Galaxy S5 Zoom با دوربین ۱۹ مگاپیکسلی در راه است

Galaxy S5 Zoom,گوشی Galaxy S5 Zoom,بهترین گوشی هوشمند

Galaxy S5 Zoom با دوربین ۱۹ مگاپیکسلی در راه است
سامسونگ گوشی هوشمند جدیدی را با نام Galaxy S5 Zoom و با دوربین ۱۹ مگاپیکسلی عرضه می‏کند.این شرکت که هنوز بهترین گوشی هوشمند خود یعنی Galaxy S5 را روانه بازار نکرده است، این روزها می‏کوشد ویرایش ویژه ‏ای از این محصول را برای علاقه ‏مندان به حرفه عکاسی تکمیل کند.
این محصول که هم‏ اکنون با نام SM-C115 شناخته می ‏شود، از ابتدای سال جاری میلادی، مورد آزمایش قرار گرفته است. شرکت سامسونگ روی گوشی هوشمند Galaxy S5Zoom نسخه ۴.۴.۲ سیستم ‏عامل آندروید را نصب کرده است و گفته می ‏شود که نمایشگر لمسی 8/4 اینچی آن می‏تواند تصاویر را با کیفیت ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل به نمایش بگذارد.
این نمایشگر از نوع Super AMOLED است و به تراشه Exynos 5 Hexa مجهز شده است. نمایشگر گوشی هوشمند سامسونگ هم قادر است به صورت همزمان لمس پنج انگشت را تشخیص دهد و نسبت به هر یک از آنها عکس ‏العمل مناسب نشان دهد.این گوشی هوشمند به دوربین دیجیتالی ۱۹ مگاپیکسلی مجهز است که تصاویر در آن با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسلی ضبط می‏شوند. همچنین برای این محصول دوربین دوم ۲ مگاپیکسلی با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل مخصوص تماس‏های تصویری در نظر گرفته شده است.
اطلاعات مرکز GFXBench نشان می‏ دهد که این گوشی هوشمند دو پردازنده Cortex-A15 را در خود جای داده است که هر یک از هسته‏ های پردازشگر در آن با توان7/1 گیگاهرتز فعالیت می‌کنند.
از دیگر امکانات گوشی  Galaxy S5 Zoom  سامسونگ می‏توان به رم ۲ گیگابایتی، پردازنده گرافیکی Mali-6244، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی، رابط کاربری TouchWiz، فناوری ارتباطی کوتاه ‏بورد NFC، ورودی خارجی سیم‌کارت و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه microSD اشاره کرد.

منبع : rayvarz.com

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *