یک سوال معمولی از خانم الهام چرخنده!

اگر خانم چرخنده به دلیل فعالیت فراوان فرهنگی در ۲۴ ساعت تنها ۴ ساعت هم بخوابند(خواب برای انسان معمولی ۸ ساعت است) یعنی ایشان در هر ساعت یک خانم را چادری کرده است

سیزدهم مرداد همین امسال بود که خانم الهام چرخنده در برنامه ای تلویزیونی که از سیمای قم پخش شد رسما اعلام کردند که حجاب برتر را به عنوان حجابشان برگزیده اند. بالطبع در فضای مجازی که برای هر امری هزاران کارشناس پیدا می شود هزاران نفر این حرکت را ستودند و با خانم چرخنده همدردی گرده و از رونق حجاب ایشان خوشنود شدند

آن طرف قصه هم عده ای بودند که این کار را دوست نداشتند و عده ای دیگر هم … بگذریم!

از آن روز تقریبا ۱۸۰ روز گذشته است ، بگذریم که عمر معروفیت الهام خانم چرخنده به زمانی بر میگردد که ایشان گفته بود مرا در خیابان زدند و بگذریم از آنکه نه برای این ادعا تا به حال متهمی دستگیر شده و نه مجرمی اعتراف کرده است.

بعد از ۱۸۰ روز از چادری شدن این بازیگرزن  سینمای ایران وی دوباره مدعی شد که در این مدت ۳۹۰۰ بانو ایرانی را با حجاب برتر آشتی داده است و چادری کرده است

اینکه اگر چرخنده این امر را ممکن کرده باشد واقعا قابل تقدیر است زیرا این سرعت را تمام نهادهای فرهنگی به علاوه مجلس شورای اسلامی منهای شورای نگهبان که به طرح عفاف و حجاب مجلس ایراد گرفته است هم با هم ندارند!

اگر این ادعا واقعا درست باشد که انشالله هم هست میتوانیم مثل  دوست صمیمی اسفندیار رحیم مشایی  که مدعی بود بسیاری از کشورها به ما یشنهاد داده اند تا شیوه ی اداره کردن کشور به آنها صادر کنیم ، میتوانیم صنعت چادری کردن خانمها را بومی کرده و تازه اضافه آورده و صادر کنیم.


ذهن مخدوش نویسنده این چند خط چرت و پرت یک سوال باقی مانده  دارد که اگر خانم چرخنده این بار نویسنده را نچرخانیده و یه پاسخ یک خطی بدهند ، نویسنده قول می دهد که همینجا نه یک بار بلکه صد بار برای خانم الهام چرخنده از همان تقدیرهایی برگزار کند که برای ایشان امروز در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی (همانجا  که علی مطهری همان نماینده که زیاد حرف میزد نزاشتند نطقش تمام شود) برگزار کردند، برگزار کند.

۶ ماه میشود ۱۸۰ روز ، وقتی ۳۹۰۰ را تقسیم بر ۱۸۰ میکنیم عدد به دست آمده میشود تقریبا ۲۲، یعنی خانم چرخنده در هر روز ۲۲ بانو را چادری کرده اند البته اگر بدون تعطیلی این امر را انجام داده باشند.


اگر خانم چرخنده به دلیل فعالیت فراوان فرهنگی در ۲۴ ساعت تنها ۴ ساعت هم بخوابند(خواب برای انسان معمولی ۸ ساعت است) یعنی ایشان در هر ساعت یک خانم را چادری کرده است.

ممنون میشوم اگر خانم چرخنده توضیح بدهد چگونه در هر یک ساعت یک خانم را چادری کرده اند؟!

سامان گیلانی

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *