ورود مشايي به مباحث ديني/ نظر جالب درباره شيطان

اخبار ,اخبار سیاسی ,رحيم مشايي

اخبار سیاسی – ورود دوباره مشايي به مباحث ديني/ نظرات جالب درباره شيطان

عبدالرضا داوري كه در زمان رياست جمهوري محمود احمدي نژاد از تئوريسين هاي دولت وي محسوب مي شد، پس از دوران رياست جمهوري احمدي نژاد نيز همچنان جزو حلقه اول ياران اسفنديار رحيم مشايي است.

وي در صفحه فيس بوك خود به جلسه اسفنديار رحيم مشايي با سه خانم كه داوري آنها را پژوهشگر خوانده خبر داد و نوشت: چند روز قبل ۳ نفر از خواهران پژوهشگر ، طرحی پژوهشی را جهت اخذ نظر آقای مهندس مشایی به ایشان ارائه نمودند که آقای مهندس هم از اینجانب جهت حضور در جلسه مربوطه دعوت کرد.

 

وي به نقل از مشايي نوشت: شیطان همواره در طول تاریخ ، به انحراف کشاندن فرایندهای حاکم بر جوامع انسانی را دنبال کرده است و یکی از این شیوه ها ایجاد تضادهای کاذب برای به شکست کشاندن اندیشه الهی است.

 

مشایی افزود: «شیطان» طی هزاره اخیر ، حداقل ۳ تضاد کاذب اما کلان را در جوامع انسانی ایجاد کرده است و هرجا این سه تضاد کاذب پا گرفته ، این اندیشه الهی بوده که متضرر شده است. تضاد اول، القاء تضاد کاذب میان «انسان» با «خدا» و یا تضاد افکنی میان «امر انسانی» با «امر الهی» است و از آنجاکه یک سوی این تضاد «انسان» قرار دارد، طبیعی است که القاء این تضاد در جوامع «انسان زیست» به شکست امر الهی می انجامد.

 

مشایی در ادامه گفت: تضاد دومی که ایجاد آن در دستور کار شیطان قرار دارد، القاء تضاد کاذب میان «علم» و «دین» است و با توجه به نوجویی و علم دوستی ذاتی انسان ، هرکجا که این تضاد کاذب دامن گرفته ، این دیانت و دینداری بوده که متضرر شده است.

 

مهندس مشایی سپس افزود: تضاد سومی که شیطان در پی ایجاد آن است، القاء تضاد کاذب میان «آزادی و دمکراسی» با «حاکمیت دینی» است و از آنجا که جوامع انسانی ذاتا آزادی را دوست دارند و علاقمندند که بر سرنوشت خود حاکم باشند در ایجاد این تضاد کاذب هم «حاکمیت دینی» است که متضرر می شود.

 

مشایی در پایان گفت:البته شیطان در هر دوسوی این تضادهای کاذب نظریه پردازان خود را دارد و چه بسا میبینید چهره ای کاملا متشرع – با دستاویز قرار دادن ادبیات مذهبی – در پی القاء وجود تضاد میان آزادی و حاکمیت دینی ، تضاد میان علم و دین و تضاد میان انسان و خدا است و کاملا در نقشه راه شیطان حرکت میکند.

اخبار سیاسی – هشت صبح

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *