آبمیوه گیری Pro v juicer

خرید آبمیوه گیری Pro v juicer

آبمیوه گیری پرو وی جویسر

خرید آبمیوه گیری Pro v juicer

خرید اینترنتی آب میوه گیری پرو وی جویسر

 

حراج دستگاه آب میوه گیری پرو وی جویسر

خرید پرو وی جویسر

قیمت : 110000 تومان

قیمت : 90000 تومان

خرید ارزان

حراج آبمیوه گیری پرو وی جویسر,تخفیف ویژه آبمیوه گیری Pro v juicer,خرید ارزان آب میوه گیری پرو وی جویسر,فروش عمده دستگاه آبمیوه گیری پرو وی جویسر اصل,قیمت پرو وی جویسر

 

آبمیوه گیر پرو وی جویسر اصل

اگر به دنبال خرید دستگاه آبمیوه گیری دستی جامع و کارآمد هستید ما به شما خرید آبمیوه گیری پرو وی جویسر را پیشنهاد می کنیم . تولیدکنندگان این دستگاه با شناسایی نیاز شما توانسته اند آبمیوه گیری قوی و حرفه ای را به بازار عرضه کنند که نسبت به نمونه های مشابه بسیار قوی تر و سریع تر عمل می کند.

پرو وی جویسر بهترین آبمیوه گیری دستی جهان است که با استفاده از آن به راحتی می توانید آب میوه هایی از قبیل پرتقال ، لیمو ، هندوانه ، کیوی ، توت فرنگی ، سیب و . . . را بگیرید، بدون آن که قطره ای از آب آن ها هدر رود. نوشیدن آب مرکبات طبیعی را با Pro V Juicer تجربه کنید.

 

 

آب میوه گیری پرو وی جویسر

خرید ارزان آبمیوه گیر پرو وی جویسر اصل

قیمت : 90000 تومان

آشنایی بیشتر با دستگاه آبمیوه گیری پرو وی جویسر:

دستگاه آبمیوه گیر پرو وی جویسر از سه قسمت ( درب نگهدارنده ضد لغزش ، تیغه و محفظه ) تشکیل شده است و دارای جنس پلاستیک فشرده بوده که روکش آلومینیومی دارد و در برابر فشار ، ضربه و رطوبت دوام بسیار بالایی خواهد داشت . داخل درب نگهدارنده شیارهایی قرار دارد که مانع لغزش و سرخوردن میوه هنگام چرخش برای آبگیری می شود.

آب میوه گیری پرو وی جویسر Pro V Juicer حرفه ای ترین و قدرتمند ترین آبمیوه گیری دستی جهان به شمار می رود . گرفتن آب پرتقال ، لیمو ، کیوی ، هندوانه ، انگور و . . . با پرو وی جویسر بسیار آسان و سریع خواهد بود. ست کامل پرو وی جویسر اصل شامل دستگاه آبمیوه گیری ، شیکر ، چهار عدد ابزار میوه آرایی و 2 عدد دفترچه راهنما می باشد که در ادامه برای تمامی آن ها توضیحات تکمیلی داده می شود.

این آبمیوه گیری دستی بسیار زیبا براحتی می توانید در کمتر از چند ثانیه آب میوه مورد نظر خود را گرفته و مصرف نمایید. این محصول یک آب میوه گیری دستی حرفه ای است که دیگر نیازی به فشار آوردن با دست خود ندارید. همچنین بدون نیاز به برق میتوانید هر زمانی که میخواهید از این دستگاه استفاده کنید.

آبمیوه گیری پرو وی جویسر

حراج دستگاه آب میوه گیری pro v juicer

قیمت : 90000 تومان

آبمیوه گیری پرو وی جویسر

آبمیوه گیری پرو وی جویسر این قابلیت را دارد تا تفاله و تخم های میوه ها را جدا کرده تا آبمیوه خالصی تهیه نمایید و همچنین می توانید آب چند میوه را با هم میکس کنید.

تیغه دستگاه قسمت وسط قرار گرفته و از فولاد ضد زنگ ساخته شده و شیارهای پلاستیکی دارد . زیر تیغه ظرفی برای جمع شدن آب میوه تعبیه شده که بعد از اتمام آبگیری می توانید آن را از دستگاه جدا کنید و آب میوه را مصرف نمایید.

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید روی دستگاه پرو وی جویسر تکه لاستیک های سیاه رنگی به کار رفته شده . وظیفه این لاستیک ها ممانعت از لیز خوردن دست به هنگام چرخش درب نگهدارنده می باشد.

از سری قطعات پرو وی جویسر شیکر قرمز رنگ آن است که از نظر ابعادی هم اندازه دستگاه آبمیوه گیری پرو وی جویسر می باشد. شیکر را می توانید زیر تیغه به جای محفظه نگهداری آب میوه قرار دهید و آب میوه ها را درون شیکر بریزید و نوش جان نمایید. شیکر دارای درب مخصوص است که روی درب شیاری جهت نوشیدن آسان آب میوه از شیکر تعبیه شده است.

پرو وی جویسر

تخفیف ویژه آبمیوه گیری دستی پرو وی جویسر

قیمت : 90000 تومان

ویژگی ها و مشخصات دستگاه آبمیوه گیری پرو وی جویسر اصل :

برند : Pro V Juicer
طراحی جدید و کاربردی
پر قدرت و سریع
مناسب جهت آبگیری پرتقال ، لیمو ، هندوانه ، کیوی ، توت فرنگی ، سیب و…
دارای درب نگهدارنده ضد لغزش
به همراه چهار ابزار میوه آرایی
دارای شیکر مخصوص
جنس بدنه : پلاستیک فشرده با روکش آلومینیوم
دارای تیغه های فولادی ضد زنگ با شیارهای پلاستیکی
به همراه دو عدد دفترچه راهنما
شستشوی آسان
کاملاٌ ایمن و بی خطر
ساخت کشور استرالیا

 

آبمیوه گیری Pro V Juicer

فروش عمده آب میوه گیر پرو وی جویسر اصل

قیمت : 90000 تومان

پوست کن پرو وی جویسر :

از ابزارهای میوه آرایی که در ست دستگاه پرو وی جویسر قرار داد ، پوست کن آن است. این پوست کن دارای تیغه فولادی بسیار تیز بوده که قادر است پوست هر نوع میوه را به آسانی و با سرعت بکند. همچنین از قسمت مثلثی روی تیغه نیز می توانید برای میوه آرایی استفاده نمایید. درضمن برای سهولت در استفاده دسته این پوست کن روکش لاستیکی دارد.

چاقوی طراحی میوه 2 سر پرو وی جویسر :

این چاقو دارای 2 سر متفاوت می باشد که هر سر آن برای میوه آرایی استفاده می شود. از یک سر برای طرح های دایره ای شکل و از سر دیگر برای طرح های مثلثی بر روی میوه هایی مانند هندوانه ، خربزه ، خیار و . . . استفاده می شود.

برش زن چیپسی پرو وی جویسر :

این ابزار یک چاقوی جدید است که سیب زمینی و میوه های ترد دیگر را به ورقه های طرح تبدیل می کند. جنس تیغه های آن فولاد ضد زنگ می باشد.

تیغه حلقه کن پرو وی جویسر :

استفاده از این ابزار بسیار ساده است ، فقط کافیست قسمت پیچ دار ابزار را وارد میوه مورد نظر کنید و به سمت حرکت عقربه های ساعت بچرخانید. خواهید دید که تیغه ، میوه را به صورت حلقه ای برش خواهد زد.

پک کامل دستگاه پرو وی جویسر را می توانید از فروشگاه خبر 25 خریداری نمایید. این محصول ساخت کشور استرالیا می باشد که با مطالعه دو دفترچه راهنمای محصول می توانید از تمام کارایی آن استفاده نمایید. یکی از دفترچه ها آموزش استفاده از دستگاه آبمیوه گیری پرو وی جویسر و دیگری آموزش استفاده از ابزارهای میوه آرایی پرو وی جویسر کی باشد.

آب میوه گیری Pro V Juicer

آبمیوه گیری پرو وی جویسر

قیمت پرو وی جویسر

قیمت : 110000 تومان

قیمت : 90000 تومان

خرید ارزان

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *