کیارستمی:هم گوشت خوک می‌خورم هم شراب!+عکس

شیوه مسلمانی! عباس کیارستمی/کیارستمی:هم گوشت خوک می‌خورم هم شراب!+عکس

شیوه مسلمانی! عباس کیارستمی/کیارستمی:هم گوشت خوک می‌خورم هم شراب!+عکس

عباس کیارستمی در گفتگو با روزنامه ایتالیایی لونیتا صریحا اعلام کرد: هم گوش خوک می‌خورم و هم شراب

عباس کیارستمی فیلمساز و کارگردان سینما روز گذشته در فرانسه درگذشت و باعث شد تا رسانه‌ها به بازخوانی عملکرد و نظرات وی بپردازند و بار دیگر نظرات این کارگردان سینما بازنشر داده شود.

یکی از نظرات عباس کیارستمی که باید مورد توجه قرار بگیرد، نظر وی در مورد خوردن گوشت خوک و شراب است که در دین مبین اسلام خوردن گوشت خوک و شراب حرام است اما عباس کیارستمی در گفتگو با یک روزنامه ایتالیایی صریحا اعلام می‌کند هم گوشت خوک می‌خورم هم شراب.

روزنامه “صبح” در پنجم دی‌ماه 1374 به نقل از روزنامه “لونیتا” ایتالیا مصاحبه‌ای از عباس کیارستمی را منتشر کرد. مصاحبه‌ای که با تعجب ایرانی‌ها همراه بود.

عباس کیارستمی در گفتگو با روزنامه ایتالیایی لونیتا صریحا اعلام کرد: هم گوش خوک می‌خورم و هم شراب و به شیوه خودم مسلمانم.

به گزارش سراج24، امام رضا (ع) در مورد اثرات خوردن گوشت خوک می‌فرمایند:” خداوند خوردن خوک را حرام فرموده چون حیوان است مهیب و زشت صورت که خدا او را برای پند و عبرت گرفتن خلق آفریده و بترسند از شهوترانی و بی بند و باری که موجب این میشود که خدای تعالی صورت زیبای بشری را از ایشان گرفته و به صورت خوکشان کند و مسخ شوند (چنانچه با جماعتی از پیشینیان در دنیا چنین فرمود و سایرین در عالم برزخ و قیامت در اثر داشتن خوی خوک بصورت او محشور میشوند ) و خوک را در بین بشر گذارد تا دلیلی برای گذشتگانی که با این صورت در آمده بودند باشد و جهت دیگر حرمت گوشت خوک آن است که خوراکش پلیدترین پلیدیها و کثیف ترین کثافتها است با مفاسد و زیانهای بسیاری که در خون او است”

 عباس کیارستمی  گوشت خوک

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *