مهدی هاشمی به 15 سال حبس ، ردمال ، جزای نقدی و انفصال محکوم شد

اخبار,اخبارسیاسی, مهدی هاشمی
203
دسته‌بندی نشده

اخبار,اخبارسیاسی, مهدی هاشمی

جلسات رسیدگی به پرونده این فرد در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب بیش از ۲۸ جلسه به طول انجامید اما سرانجام آخرین روز هفته گذشته اخباری مبنی بر صدور حکم به گوش رسید.

روزنامه ابرار نوشت  :

مهدی هاشمی مجموعا به ۱۵ سال حبس ، ردمال ، جزای نقدی و انفصال محکوم شد .

جزئیات حکم صادر شده در پرونده بین‌المللی آقازاده جنجالی م. هـ شامل ۷، ۵ و ۳ سال حبس و جزای نقدی و انفصال مشخص شد. «م.ه» مجموعاظ به ۱۵ سال حبس، رد مال، جزای نقدی و انفصال محکوم شد به گزارش فارس سرانجام رسیدگی به پرونده بین‌المللی آقازاده جنجالی به نقطه پایان رسید. رسیدگی به پرونده این فرد از نیمه مرداد امسال در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب تهران و به ریاست قاضی مقیسه آغاز شد.

 

جلسات رسیدگی به پرونده این فرد در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب بیش از ۲۸ جلسه به طول انجامید اما سرانجام آخرین روز هفته گذشته اخباری مبنی بر صدور حکم به گوش رسید. براساس شنیده‌ها م.ه آقازاده جنجالی به واسطه سه اتهام در پرونده‌اش مجموعاظ به ۱۵ سال حبس محکوم شد. وی به واسطه یکی از مواد قانونی به ۷ سال حبس، جزای نقدی، انفصال محکوم شده است همچنین این فرد به واسطه یکی دیگر از مواد همین قانون، به ۵ سال حبس محکوم شده است. این در حالی است که نامبرده به واسطه یکی از مواد قانون مجازات اسلامی به ۳ سال حبس محکوم شده است.

 

محسنی اژه‌ای با بیان اینکه حکم صادره هنوز قطعی نشده است و برای بیان جزئیات آن معذوریت قانونی دارم، گفت: در رابطه با یک بخش از اتهامات «م.ه» به استناد ماده ۳ قانون تشدید مجازات مرتکبان ارتشا و اختلاس و کلاهبرداری حکم به حبس، جزای نقدی و انفصال صادر شده است. وی افزود: همچنین در خصوص اتهام دیگر متهم با استناد به تبصره ۲ ماده ۵ همان قانون حکم حبس و جزای نقدی و رد مال و انفصال صادر شده است. محسنی اژه ای گفت: درباره مسائل امنیتی، این فرد به حبس محکوم شده است. البته نکته مورد توجه این است که این حکم بدوی بوده و متهم پس از ابلاغ حکم ۲۰ روز فرصت دارد نسبت به حکم صادر شده اعتراض کند.

 

محسنی اژه‌ای با بیان اینکه حکم صادره هنوز قطعی نشده است و برای بیان جزئیات آن معذوریت قانونی دارم، گفت: در رابطه با یک بخش از اتهامات «م.ه» به استناد ماده ۳ قانون تشدید مجازات مرتکبان ارتشا و اختلاس و کلاهبرداری حکم به حبس، جزای نقدی و انفصال صادر شده است. وی افزود: همچنین در خصوص اتهام دیگر متهم با استناد به تبصره ۲ ماده ۵ همان قانون حکم حبس و جزای نقدی و رد مال و انفصال صادر شده است. محسنی اژه ای گفت: درباره مسائل امنیتی، این فرد به حبس محکوم شده است. سخنگوی قوه قضائیه تاکید کرد: هنگامی که حکم قطعی شد، قطعا آن را اطلاع رسانی خواهیم کرد. ضمن اینکه حکم صادره قابل تجدیدنظرخواهی است. وی در پایان افزود: پس از ابلاغ حکم به متهم و وکلای وی، ۲۰ روز فرصت وجود دارد تا به رای صادره اعتراض شود و اگر اعتراضی صورت نگیرد، حکم قطعی تلقی خواهد شد.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *