چهره ادل خواننده مشهور بدون آرایش

اخبار,اخبار فرهنگی, ادل
ادل لوری بلو ادکینز، خواننده مشهور و خوش صدای جهان که با نام ادل شهرت دارد، معمولا با چهره ای آرایش کرده در اماکن عمومی ظاهر می شود اما ما با تلاش بسیار بالاخره توانستیم از چهره بدون آرایش و متفاوت او نیز عکس بگیریم.

ادل لوری بلو ادکینز، خواننده مشهور و خوش صدای جهان که با نام ادل شهرت دارد، معمولا با چهره ای آرایش کرده در اماکن عمومی ظاهر می شود اما ما با تلاش بسیار بالاخره توانستیم از چهره بدون آرایش و متفاوت او نیز عکس بگیریم. به نظر ما او حتی بدون آرایش هم زیبا و جذاب به نظر می رسد. نظر شما چیست؟

1. این یکی از عکس های کلاسیک ادل است که به نظر ما تازه از خواب بیدار شده و از تختخواب اش بیرون آمده است. او حتی وقت نکرده موهایش را مرتب کند. ظاهر او در این تصویر بسیار متفاوت از عکس هایی است که تا به حال از او دیده ایم اما او حتی بدون آرایش هم جذاب است، این طور نیست؟ صافی و درخشندگی پوست او در کنار لب های صورتی رنگ اش بیشتر می درخشد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی, ادل

2. این عکس در کافه ای نزدیک خانه ادل و در یک روز زمستانی گرفته شده است. او ژاکتی کاموایی با یقه ای اسکی به تن کرده و از شدت سرما خودش را در آن پیچیده است. او حتی با چهره بدون آرایش در حالی که آستین هایش را پایین آورده و یقه خود را به سمت بالا می کشد و برای دوربین دست تکان می دهد، جذاب است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی, ادل

3. یکی دیگر از عکس ها ادل را در حالی که پلاکاردی به دست گرفته و از مردم عذر خواهی می کند، نشان می دهد. در این عکس سیاهی زیر چشم اش خستگی چهره او را دو برابر کرده اما با این حال پوستی صاف، موهای بلوند و ابروهای کشیده و زیبایش او را همچنان جذاب نشان می دهد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی, ادل

4. او که سرش با آلبوم جدیدش گرم است طوری که حتی وقت آرایش کردن هم ندارد، در یک روز سرد زمستانی با کیفی در دست و شالی به دور گردنش و مثل همیشه لبخندی بر لب در اماکن عمومی حاضر شده است. سرخی گونه هایش، سفیدی پوست و البته زیبایی او را تشدید می کند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی, ادل

5. این عکس در روز تولد 26 سالگی ادل، هنگامی که او هیچ آرایشی بر چهره نداشت، گرفته شد. او موهایش را مدل دم اسبی بسته  و از گودی زیر چشم هایش مشخص است که برای انتشار آلبوم خود سخت تلاش می کند. این تصویر زیبایی طبیعی ادل را در کنار آن لبخند همیشگی به تصویر می کشد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی, ادل

6. این عکس توسط یکی از دوستان ادل هنگامی که برای برای شام دور میز نشسته بودند، گرفته شد. او موهای خود را به پشت سر جمع کرده و با چهره ای بدون آرایش به لنز دوربین خیره شده است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی, ادل

7. ادل با چهره بدون آرایش، در این لباس سورمه ای رنگ آستین بلند و موهای دم اسبی واقعا ساده و جذاب به نظر می رسد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی, ادل

8. این هم یکی دیگر از عکس های ادل است، در حالی که با عشق اش به پیاده روی می رود. او با آن پیراهن طرح دار و چهره بدون آرایش اش همچنان جوان و جذاب است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی, ادل

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *