ماجرای های عجیب از وحشتناک ترین جراحی زیبایی! + عکس

%d8%ac%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%b2%db%8c%d8%a8%d8%a7%db%8c%db%8c

وحشتناک ترین و عجیب ترین جراحی های زیبایی

اکثرآ برخی افراد جراحی پلاستیک را برای زیبایی خود بکار میگیرند تا چهره ای زیبا و منحصر به فرد داشته باشند اما بعضی دیگر از این افراد این تغییرات را چنان زشت و ترسناک جلوه می دهند که هر دیده ای را وحشت زده می کنند.

در ادامه وحشتناک ترین جراحی های پلاستیک را مشاهده می کنید.

بی تردید زیبایی نعمتی خدادادی است که نصیب هر بنده ای نمی شود. در این میان برخی برای داشتن چهره ای قابل قبول تر دست به عمل های زیبایی مختلف و در برخی مواقع بسیار گران و خطرناک می زنند اما به جای بهتر شدن شرایط چهره ای وحشتناک و بدتر از گذشته نصیب شان می شود. اگر چه افراد بیمار دیگری نیز هستند که صورت بدی نداشته اما به خاطر پایین بودن اعتماد به نفس شان خود را به تیغ جراحان زیبایی می سپارند که نتیجه کار تا پایان زندگی شان اثری به مراتب بدتر از شرایط قبل بر آنها خواهد گذاشت به گونه ای که برخی از آنها در پایان کار تنها شبیه هیولاهای افسانه ای می شوند که حتی برای لحظه ای نمی توان به صورتشان نگاه کرد.

زنی با صورتی فضایی

یکی از این افراد زن 48 ساله اهل کره جنوبی به نام «هانگ ویکو» است که پس از عمل جراحی زیبایی شبیه موجودات فضایی پلاستیکی شد که هر بار بعد از عمل از وضعیت صورتش ناراضی بود و برای بهتر شدن اوضاع تن به عمل دیگری می داد. این زن نخستین عمل جراحی زیبایی اش را در 28 سالگی انجام داد اما به دلیل مشکلات روحی – روانی و وسواس هایش بشدت دچار اختلال روانی شد. چهره وی به حدی بد و ناراحت کننده شد که مردم برای کمک به او تصمیم به جمع آوری پول گرفتند. گفتنی است تزریق مواد زیبایی در پوست صورت وی سبب شد تا صورتش متورم شده و پزشکان زیبایی به این مانکن و مدل سابق بگویند که دیگر دست به عمل جراحی نخواهند زد اما او دست بردار نبود و خود به صورتش روغن خوراکی تزریق کرد تا زیباتر شود و پوستی نرم تر داشته باشد. پس از انجام این کار «هانگ» تبدیل به هیولای صورت پهنی شد که چهره ای منزجر کننده یافت. او هر روز زشت تر شده و زیبایی چهره واقعی اش نیز از دست رفته بود. پزشکان در جریان 10 عمل جراحی توانستند در مجموع 60 گرم سیلیکن و روغن را از صورت و 200 گرم مواد تزریق شده را از گردنش خارج کننند. اما این اقدام ها نیز فایده چندانی نداشت و سرنوشت این زن برای همه عمر تغییر کرد.

صورت گربه ای

دومین زن که تاکنون حدود 4 میلیون دلار هزینه عمل جراحی هایش کرده و سرنوشت خود را تا پایان عمرش تغییر داده «جاسلین ویلدن استاین» است که با نام مستعار «زن گربه ای» شناخته می شود. او که مقیم نیویورک است همسر یک تاجر هنری از خانواده «ویلدن استاین» بود.
«جاسلین» هنگامی که متوجه شد همسرش با یک زن جوان روسی ارتباط پنهانی دارد تصمیم گرفت تا با عمل جراحی چهره زیباتری پیدا کند.
او در شهر لوزان سوئیس متولد شده و پدرش کارمند یک فروشگاه لوازم ورزشی بود. وی در 30 سالگی با مردی ثروتمند ازدواج کرد اما خیانت شوهرش مسیر زندگی اش را به یکباره تغییر داد. وی پس از عمل های جراحی مختلف به خاطر چهره مخوفی که پیدا کرده بود به «عروس فرانک اشتاین» شهرت یافت. عمل های جراحی وی بیش از 4 میلیون دلار هزینه داشت اما به جای بهتر کردن صورتش چهره ای زشت به این زن داد. شوهرش وی را ترک کرد اما «جاسلین» دست از عمل های جراحی بر نداشت ضمن اینکه پس از هر بار عمل جراحی چهره وی بیشتر شبیه گربه می شد، به این خاطر نیز به «زن گربه ای» شهرت یافت.

راز عمل های زیبایی «مایکل جکسون»

سومین اسطوره عمل های جراحی زیبایی «مایکل جکسون» بود. مایکل جوانی سیاهپوست بود که از رنگ پوست خود چندان راضی نبود ضمن اینکه در یک آتش سوزی نیز دچار سوختگی شد. «مایکل» بیش از 10 عمل جراحی بینی انجام داد که در کنار تغییر رنگ پوستش چهره وی را دگرگون کرد. جراحان پلاستیک چندین عمل روی بینی، پیشانی، چانه، لب و گونه هایش انجام داده بودند تا صورت مورد نظر مایکل به وجود آید.
در نخستین نگاه ظاهر «مایکل» پس از عمل های جراحی غیر عادی به نظر نمی رسید که در کنار رژیم های سخت غذایی و لاغری اش چهره اش را زشت تر هم کرده بود. برخی گفته اند مایکل به خاطر بیماری پوستی (سوختگی) رنگ صورتش را تغییر داده بود و برخی نیز معتقد بودند که عمل های جراحی زیبایی اش رنگ پوستش را عوض کرده بود. این خواننده معروف سرانجام به طرز مرموزی جان سپرد.

مردی با صورت زنانه

یکی دیگر از بدترین جراحی های زیبایی جهان متعلق به فردی به نام «پیتر برنز» خواننده و ترانه سرای انگلیسی است که در سال 1980 میلادی گروه «زنده یا مرده» را تأسیس کرد. وی از سال 2006 میلادی به خاطر ظاهرش در رسانه ها شهرت یافت چرا که عمل های جراحی او تغییر زیادی در چهره اش ایجاد کرده بود. در فهرست عمل های جراحی اش تزریق «پلی امریل امید»، ایمپلنت گونه، جراحی بینی، تزریق های پیاپی به لب و خالکوبی های زیاد دیده می شود.
وی به خاطر هزینه های هنگفت عمل های جراحی اش شهرت پیدا کرده بود، حال آنکه برخی منتقدان بر این باور بودند که پیتر تمامی سرمایه و اندوخته سال های کاری اش را صرف عمل جراحی کرده است.
اما مسیری که وی می رفت راهی کاملاً اشتباه بود چرا که چهره وی از یک مرد تبدیل به یک زن شده بود.

مردی که می خواست ببر شود

یکی از زشت ترین عمل های جراحی که منتقدان زیادی داشت و به شکل بیمارگونه ای صورت گرفته بود، عمل های زیبایی «مرد گربه ای» بود. نام واقعی او «دنیس اونر» بود و به خاطر چهره عجیب و غریبش شهرت یافت. دنیس علاقه داشت تا خود را پس از جراحی ها تبدیل به یک ببر کند. برای این کار دنیس حتی از ایمپلنت های دندانی شبیه دندان ببر استفاده کرده بود. جراحی های وی از سال 1980 میلادی آغاز شد.وی در مصاحبه ای بیان کرد که تصمیم گرفته تا ظاهر خود را از نظر فیزیکی به طور کامل تغییر داده و شبیه یک ببر شود.
«دنیس» یکی از زشت ترین مردان دنیا شناخته شده است. ظاهر غیر متعارف او برای مدت های طولانی مورد توجه رسانه های جهان قرار داشت. اما آنچه مسلم است اینکه «دنیس» هرگز نمی تواند همانند یک انسان معمولی به زندگی اش ادامه دهد.

مرد مارمولکی

«اریک اسپراگو» نیز خود را از دسته خزندگان دانسته و با 700 ساعت خالکوبی و جراحی چهره ظاهرش را بشدت تغییر داده است. یکی از جراحی های او کاشتن 5 شاخ توپی شکل در هر ابرو است. این مرد برای آنکه صورتش بیشتر شبیه خزندگان شود موهای خود را به رنگ سبز درآورده و بخش هایی از پوستش را نیز رنگ کرده است. آنچه در صورت او بیشتر دیده می شود استخوان هایی در سوراخ بینی اش است که ظاهر وی را غیر عادی تر کرده است. او به «مرد مارمولکی» نیز شهرت داشته و به خاطر تغییرات روی پره های بینی و لاله گوش هایش چهره ای عجیب و غریب دارد. این مرد حتی تلاش کرده تا دندان هایش را همچون خزندگان تیز کند.

ورساچه به دنبال زیبایی

در میان اسامی قربانیان بدترین جراحی های دنیا نام «دناتلا ورساچه» نیز دیده می شود. او که صاحب شیک ترین برندهای لباس و کیف و کفش دنیا است یکی از زنان ثروتمندی است که به عمل های جراحی زیبایی اش شهرت دارد. نخستین جراحی وی از کوچک تر کردن بینی اش آغاز شد اما نتیجه ای جالب در پی نداشت، چراکه عمل های جراحی حتی باعث کج شدن بیشتر بینی اش شد. انواع تزریق به لب هایش نیز باعث شد تا ظاهر وی روز به روز بدتر شود.
«دناتلا» طراح مد ایتالیایی و خواهر بنیانگذار شرکت ورساچه، که خود نیز صاحب 30 درصد از سهام این شرکت بود پس از قتل جانی ورساچه، 50 درصد دیگر از سهام شرکت را نیز به ارث برد. او از ثروت هنگفت خود برای عمل های جراحی اش استفاده کرد اما این پول های هنگفت نیز نتوانست ظاهر او را زیباتر کند.

زنی به شکل موش خرما

یکی دیگر از قربانیان جراحی های زیبایی «جکی استالونه» است. در فهرست عمل های جکی، جراحی صورت، کشیدن ابرو، کاشت گونه، جراحی بینی و… قرار دارد. مادر بازیگر معروف فیلم های هالیوودی «سیلوراستالونه» با وجود انجام جراحی های زیاد و با عمل های بی وقفه چهره خود را هر روز زشت تر کرد. وی که اکنون 91 سال دارد از چهره اش راضی نیست و معتقد است صورتش شبیه یک موش خرمایی شده که دهانش پر از گردو است. او که زنی ثروتمند است و اکنون در ویلای باشکوهش در «سانتامونیکا» زندگی می کند، با وجود تلاش هایش هرگز نتوانست زیبایی سابق خود را به دست آورد.

زنی شبیه عروسک خیمه شب بازی

«اماندا لی پور» یکی از مشهورترین و پرآوازه ترین افرادی است که به خاطر جراحی های زیبایی پی در پی اش شهرت یافته است. اماندا مدلینگ لوازم آرایشی و بهداشتی برای شرکت های مختلف امریکایی بوده است.
نخستین جراحی وی در 15 سالگی انجام شد و می توان گفت تمام بدن او تحت عمل های متعدد جراحی قرار گرفته است. پوست صورت و بدن اماندا به حدی کشیده شده که چهره ای غیر طبیعی به او داده و آن را از حالت طبیعی خارج کرده است. در حال حاضر اماندا از دست پلاستیکی استفاده کرده و شبیه عروسک های خیمه شب بازی شده که بسیار زشت به نظر می رسد.

هنرپیشه سرشناس با چهره ای کارتونی

هنرپیشه مشهور ایتالیایی «میشائل رومانی نی» یکی دیگر از قربانیان عمل های جراحی زیبایی است. او در جوانی هنرپیشه زیبا و بی عیب و نقصی بود که به خاطر بازی در فیلم های ایتالیایی طرفداران خاص خود را داشت اما تزریق ها و عمل های جراحی متعدد روز به روز وضعیت صورت این زن ایتالیایی را بدتر و او را شبیه شخصیت های کارتونی کرده است. پوست صورت او به حدی کشیده شده که تمام گردنش پر از چین و چروک است و سنش را دوچندان نشان می دهد.
با وجود سندهای واقعی و دردناک از جراحی های زیبایی هنوز هم مردم در سراسر دنیا خود را به تیغ جراحان زیبایی می سپارند که گاهی اوقات تمام زندگی آنها را دستخوش تغییری ناراحت کننده و غیر قابل بازگشت می کند.
بنابراین، این حوادث نیز نتوانسته تأثیری در روند این مسابقه بی وقفه بین طرفداران جراحی های زیبایی داشته باشد.

جراحی ترسناک

ماجرای های عجیب از وحشتناک ترین جراحی زیبایی! + عکس

منبع : پرشین وی

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *