ماجرای ترس پروانه معصومی از سوسک در خندوانه!

پروانه-معصومی

پروانه معصومی در خندوانه

شب گذشته پروانه معصومی مهمان برنامه خندوانه بود، او در ابتدای صحبت های خود با اشاره به کوچ از تهران گفت:بهمن ماه امسال 20 سال است که به یکی از روستاهای شهر زیبای صومعه سرا کوچ کرده ام.

 پروانه معصومی و رامبد جوان

پروانه معصومی و رامبد جوان در خندوانه

او دلیل کوچ خود را چنین توضیح داد:«شلوغی های تهران یکی از دلایل بود و دلیل بعدی، کرایه های خیلی گران خانه ها. علاوه بر این ها سال 53 من در آن منطقه از «صومعه سرا» فیلمی بازی کرده بودم و آرزو داشتم بالاخره روزی آنجا زندگی کنم. در نهایت 20 سال قبل نیما (پسرم) آنجا برایم خانه ساخت.»

معصومی در پاسخ به اینکه نخستین خاطره ای که به یاد دارد چیست، چنین پاسخ داد:«اولین خاطره من مال وقتی است که دو سال و نیم سال داشتم. من وخواهر بزرگترم با مادرم به خانه دایی رفتیم. مادرم، من را جلوی در خانه آنان رها کرد و رفت داخل و من ماندم جلوی در و از ترس گریه می کردم. آنجا حس ترس از گم شدن را تجربه کردم و همین حالا هم از گم شدن می ترسم.»

او همچنین وقتی جوان از او پرسید در زندگی از چه چیز بیشتر می ترسد، گفت:«از سوسک می ترسم. ما در باغ خیلی مار داریم، اما اصلا از آن ها نمی ترسم، ولی سوسک نه. اگر سوسک در خانه دیده شود من دیگر نمی روم.»

جوان در ادامه به همکاری با معصومی در سریال «نشانی» اشاره کرد و معصومی هم در ادامه خاطره ای از روزهای همکاری با جوان مطرح کرد:«روز اول یا دوم شروع کار بود شما من را راهنمایی می کردید که من گفتم چشم، آقای جوان گفتند بازیگر حرفه ای این است که حرف کرگردان را می پذیرد.

ماجرای ترس پروانه معصومی از سوسک در خندوانه!

منبع : خبر آنلاین

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *