پیشنهادات جالب برای تغییر رنگ مو در نوروز 94 +عکس

پیشنهاداتی مناسب برای تغییر رنگ مو در نوروز 94 +عکس

پیشنهاداتی مناسب برای تغییر رنگ مو در نوروز 94 +عکس

پیشنهادات جالب برای تغییر رنگ مو در نوروز ۹۴ +عکس

اگر جز و افرادی هستید که موهای‌شان مشکی است و دوست دارید برای این روزها تغییراتی در آنها ایجاد شود،

 

باید بگوییم که تغییر دادن رنگ موی مشکی کار راحتی نیست؛ اگر بخواهید کلا رنگ زمینه موی‌تان را تغییر دهید باید کل موها را دکلره یا دکوپاژ کنید تا بتوانید رنگ شرابی یا مسی به‌آنها‌دهید که در این صورت موها آسیب زیادی می‌بینند

 

اما اگر نمی‌خواهید دکلره کنید می‌توانید با هایلایت‌های قهوه‌ای، نسکافه‌ای، مسی، عسلی و پوست پیازی به موهای‌تان جلوه بیشتری بدهید.

 

فرصت بسیار کمی تا نوروز باقی مانده است و احتمالا شما می‌خواهید با ظاهری متفاوت سال جدید را آغاز کنید. برای ما ایرانی‌ها زیبایی و آراستگی اهمیت خاصی دارد؛ به خصوص در روزهای عید چون از کودکی یادمان داده‌اند
باید آراسته باشیم. اما آراستگی و زیبایی هم رازهایی دارد. عسل عرب‌زاده، کارشناس مش و رنگ مو با ذکر چند نکته به شما می‌گوید چگونه در این روزها موهای‌تان را تغییر دهید تا بتوانید زیباترین عید خود را تجربه کنید.
پیشنهاداتی مناسب برای تغییر رنگ مو در نوروز 94 +عکساگر زمینه موهای‌ شما قهوه‌ای است باید بگوییم که کارتان خیلی راحت است و می‌توانید بدون‌ آسیب رساندن به موها تغییرات زیادی در این ایام روی موهای‌تان ایجاد کنید.
اگر دوست دارید موهای‌تان تناژ روشن داشته باشد می‌توانید بدون دکلره موهای‌تان را دو یا سه درجه روشن کنید. اگر دوست دارید تغییر بیشتری داشته باشید می‌توانید روی زمینه قهوه‌ای مش یا هایلایت هم انجام دهید.
پیشنهاداتی مناسب برای تغییر رنگ مو در نوروز 94 +عکساگر موهای‌تان قرمزی دارد یا شرابی است باید بگوییم که مش برای این افراد اصلا مناسب نیست.
اگر بخواهید کلا تغییر رنگ دهید، می‌توانید موهای‌تان را قهوه‌ای – شکلاتی پایه پنج و شش کنید اما اگر بخواهید هایلایت کنید بستگی به رنگ زمینه موی شما دارد. شرابی دارای ۳ دسته است:
بادمجانی، آلبالویی و مسی که هریک از این رنگ‌ها با هایلایت‌های مختلفی زیبا می‌شود. برای رنگ بادمجانی می‌توان هایلایت بنفش کرد که رنگ دخترانه و شیکی است. اگر آلبالویی است هایلایت دانه اناری مناسب است.
پیشنهاداتی مناسب برای تغییر رنگ مو در نوروز 94 +عکسخوش به حال شما که موهای‌تان تناژ عسلی دارد! چون قابلیت این را دارید که موهای‌تان را روشن و تیره‌کنید. اما ما رنگ تیره را به شما پیشنهاد نمی‌کنیم. با توجه به اینکه نزدیک به تابستان هستیم و رنگ روشن در این فصل مد است،
به شما پیشنهاد می‌دهیم که برای تغییر موهای‌تان را هایلایت کرم چرک یا عسلی-طلایی کنید. اگر این کار را انجام دهید برای تابستان دیگر با مشکل مواجه نمی‌شوید و همچنان موهای‌تان روشن است.
پیشنهاداتی مناسب برای تغییر رنگ مو در نوروز 94 +عکساگر موهای‌تان بلوند است باید بگوییم که ضعیف‌ترین مو را نسبت به بقیه دارید. پس مواظب موهای‌تان باشید تا در این ایام دچار مشکل نشوید. برای شما یک پیشنهاد جالب داریم. شما می‌توانید با تکنیک جدید ombre موهای‌تان را زیبا کنید؛
بدون اینکه کوچک‌ترین آسیبی به موهای‌تان وارد شود. در این روش ریشه موهای‌تان را قهوه‌ای یا عسلی کنید و ساقه مو را روشن نگه دارید. با این کار هم با مد پیش می‌روید هم به موهای‌تان کمتر آسیب وارد می‌شود.
پیشنهاداتی مناسب برای تغییر رنگ مو در نوروز 94 +عکسکسانی که رنگ موهای‌شان زیتونی است و تناژ سبز دارد، باید بگوییم که رنگ روبورسی نیست و طرفداران زیادی ندارد. کسانی که این رنگ را برای موهای‌شان انتخاب می‌کنند مطمئنا از رنگ طلایی و قرمز خوششان نمی‌آید.
اما با این حال اگر می‌خواهید روی موی زیتونی خود تغییری ایجاد کنید بهترین کار هایلایت یا  مش کرم است.
پیشنهاداتی مناسب برای تغییر رنگ مو در نوروز 94 +عکساگر جزو کسانی هستید که موهای‌شان مش است و می‌خواهید برای ایام نوروز تغییری کوچک در موهای‌تان ایجاد کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که رنگ موهای‌تان را تغییر ندهید.
در این مواقع برای تغییرات کوچک آرایشگران روی موهای شما رنگساژهای تناژدار می‌گذارند تا موهای‌تان رنگ عسلی، نسکافه‌ای یا صورتی بگیرد. این رنگ‌ موها موقتی هستند و با چند بار شستن، دکلره‌ها از زیر آنها بیرون می‌زند.
در این حالت با یک تیر دو نشان می‌زنید؛ هم موهایتان تغییر می‌کند هم رنگ روشن موهای‌تان را ازدست نمی‌دهید.
پیشنهاداتی مناسب برای تغییر رنگ مو در نوروز 94 +عکس اگر زمینه موهای‌تان مسی است و دوست دارید از رنگ قرمز خارج شوید، به شما پیشنهاد می‌کنیم زمینه موهای‌تان را به سمت قهوه‌ای یا عسلی ببرید و روی آن مش یا هایلایت دربیاورید ولی اگر می‌خواهید موهای‌تان همان تناژ قرمزی را داشته باشد بهتر است آلبالویی یا بادمجانی کنید.
ما برای دختران جوان که نمی‌خواهند موهای‌شان زیاد آسیب ببیند پیشنهاد می‌کنیم که هایلایت کنند.
پیشنهاداتی مناسب برای تغییر رنگ مو در نوروز 94 +عکس
منبع:مجله زندگی ایده آل

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *