خوبی را به کاربران ارایه دهند.

 

 

Note 4 به یک باتری با ظرفیت 3220 mAh مجهز است که می‌تواند مدت زمان خوبی برای کاربران به کار بپردازد، هرچند که صفحه نمایش با کیفیت این وسیله می‌تواند به شدت انرژی آن را مصرف کند. سامسونگ مدعی شده که باتری این دستگاه می تواند در عرض 30 دقیق از وضعیت خالی به 50 درصد برسد، هرچند که شارژ کامل هم چنان زمانبر است.

 

مشخصات سامسونگ گلکسی Note 4 + تصاویر

مشخصات سامسونگ گلکسی Note 4 + تصاویر

 

دستگاه نوت 4 با 32 گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار می‌شود و کاربران می‌توانند با استفاده از کارت حافظه ظرفیت آن را به مقدار 64 گیگابایت افزایش دهند.

 

 

شرکت سامسونگ چند سال متوالی است که توانسته با سری note بازار گوشی‌های بزرگ‌تر از معمول را در اختیار گیرد. اکنون با ورود اپل به این بازار و حتمی بودن رونمایی از یک آیفون 5.5 اینچی باید ببینیم که آیا این شرکت می‌تواند سهم خود را در این بازار حفظ کند یا خیر.

 

 

منبع : بازار خبر

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *