پخش عکس و فایل صوتی آزار جنسی مجری زن صدا و سیما +عکس

پخش عکس و فایل صوتی آزار جنسی مجری زن صدا و سیما +عکس

پخش عکس و فایل صوتی آزار جنسی مجری زن صدا و سیما

ماجرای منتشر شدن عکسهای اسکرین شات و مکالمه ی تلفنی حاوی آزار جنسی یک مجری خانم پرس تی وی توسط یکی از مدیران این شبکه صدا و سیما خبر ساز شد . به گزارش ایران16 پس از بازتاب وسیع ماجرای رفتن شهرزاد میرقلی‌خان، بازرس ویژه صدا و سیما به خارج کشور، شینا شیرانی یکی از مجریان شبکه پرس‌تی‌وی – شبکه خبری انگلیسی زبان صدا و سیما– تایید کرده است فایلی صوتی که از او در اینترنت منتشر شده، واقعی است.

طبق گفته مجری پرس تی وی، این فایل صوتی 9 دقیقه‌ای که به زبان فارسی و انگلیسی در آن صحبت شده،(و به دلیل داشتن محتوای سکسی از قرار دادن ان معذوریم !  ) مکالمه تلفنی بین او و مردی که به ادعای وی یکی از مدیران این شبکه است که بر اساس محتوای این فایل صوتی، مرد مورد مکالمه به وی پیشنهاد غیراخلاقی می‌دهد.

پخش عکس و فایل صوتی آزار جنسی مجری زن صدا و سیما +عکس

گفته می شود، شینا شیرانی پس از خروج از ایران، این فایل صوتی را منتشر کرده است. پس از انتشار این فایل صوتی و بازتاب گسترده آن، پیامی منتسب به مرد مورد مکالمه در تلگرام منتشر شده که گفته این کلیپ جعلی است. وی گفته این کار خلاف قانون درباره چند نفر دیگر از همکارانش در پرس تی وی نیز تهیه شده و هدف اصلی آن هم پیوستن شیرانی به رسانه‌های غربی بوده است. وی وعده داده که هفته آینده از طریق اینترپل موضوع را پی گیری کند. در این پیام همچنین به نقل از رییس سازمان صداوسیما نقل شده است: «اصرار این خانم [شیرانی] برای پوشیدن چادر روی آنتن نیز در همین راستا [پیوستن به رسانه‌های غربی] ارزیابی می‌شود.»

پخش عکس و فایل صوتی آزار جنسی مجری زن صدا و سیما +عکس

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *