مژده به صاحبان سپرده ثامن الحجج

سپرده-ثامن-الحجج
225
دسته‌بندی نشده

خبر اژه ای به سپرده گذاران ثامن الحجج

موضوع حقوق های نامتعارف برخی مدیران ٬ پرونده بورسیه ها ٬ شایعات بازداشت برخی افراد دولتی ٬ تبلیغات ماهواره ای فیلم ها و حواشی پیرامون پارتی های شبانه از جمله مهمترین مواردی بود که در نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه مورد پرسش و پاسخ قرار گرفتند .

حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای در نود و هفتمین نشست خبری خود در خصوص برخی کنسرتها در استانهای مختلف که به دستور دادستان لغو شده است٬ گفت: «مجوز کنسرتها را وزارت ارشاد صادر میکند و در این زمینه قوه قضاییه بحثی ندارد و در خصوص اصل کنسرتها هم حرفی ندارد اما تعداد معدودی از این کنسرتها از سوی نیروی انتظامی یا سیستم اطلاعاتی گزارش شدند که فلان کنسرت که میخواهد برگزار شود قرار است در آنجا یکسری اتفاقات بیفتد که یا خلاف قانون و عفت عمومی و یا اقدامات ضد امنیتی است…بنابراین طبعاً دادستان مانع از برگزاری آنها شده و از این به بعد هم براساس وظیفه قانونی اگر موردی باشد تدابیر قانونی اتخاذ میشود.»

معاون اول قوه قضاییه در خصوص آخرین وضعیت پرونده موسسه اعتباری ثامنالحجج نیز گفت: کارگروهی که تشکیل شده همچنان نهایت تلاش خود را دارد تا پول مردم سریعتر به دستشان برسد و براساس تمهیدات صورت گرفته تا پایان هفته آینده یک میلیون و 150 هزار نفر از سپرده گذاران تعیین تکلیف میشوند ضمن اینکه حدود 150 هزار سپرده گذار دیگر باقی میمانند که کار آنها نیز در حال پیگیری و انجام است.

وی تصریح کرد: همچنین در حدود 500 میلیارد تومان از سرمایه این تعاونی به ناحق به افرادی داده شده که بازپرس آنها را احضار کرده که تکلیف این 500 میلیارد تومان را تعیین کنند .

معاون اول قوه قضاییه در پاسخ به سوال خراسان در مورد آخرین وضعیت پرونده دکل های نفتی گمشده اظهار داشت : حکم این پرونده هنوز صادر نشده و پرونده در دادسراست ضمن اینکه موضوع متوقف نیست و تا آنجایی که اطلاع دارم٬ یک نفر دیگر بازداشتی داشت و مابقی آزاد شده بودند. وی تصریح کرد: برخی پروندهها که طولانی میشود٬ یک وجه آن مربوط به کارشناسیهایی است که اختلاف فاحشی در آنها وجود دارد.

سخنگوی دستگاه قضا همچنین در خصوص پرونده شلاق زدن کارگران معدن نیز گفت : در پرونده کارگران تعدادی از افراد که تعدیل شده بودند و تعدادی دیگر که اصلاً در آن محل کار نمیکردند اقداماتی را انجام دادند که پرونده شاکی خصوصی پیدا کرد٬ در این پرونده برای همه حکم شلاق صادر نشد٬ شلاق تنها برای 17 نفر بود٬ عدهای حبس داشتند و با اینکه مدت کوتاهی از حبسشان گذشته بود مشمول عفو شدند.

سخنگوی دستگاه قضا در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد بازداشت یا احضار حسین فریدون برادر و دستیار ارشد رییس جمهور ٬ تاکید کرد : این فرد نه بازداشت و نه احضار شده است. خواننده ها را نمی شناسم یکی از خبرنگاران پرسید: چرا با درخواست دفن حبیب محبیان در تهران مخالفت شده است که اژهای گفت از این موضوع اطلاعی ندارم و با لبخند گفت شاید این اشکال از من است که همه خوانندهها را نمیشناسم.

توضیحات اژهای درباره دیدارهای تاج زاده محسنی اژهای در پاسخ به این پرسش که آیا با افرادی که با برخی متهمان امنیتی پس از دوره مجازاتشان ملاقات میکنند برخوردی میشود٬ اظهار داشت: افرادی که مرتکب جرم میشوند دو دسته هستند که نخست در قانون پیشبینی شده است که یکسری مجازاتشان آثار تبعی دارد و از برخی مسائل اجتماعی محروم میشوند.

وی افزود: از نظر قوه قضائیه و قانون اگر فردی مجازات را تحمل کرده قانون اشکالی نمیگیرد اما از لحاظ اجتماعی و فرهنگی ممکن است نگاه مردم متفاوت باشد و باید دی

مژده به صاحبان سپرده ثامن الحجج

منبع : خراسان

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *