پیکر یکی از ۱۷۵ غواص کربلای ۴ +تصاویر

پیکر یکی از ۱۷۵ غواص کربلای ۴ +تصاویر

صبح امروز در معراج شهدای تهران پیکر مطهر یکی از شهدای غواص عملیات کربلای ۴ برای نشان دادن مظلومیت این شهیدان در معرض نمایش قرار گرفت.

به گزارش ایران۱۶، در حاشیه نشست خبری سردار “سیدمحمد باقرزاده” فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح که صبح امروز در معراج شهدای تهران برگزار شد، پیکر مطهر یکی از شهدای غواص و خط شکن دست بسته نیز در محل نشست خبری در معرض دید خبرنگاران قرار گرفت.

سردار باقرزاده در این زمینه گفت: نقطه ای که شهدای غواص پیدا شدند با خط مقدم ۱۵ کیلومتر فاصله داشت. بی بی سی تلاش می‌کند موضوع غواصان را به بی تدبیری فرماندهان نسبت دهد.

در این مراسم همچنین از یک شهید غواص دست بسته که پیکرش کمی سالمتر بازگشته بود رونمایی شد. گفتنی است ۲۸ اردیبهشت پیکرهای مطهر ۲۷۰ شهید دوران دفاع مقدس از مرز شلمچه وارد کشور شد که از این تعداد ۱۷۵ شهید غواص خط شکن در عملیات کربلای ۴ با دستان بسته به شهادت رسیده بودند. عکس های محمدعلی مریزاد عکاس تسنیم از پیکر مطهر این شهید را در زیر می بینید.

غواصان شهید کربلای 4 (1) غواصان شهید کربلای 4 (2) غواصان شهید کربلای 4 (3) غواصان شهید کربلای 4 (4) غواصان شهید کربلای 4 (5) غواصان شهید کربلای 4 (6) غواصان شهید کربلای 4 (7)

 

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *