کلاهبرداری از پسر عاشق‌پیشه در شب خواستگاری

کلاهبرداری از پسر عاشق‌پیشه در شب خواستگاری/ دختر زیبارو بی تالک، تبهکار حرفه‌ای بود

کلاهبرداری 2

با تلاش ماموران پلیس فتا فارس شخصی که در فضای مجازی اقدام به کلاهبرداری کرده بود ، شناسایی و دستگیر شد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس پلیس فتا فارس با بیان این خبر گفت: جوان 30 ساله شیرازی با ارائه مرجوعه قضائی مدعی شد از طریق شبکه اجتماعی بی تالک با دختری آشنا می شود که خانواده اش در ایران نبوده و با عمویش در یکی دیگر از استان های کشور زندگی می کند.

سرهنگ سید موسی حسینی تصریح کرد: شاکی در ادامه اظهارات خود بیان کرد که با ارسال تصاویر شخصی این دوستی اینترنتی نزدیک تر شده و قرار می شود مراسم خواستگاری با حضور خانواده ها در شیراز جنبه رسمی به خود بگیرد.

وی افزود: روز مراسم خواستگاری دختر مورد نظر با ارسال پیامی ادعا می کند خودرو عمویش در جاده خراب شده و برای تسویه حساب تعمیرگاه به مبلغ شش میلیون ریال نیازمند است.

این مقام انتظامی گفت: شاکی نیز مبلغ خواسته شده را واریز می نماید اما پس از آن تنها پل ارتباطی آنها که شبکه اجتماعی بی تالک بوده است، توسط خانم جوان مسدود می گردد.

رئیس پلیس فتا فارس گفت: با تشکیل پرونده کارشناسان پلیس فتا اقدامات خود را جهت شناسایی متهم آغاز و در نهایت با بررسی های فنی و تخصصی متهم که مرد جوانی 29 ساله بود را شناسایی و دستگیر کردند .

سرهنگ حسینی افزود: در تحقیقات مشخص شد متهم با پرسه زدن در شبکه های اجتماعی و با استفاده از مهندسی اجتماعی قربانیان دیگری نیز داشته است که با وعده های مختلف آن ها را فریب داده است.

وی گفت:  متهم در پایان انگیزه خود را از این عمل مجرمانه سرگرمی عنوان کرده که با دریافت تصاویر مختلف از خانم های جوان در فضای سایبری اقدام به کلاهبرداری می کرده است.

اخبارحوادث – باشگاه خبر نگاران

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *