مهناز افشار به شایعات علیه او پاسخ داد +عکس

اخبار,اخبار فرهنگی , مهناز افشار
مهناز افشار بازیگر سینما که با پسر محمدعلی رامین مشاور محمود احمدی‌نژاد ازدواج کرده است در صفحه اینستاگرامش توضیحاتی درباره برخی شایعات مطرح شده پیرامون خود پاسخ داد و نوشت:

سلام روزتون بخیر
عبور کردن از مسائلی که بازدارنده در زندگی و اهداف است درسی بود که از بزرگترها یاد گرفتم. عزیزان میدانم بعضی از شما سئوال و پرسشهایی بابت حواشی که صحت نداشته از من دارید. پس برای شما میگویم.

 

و این بزرگواری و متانت شما را محترم میشمارم که دیگر وقت گرانبها و ارزشمند خودتان را صرف حواشی و دغدغه هایی که باعث میشود از زندگی و اهدافتان دور شوید، نکنید. من مهناز افشار با آنچه بوده و خواهم بود با عشق بدون هیچگونه شرط و شروط کذب و ١٠ شاخه گل نرگس توسط آقای … عزیز به عقد همسرم درآمدم و افتخار میکنم مردی در کنار من است که برای در کنار من بودن ایستادگی کرد و انتخاب کرد و محافظ من شد.

 

وشد پدر دخترم و شریک شادی و غمهایم. ممنون از تک تک شما و متانت و صبوری که کردید. پی نوشت: به احترام شما و زندگیم دیگر سئوالی در این زمینه پاسخ نخواهم داد . وقتمان را صرف کارهایی بکنیم که نتیجه بهتری داشته باشد و آرامش بیاورد نه حرص و خشم و حتی درد .ممنونم
عکس: الان سر کار

 

اخبار,اخبار فرهنگی , مهناز افشار

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *