نامردی و منفعت طلبی تا کجا؟

wp-1467073712723
304
دسته‌بندی نشده

اخیرا کتابی برای دفاع از محصولات دستکاری شده ژنتیکی کشاورزی (تراریخته) در سایت ستاد توسعه زیست فناوری قرار گرفته است که در صفحه 19 این کتاب نویسندگان ساده لوح، سوال مضحکی را از کودکان می کنند که پاسخ های آن واقعا خنده دار است!!

فهرست مخالفان تراریخته در ایران چه کسانی هستند؟؟  و بعد اضافه می کند : سم فروش ها؟ خارجی هایی که ما را وابسته می خواهند؟ دانایی ستیز ها؟ فناوری هراس ها؟ حسودها؟؟مدیران کم سواد و بی لیاقت؟ شرکت های عوام فریب.

image

اما در توضیح این عمل خبیثانه و بازی با افکار کودکان معصوم که همه ما نگران آینده آنها هستیم ذکر چند نکته کافی است

اولا لازم است منتشر کنندگان این کتاب توضیح دهند با کدامین مجوز شورای سیاست گذاری کتب درسی و با کدام پول بیت المال اقدام به انتشار این مطالب کذب نموده اند؟؟

دوما کسانی که امروز اتهام فناوری هراس به آنها زده می شود، خود از بنیان گذاران انجمن بیوتکنولوژی در کشور هستند. اگر توانمندی مقابله با مستندات علمی آنها را که تراریخته (دستکاری شده ژنتیکی) را عامل اصلی نابودی ذخایر بومی کشور و ایجاد بیماری های ناشناخته در بدن انسان می دانند ندارید، به چه اجازه ای افکار کودکانی معصوم، که آینده کشور، نیازمند سلامت آنهاست را درگیر این بی شرمی خود می کنید؟؟

سوما، مردم عزیز کشورم خوب است بدانید برنج تراریخته شده در ایران با حمایت مالی بنیاد صهیونیستی راکفلر تولید شده است. بنیادی که در کشتار مردم بی دفاع دنیا از هیچ کاری فروگذار نیست. گویا کودکان کشور نیز از دست این گروه خبیث آسایش ندارند

مردم عزیز کشورم خوب است بدانید، سردم داران و نامردان مدافع تراریخته از شرکت های تاسیسی به ظاهر دانش بنیان ولی در عمل وارد کننده سود می برند. اسناد ارتباط آنها با شرکت های صهبونیستی و لیست شرکت های آنها را پست بعدی ببینید

مردم عزیز کشورم خوب است بدانید که 38 کشور پیشرفته دنیا همچون سوئیس و آلمان و فرانسه کشت و واردات این محصولات دستساز و کشنده صهیونیست را ممنوع اعلام کرده اند. به عنوان مثال حتی با وجود اینکه شرکت “بایر” یک شرکت آلمانی است اما اجازه فروش محصولاتش که تراریخته هستند را در آلمان ندارد.

مردم عزیز کشورم خوب است بدانید، امروز، کسانی که دم از سلامت محصولات تراریخته میزنند روزگاری گیاه نابود کننده آزولا از طریق این افراد و با بهانه های همچون تراریخته به کشور آورده شد. تالاب نیلگون انزلی را از نزدیک ببینید که چطور منفعت طلبی این افراد آن را در ورطه نابودی کشانده است.

مسئولین به داد این ملت برسید که سلامت آنها دستمایه جاه طلبی عده ای که افتخارشان حمایت مالی صهیونیست ها است نشود

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *