وحشتناکترین غذای جهان، سوپ جنین انسان +۱۰ عکس

با عرض پوزش به خاطر انتشار این مطلب
تماشای عکس ها برای افراد زیر ۱۸ سال و بیماران قلبی ممنوع است.
اعوذبالله من الشیطان الرجیم … استغفرالله ربی و اتوب الیه ضمن عذرخواهی از شما بزرگواران برای درج این مقاله … گاهی لازم است برای تذکر برای مدعیان حقوق بشر و همچنین پیروان شیطان همچین مطالبی را عنوان کرد …….

سوپ جنین انسان در چین

 این حقیقت قرن ۲۱، شرم بر این انسانها، خواهش می کنم این لینک رو بدین همه بخونن تا بفهمن تو چه دنیای کثیفی زندگی می کنند. این یه داستان واقعیه از یه مقاله علمی تکان دهنده ای که تو چین منتشر شده، به همراه این خبر چند عکس نیز آمده است.
تو ایالت کانتون چین (یا تو کشور چین)، سوپ گیاهی به همراه گوشت نوزاد سرو میشه که تبلیغ زیادی کردند که سلامتی و میل جنسی رو به طرز عجیبی بهبود می بخشه. قیمت سوپ ۴۰۰۰ دلاره حدودا و یک کارخونه دار تو مصاحبه ای که کرده گفته تاثیر این سوپ خوشمزه رو به عینه دیده!
این سوپ ترکیبی از مغذی ترین گیاهان، گوشت مرغ و جنین سالم انسانه که ۸ ساعت آب پز یا بخارپز میشه!
این کارخونه دار ۶۲ ساله با همسر دومش که ۱۹ سالش بود بعد دو هفته باز واسه سرو سوپ اومده بود و راضی بود از اینکه تونسته تو این دو هفته هر روز با همسرانش — داشته باشه!
یه روز زن و شوهری که دو دختر داشتند وبچه سومشون که جنین ۵ ماهه بود و دختر تشخیص داده شده بود رو سقط کرده بودن اومده بودن واسه فروش.قیمت این جنین ۲۰۰۰ دلاره، اگه کسی حاضر به فروش جنین مرده نشه، جفت جنین (اونایی که کمی مطالعه دارن، میدونن جفت جنین چیه) هم خریداری میشه، اما فقط ۲۰۰ دلار
توضیح : این سوپ تندرستی در واقع یه هشدار جدی و یه پشت پا به بشریته
خواستگاه فعلی این حادثه چینه، عامل اصلی اینجور پدیده ها قانون تک فرزندیه، پولداراشون بچه پسر دوست دارن و فقیراشون دوست دارن حالا که دخترشون رو مجبورن سقط کنن به یه پولی برسند.

سوپ جنین انسان

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *