پارتی مختلط در عروسی های غرب تهران

278
دسته‌بندی نشده

پارتی مختلط در عروسی های غرب تهران

پارتی-مختلط

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران به نظارت پلیس بر فعالیت تالارها و باغ تالارهای این استان اشاره و تاکید کرد: شناسایی چنین اماکنی که به افراد سابقه دار در حوزه مسائل اخلاقی، اجاره داده می شود، در دستور کار پلیس است.

جشن های عروسی که به صورت پارتی مختلط گرفته می شوند

سردار خانچرلی فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران ، در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان شهریار، با اشاره به برنامه های 19 گانه اش به منظور ارتقای امنیت اجتماعی در این استان تصریح کرد:بخشی از این برنامه ها درون سازمانی و بخشی نیز برون سازمانی است؛ در حوزه برون سازمانی می توان به توجه ویژه پلیس به افزایش ضریب امنیتی و ارتقای آن و نیز کاهش جرایم در شهرستان های تابعه اشاره کرد.

پارتی-مختل ط 1

وی تاکید کرد: افزایش ضریب امنیت با اجرای برنامه هایی از قبیل افزایش گشت های انتظامی،هدفمند کردن واحدهای گشتی و بازخوردگیری از عملکرد آنها،هوشمندسازی گشت های انتظامی،توجه ویژه به یگان امداد و تمرکزی کردن فعالیت آنها،تجهیز یگانهای انتظامی به موتورسیکلت،اجرای طرحهای امنیت اجتماعی،تعامل مطلوب با مسئولان قضایی و حمایت موثر آنها از اجرای طرحها، محقق خواهد شد و شهروندان در آینده خروجی مناسبی از اجرای طرحها خواهند دید.

این مقام ارشد انتظامی بر کنترل تالارها و باغ تالارها در غرب استان تهران تاکید کرد و گفت:نظارت بر فعالیت تالارها وباغ تالارها در دستور کار پلیس غرب استان تهران قرار گرفته و به همین جهت با حضور نامحسوس عوامل انتظامی در تالار و باغ تالار،عملکرد این اماکن زیر ذره بین پلیس قرار گرفته است.

رییس پلیس غرب استان تهران بیان داشت:امیدواریم با همکاری مقامات قضایی اجرای طرح های نظارت بر اماکن عمومی روند مطلوبتری به خود بگیرد؛ با اجرای طرح های اخیر، موفقیت های خوبی توسط پلیس بدست آمده و مشخص شده برخی تالارها در پوشش عروسی اقدام به برپایی پارتی مختلط می کردند و افراد سابقه دار در حوزه مسائل اخلاقی در این مراسمات حضور پیدا می کردند که پلیس به طور جد در این راستا وارد عمل شده و با قاطعیت و برابر قانون با افراد خاطی برخورد می کند.

سردار خانچرلی گفت: شناسایی باغ تالارهایی که به افراد سابقه دار در حوزه مسائل اخلاقی، اجاره داده می شود، در دستور کار پلیس است.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: طرح های نظیر برخورد با اراذل و اوباش،جمع آوری قلیان از قلیان سراها برابر مصوبه هیات وزیران و با حمایت همه جانبه ائمه جمعه و جماعات،شوراها و دادستان های شهرستان های تابعه به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

وی به اجرای طرح های مبارزه با سرقت،کنترل اوراقچی ها،عرضه کنندگان لوازم صوتی و تصویری و باطری خودرو اشاره کرد و گفت:پلیس مصمم است در حد توان خود زمینه وقوع سرقت ها را از بین ببرد گرچه همه زمینه های وقوع سرقت در محدوده فعالیتی پلیس نیست؛ علت کنترل دقیق این اماکن از سوی پلیس، آن است که سارقان پس از انجام سرقت های خرد، اموال و قطعات مسروقه را در برخی از این اماکن به فروش می رسانند.

سردار خانچرلی افزود: 40 درصد سرقت های خرد توسط معتادان صورت می گیرد، برهمین اساس طرح جمع آوری معتادان ولگرد و کارتن خواب و تحویل آنها به کمپ های ترک اعتیاد توسط پلیس به اجرا گذاشته خواهد شد، در این عرصه همکاری دیگر سازمان ها با پلیس ضرورت بیشتری دارد.

رییس پلیس غرب استان تهران به تقویت مرکز نظارت همگانی پلیس 197 اشاره کرد و گفت:در تلاش هستیم دفتر نظارت همگانی و 197 را از حالت ستادی به حالت اجرایی دربیاریم تا هرگونه شکایات مردمی بدون فوت وقت با حضور بازرسان در محل حادثه مورد بررسی قرار گیرد.

سردار خانچرلی در پایان به سایر برنامه های اجرایی این فرماندهی در سال جاری از قبیل تمرکزی کردن مرکز فوریت های پلیسی 110،سهیم کردن سایر سازمانها و نهادها در تولید و حفظ امنیت،تعامل مطلوب با مقامات قضایی برای حل مشکلات شهروندان و تعامل مناسب اطلاعاتی با بسیج اشاره کرد.

گفتنی است در پایان این مراسم طی حکمی از سوی سردار خانچرلی،سرهنگ “فریدون مکرمی اصل” به عنوان فرمانده انتظامی جدید شهرستان شهریار منصوب و معرفی و از زحمات سرهنگ پاسدار”محمدرضا مطیعی” با اهدای هدایایی قدردانی به عمل آمد.

پارتی مختلط در عروسی های غرب تهران1.7/512
منبع : ایسنا-/ف

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *