کودک یکساله از خواب خوش به خواب ابدی رفت

کودک یکساله از خواب خوش به خواب ابدی رفت

به گزارش ایران16 به نقل از قدس آنلاین یزد – زمانی که پدرو مادر “پرهام” مشغول کار کشاورزی بودند، کودک یک ساله اشان از خواب بیدار شد و در پی یافتن پدر و مادرش، داخل استخر افتاد و غرق شد.

 با دریافت خبر مرگ کودک یک ساله بر اثر سقوط در استخر پر از آب در روستای احمد آباد شهرستان بهاباد استان یزد، ماموران کلانتری مرکز در محل حادثه حاضر شدند.

با حضور ماموران پلیس در محل حادثه، آنها با پیکر بی جان یک کودک یک ساله که بر اثر خفگی در آب جان خود را از دست داده بود روبرو شدند.

با تحقیقات عوامل پلیس مشخص شد والدین پرهام، کودک خود را در نزدیکی زمین کشاورزی خوابانده بودند و خودشان بر روی زمین مشغول کار کشاورزی بودند که پس از مدتی “پرهام” یک ساله از خواب بیدار می شود و در جستجوی پدر و مادر به راه افتاده و داخل استخری که در نزدیکی زمین کشاورزی بوده سقوط می کند و جان خود را از دست می دهد.

به گفته ی پدر 26 ساله این کودک، “پرهام” کنار ماشین خواب بوده و او به همراه همسرش مشغول کشاورزی بودند که پس از مدت حدودا 20 دقیقه که برای سرکشی از فرزندشان به محل بر می گردند متوجه می شوند کودک از خواب بیدار شده و به راه افتاده است.

پدر و مادر پرهام بعد از مدتی حستجو در اطراف زمین کشاورزی به استخر نزدیک می شوند و ناگهان با پیکر بی جان فرزندشان که بر روی آب شناور بوده روبرو می شوند.

سرهنگ ” حسین ثقفی” فرمانده انتظامی شهرستان بهاباد ضمن ابراز تاسف از این حادثه دلخراش از خانواده ها خواست تا در مکان هایی که ممکن است برای فرزندانشان حادثه ساز شود مراقب کودکان خود باشند و آنها را تنها رها نکنند.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *