آخرین جزییات پرونده تجاوز به عنف در قزوین

تجاوز به عنف

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: مدعیان و شاکیان پرونده تجاوز به عنف در این استان تنها یک مرد و زن هستند و موارد مطرح شده در پایگاه‌های خبری و سایت‌ها کذب است.

جمال انصاری اظهار داشت: مدعیان و شاکیان پرونده تجاوز به عنف در این استان تنها یک مرد و زن هستند و موارد مطرح شده در پایگاه‌های خبری و سایت‌ها کذب است.

این مسئول ادامه داد: این موضوع به یک ماه قبل در منطقه تفریحی باراجین بازمی‌گردد و مدعی و شاکی در این پرونده که به عنوان تجاوز به عنف مطرح شده یک زن و مرد هستند.
تجاوز به عنف
به گفته وی ادعاهایی که در این پرونده مطرح شده؛ آدم‌ربایی، تجاوز به عنف، سرقت گوشی همراه ضرب و جرح بوده است.

انصاری عنوان کرد: به طور طبیعی تعداد متهمان این پرونده ۵ و ۶ نفر هستند و در حال حاضر چهار نفر در این پرونده در بازداشت موقت به سر می‌برند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین تأکید کرد: بخش مربوط به تجاوز به عنف این پرونده که خبرهای متفاوت و غیر‌واقعی از آن منتشر شده، در حال حاضر تفکیک شده و به طور جداگانه در دادگاه کیفری یک استان و با همین تعداد فرد بازداشت شده در مرحله تکمیل تحقیقات است.

وی عنوان کرد: سایر بخش‌های این پرونده هم که شامل آدم‌ربایی، سرقت به عنف، گوشی همراه و ضرب و جرح است، در حال حاضر در دادسرای عمومی انقلاب مرکز استان در حال تکمیل تحقیقات است.

به گفته انصاری این بخش از پرونده‌خواه و ناخواه پس از تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست می‌تواند به دادگاه کیفری یک استان برای رسیدگی بیشتر ارسال شود.

رئیس کل دادگستری استان قزوین خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی‌ها و مسائل مرتبط با این موضع که در روزهای گذشته توسط برخی از پایگاه‌های خبری و در سایت‌های مجازی مطرح شده مورد تأیید ما نیست و به طور طبیعی استراتژی قوه قضائیه در برخورد با مسائلی که به این شکل است و ادعایی‌هایی که مطرح می‌شود، بررسی دقیق و به دور از حاشیه است.

انصاری عنوان کرد: چنانچه ادعاهای مطرح شده در موادی که عنوان شد بر دادگاه احراز شود، نگاه قانون‌گذار و سیاست دستگاه قضا در استان هم در این موضوع مشخصا برخوردی است و با قاطعیت برخورد لازم با افراد متعرض و متجری صورت می‌گیرد.

وی بحث مسلحانه بودن افراد دستگیر شده مرتبط با این پرونده را رد و تکذیب کرد و گفت: غیر از آن میزان اطلاعاتی که داده شد، سایر مواردی که در شبکه‌های اجتماعی، سایت‌ها و خبرگزاری‌ها مطرح شده، به نظر می‌رسد بخشی از آن صرفا برای جذب مخاطب بوده و از این پس روابط عمومی دادگستری استان مرجع اطلاع‌رسانی در این موضع خواهد بود که مردم می‌توانند از این طریق اطلاعات لازم در خصوص این پرونده را بگیرند.

گفتنی است، برخی از سایت‌های مجازی و پایگاه‌های خبری در خبرهایی جداگانه از یک باند ۸ نفره خبر داده بودند که حدود دو ماه قبل در چند حمله جداگانه به تعدادی زن و دختر جوان که برای تفریح به منطقه زرشک و کامان که در ۱۰ کیلومتری شمال شهر قزوین و در منطقه باراجین قرار دارد، تجاوز کرده بودند.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *