واکنش چهره های مشهور به اجرای برجام و لغو تحریم ها + تصاویر

چهره های مشهور ، ‌ اینستاگرام چهره های مشهور

هنرمندان ، بازیگران و چهره های مشهور به اجرای برجام و لغو تحریم های ظالمانه علیه ایران واکنش نشان داده و در شبکه های مجازی به ابراز احساسات پرداختند.

بازدید : 1,404 نفر

واکنش چهره های مشهور به لغو تحریم های ایران

در پی لغو تحریم ها علیه ایران کاربران اجتماعی و چهره های معروف با انتشار تصاویری ابراز خوشحالی کردند.

نخستین ساعت 27 مین روز از دی ماه 94 ، بعد از اعلام گزارش نهایی آژانس، تحریم های ظالمانه ای که سال ها علیه ایران وضع شده بود، لغو شد. دوازده سال تلاش و مذاکره دیپلماتیک، دوازده سال تحمل تحریم های ظالمانه و شهدایی که رفتند تا حق مسلم ملتی گرفته شود.


صفحه اینستاگرام منتسب به دکتر روحانی با انتشار ویدئویی مرتبط به دوران انتخابات ریاست جمهوری سال 92، نوشت:

امروز برجام به فرجام رسید … خدای منان را بر این نعمت بزرگ سپاس می گویم و در مقابل عظمت شما ملت صبور سر تعظیم فرود می آورم.
این سربلندی و پیروزی بر شما مبارک باد.

 اینستاگرام منتسب به دکتر روحانی  ، ‌ اینستاگرام چهره های مشهور ، فرجام برجام


واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات :

برجام به فرجام رسید و خداوند را شاکریم که اسباب سرفرازی ملت بزرگ ایران را در دنیا فراهم ساخت و دولت منتخب این مردم و تیم خستگی ناپذیر هسته ای را در آزمونی سخت روسفید کرد. بی شک این پیروزی بزرگ نتیجه رهنمودها و هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری و همچنین صبر و مقاومت و ایستادگی مردم و اعتماد آنها به خدمتگزارانشان در دولت تدبیر و امید و تلاش و کوشش فرزندان انقلاب در عرصه مذاکره و تعامل است؛ خدمت رهبری عزیز و بزرگوار، ریاست محترم جمهوری و ملت بزرگ ایران و شما دوستان همیشه همراه تبریک عرض نموده و توفیق نظام مقدس جمهوری اسلامی را در عرصه های سیاست داخلی و خارجی از خداوند منان خواستارم
اینستاگرام واعظی ، فرجام برجام ، برجام در اینستاگرام چهره های مشهور


حمید بعیدی نژاد :

امشب همان شبی است که مدتی طولانیست که همه در انتظار آن هستیم، شبی که خانم موگرینی و آقای دکتر ظریف روز اجرایی شدن برجام را اعلام نمودند. امروز روی افتخار برای ملت بزرگ ایرانست. از امروز تحقق تمام حقوق هسته ای ایران تضمین میشود و تمامی تحریمهای یکجانبه مرتبط هسته ای آمریکا و اتحادیه اروپا و همچنین شش قطعنامه تحریم شورای امنیت و دوازده قطعنامه شورای حکام علیه ایران لغو و برداشته می شوند. به امید روزهای هر چه پر افتخار و شکوهمند برای ملت عزیزمان. سرافراز و پاینده باد ایران

اینستاگرام حمید بعیدی نژاد ، برجام در اینستاگرام چهره های مشهور ، توئیت روحانی


رامبد جوان : نام جاوید وطن …
اینستاگرام رامبد جوان ، توئیت روحانی ، الناز شاکردوست

محمد شریعتمداری (معاون اجرایی رئیس جمهور):

بنام خدا

امید در اوج ناباوری که حاصل زیست مسلمانی ما و اعمال مدبرانه سیاست اصولی عزت حکمت مصلحت در سپهر سیاسی ایران اسلامی بود و مدتها مهجور مانده وبا کلید تدبیر و امید مجدداً به صحنه آمد ، نیک فرجامی برجام را رقم زد .
لغو تحریمهای ظالمانه علیه ملت ایران وتحقق وعده دکتر روحانی رئیس دولت تدبیر و امید بر همگان مبارک باد . این توفیق را که در سایه رهبری های داهیانه وحکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی مدبرانه و هوشمندانه رئیس جمهور محبوب و اجرای عالمانه و کارشناسانه ی وزیر خارجه خبیر جمهوری اسلامی وهمکاران عالم و سخت کوش او و به پشتوانه استقامت و مقاومت ملت ایران و رآی بجا و هوشمندانه آنها بدست آمد به همه ملت ایران بلکه مردم منطقه و جهان تبریک میگویم . الگوئی که جمهوری اسلامی نشان داد کلید حل بسیاری از مشکلات منطقه و جهان از این پس خواهد شد و در صحنه بین المللی قرن ها خواهد درخشید .
محمد شریعتمداری
معاون اجرایی رییس جمهوری ————————
اینستاگرام محمد شریعتمداری ، الناز شاکردوست ، لغو تحریم ها

شبنم مقدمی بازیگر سینما اینطور نوشت:
صبحِ بدون تحریم…به خیر
برای دمیدنِ این صبحِ باشکوه،که ثمرهء صبرِ ما و تدبیر و تلاشِ دولتمردانِ ماست،سپاسگزار درگاه پروردگارمان باشیم. و به امید آمدن روزگارانِ بهتر ،روزگارِ سرافرازی و اقتدار…روزگار صلح و لبخند، به امید خدا،تلاشی تازه آغاز کنیم.لب از ناله های مایوس و سیاه فروبندیم که اکنون،نه وقت دل چرک بودن و دل چرکین کردن است.
روشنیِ دلنشین این صبح را دریابیم.روزِ نو…مبارک
پی نوشت: آقای دکتر ظریف،آقای دکتر روحانی،در خاطرهء تاریخ ِاین سرزمین ماندگارید بی تردید…مایهءافتخارید و ما دوستتان داریم.سپاس برای همه چیز.
اینستاگرام شبنم مقدمی بازیگر ، لغو تحریم ها ، برجام

الناز شاکردوست (بازیگر):

تبریک میگم به مردم ایران بابت سکوت و نجابتِ ده سال از بهترین سالهای عمرشان ، تبریک به ما ملت صبور بابت استقامت در برابر قیمتهای نجومی و اقتدار در برابر تحریم آنچه حق ساده زندگیمان بود مبارکمان باشد فرجـام این بـرجــام!
اینستاگرام الناز شاکردوست ، برجام ، چهره های مشهور

معصومه ابتکار:

روز رهایی از زنجیر تحریمها و طلوع امید برای توسعه پایدار ایران سرافراز بر هموطنان عزیز مبارک باد
اینستاگرام معصومه ابتکار ، چهره های مشهور ، ‌ اینستاگرام چهره های مشهور

صفحه اینستگرام منتسب به تخت روانچی :

ظریف و موگرینی در این بیانیه اعلام کردند:
امروز، ما به روز اجرای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) رسیدیم. از زمان روز تصویب، ما مجدانه تلاش کردیم و تعهد مشترک و اراده جمعی خود را به نمایش گذاشتیم تا سرانجام موجبات اجرای برجام را فراهم کنیم. امروز، شش ماه پس از نهایی شدن آن توافق تاریخی، آژانس بین المللی انرژی اتمی تأیید کرد که ایران تعهدات هسته ای ذیربط خود تحت برجام را اجرا نموده است.

صفحه اینستگرام منتسب به تخت روانچی ، چهره های مشهور ، ‌ اینستاگرام چهره های مشهور

شیلا خداداد هم نوشت:

برجام به فرجام رسید. ما ایرانیان نشان دادیم که دیپلماسی قادر است سخت ترین معضلات را حل وفصل کند. خدا را سپاس

اینستاگرام شیلا خداداد  ، چهره های مشهور ، ‌ اینستاگرام چهره های مشهور

واکنش چهره های مشهور به اجرای برجام و لغو تحریم ها + تصاویر

واکنش چهره های مشهور به اجرای برجام و لغو تحریم ها + تصاویر
منبع : باشگاه خبرنگاران

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *