وام سفر به آنتالیا در آموزش و پرورش+سند

وام سفر به آنتالیا در آموزش و پرورش+سند
244
دسته‌بندی نشده
وام سفر به آنتالیا در آموزش و پرورش+سند – اداره کل آموزش و پرورش استان یزد به مناسبت دهه فجر اقدام به برگزاری «تور آنتالیا» ترکیه برای فرهنگیان نموده است!
وام سفر به آنتالیا در آموزش و پرورش+سند

 در شرایطی که پیش از این اعلام شده بود صندوق ذخیره فرهنگیان به مناسبت دهه فجر اقدام به توزیع ۴هزار و ۵۵۰ دستگاه خودرو لیزینگی داخلی و خارجی و برگزاری تورهای آموزشی و تفریحی نموده، اداره کل آموزش و پرورش استان یزد به مناسبت دهه فجر اقدام به برگزاری «تور آنتالیا» ترکیه برای فرهنگیان نموده است!

در بخشنامه مورخ ۱۹/۱۱/۱۳۹۳ اداره کل آموزش و پرورش استان یزد، نمایندگی صندوق ذخیره فرهنگیان استان از متقاضیان فرهنگی درخواست شده برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برگزاری تور آنتالیا (ترکیه) به کانون بازنشستگان آموزش و پرورش مراجعه نمایند!

همچنین روزنامه کیهان خبری منتشر کرد مبنی بر اینکه «در پیوست نامه مذکور نیز تفاهم نامه فی مابین شرکت خدمات مسافرتی زاگرس با معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش به پیوست برنامه تورهای نوروز ۹۴ خارج از کشور اشاره شده که در آن تسهیلات فرهنگیان و افراد درجه یک خانواده آنها با تسهیلات ۸۰ درصدی ۱۰ ماهه با نرخ ۵ درصد ذکر گردیده است.»

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *