معرفی و زمان پخش سریال‌های ماه محرم ۹۲

معرفی و زمان پخش سریال‌های ماه محرم 92

معرفی و زمان پخش سریال‌های ماه محرم ۹۲

سه سریال مناسبتی با آغاز ماه محرم از شبکه‌های دو، سه و تهران پخش می‌شوند…

۴ روز دیگر تا آغاز ماه محرم زمان باقی است و در این ماه شاهد تغییر جدول پخش شبکه‌های سیما خواهیم بود.
ویژه برنامه‌های مختلفی برای پخش در نظر گرفته شده است و مهم‌تر از آن، مجموعه‌هایی است که به نام سریال‌های مناسبتی قرار است در این ایام پخش شود.
شبکه یک سیما ظاهرا تدارک خاصی برای پخش سریال مناسبتی ندیده است و قرار است همجنان سریال «بچه‌های نسبتا بد» را پخش کند.
سریال «بچه‌های نسبتا بد» هرشب ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما پخش می‌شود و قرار است در ماه محرم نیز با همین روال روی آنتن برود.
داستان این سریال که به قلم پیمان عباسی است و سیروس مقدم کارگردانی آن را بر عهده دارد. روایت چهار جوان خلافکار است که خودروی حامل یک گاو صندوق را به سرقت می‌برند. در داخل این صندوق ۲۰۰۰ سکه بهار آزادی وجود دارد که به همت یک موسسه خیریه و برای اهدا به زوج‌های نیازمند فراهم شده است، اما با سرقت این سکه‌ها، موسسه خیریه دچار بحران می‌شود.
میلاد کی‌مرام، حمید گودرزی، یوسف تیموری، علی طباطبایی، اشکان خطیبی، سینا رازانی، مجید مشیری، شهرزاد کمال‌زاده، مهرانه مهین‌ترابی، پرویز پورحسینی، محمد مطیع، آیدا فقیه‌زاده و… از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.
«گندم‌های خیس» عنوان سریال مناسبتی شبکه دو سیما است. محمد حسین تبریزی کارگردانی این سریال را بر عهده دارد.
این مجموعه تلویزیونی قرار است در ۱۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای تولید ‌شود و  از دهه دوم محرم به بعد پخش می‌شود.
«خرده ستمگران» به کارگردانی مسعود شاه محمدی نیز عنوان سریال مناسبتی شبکه سه سیما است. این سریال اپیزودیک است که در هر قسمت ان ماجراهای متفاوتی اتفاق می‌افتد. این سریال حال و هوایی کاملا جدی دارد و در آن سعی شده به موضوعاتی به ظاهر بی‌اهمیت پرداخته شود که ما به آن‌ها توجه نمی‌کنیم. محور اصلی قصه‌ها درخصوص خرده ستم‌هایی است که انسان‌ها در روابط اجتماعی در حق یکدیگر مرتکب می‌شوند.
زنده یاد احمد‌ آقالو‌، احمد ساعتچیان، بهار کاتوزی، بهناز جعفری‌، الیکا عبدالرزاقی‌، رامین ناصر‌نصیر‌، مسعود سخایی ‌، امیر آقایی‌، حمیدرضا آذرنگ‌، مجتبی رستگار و فلامک جنیدی از جمله بازیگرانی هستند که در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته‌اند.
این سریال محصول سال ۱۳۸۷ است که پس از ۵ سال پخش می‌شود.
محمد حسین لطیفی نیز با «زمانی برای عاشقی» به شبکه تهران می‌آید، اخرین اثر لطیفی ساخت سریال «دودکش» در ایام ماه رمضان برای شبکه یک سیما بود.
فرهاد قائمیان، علیرضا اوسیوند، نصرت می‌رعظیمی، کاظم هژیرآزاد، احمد علامه‌دهر، امین ایمانی، ابوالفضل همراه، امیر کاظمی، زهرا سعیدی، لیلا بلوکات، نفیسه روشن، سعیده عرب از بازیگرانی هستند که در این مجموعه حضور دارند.
فیلمنامه «زمانی برای عاشقی» که نگارش آن توسط علی اکبر محلوجیان انجام شده روایتگر حاج مرتضی (فرهاد قائمیان)، بازاری خوشنام و اهل خداست که یک اتفاق ناخواسته زندگی او را از این رو به آن رو می‌کند. او تصمیم می‌گیرد به حال و هوایی که سال‌ها از آن غفلت کرده، باز گردد…
مجموعه تلویزیونی «زمانی برای عاشقی» در۱۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای برای پخش در دهه اول محرم در نظر گرفته شده است.
منبع : خبر آنلاینش

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *