فرمانده انتظامی تهران بزرگ اظهار کرد: در پی تحقیقات و بررسی‌های پلیس تهران بزرگ مبنی بر شناسایی سارقان مسلح منازل، تیمی از ماموران کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب موضوع را مورد بررسی قرار دادند.

وی با اشاره به زاغ زنی سارقان از محل مورد نظر خود جهت سرقت از منازل، افزود: این افراد با سرقت از منازل شهروندان، ده‌ها منزل در پایتخت را تخلیه کرده و بلافاصله از محل متواری می‌شدند.

آدمکش مخوف تهران بعد از کشتن ۶۰ نفر به دام افتاد + عکس

سردار رحیمی با بیان اینکه یکی از سارقان بیش از ۶۰ فقره قتل عمد را در پرونده خود دارد، تصریح کرد: ماموران پلیس در ساعت ۴ بامداد روز گذشته (جمعه) با شناسایی ویلایی در صفا دشت کرج، وارد مخفیگاه متهمان شده و توانستند ۱۳ مرد و ۲ زن که از سارقان سابقه دار بودند را دستگیر کنند که یکی از سارقان ۵۶ بار توسط پلیس دستگیر شده بود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه این افراد موجب سلب آرامش و امنیت شهروندان شده بودند، خاطرنشان کرد: تمام سارقان و زورگیران بدانند که پلیس با قاطعیت با افرادی که بخواهند نظم و امنیت شهر را برهم بزنند برخورد خواهد کرد و پلیس در این خصوص با فردی شوخی ندارد.

«هیتمن» بعد از کشتن ۶۰ نفر در تهران به دام افتاد + تصاویر

در ادامه یکی از شاکیان با اشاره به سرقت رفتن ۴۰۰ میلیون تومان ارز و جواهرات از منزل وی توسط اعضای این باند سارق، گفت: با توجه به ضبط دوربین‌های مداربسته در منزلم، افراد ساعت ۲۰:۳۷ دقیقه وارد منزلمان شدند و ساعت ۲۰:۵۷ دقیقه تمام لوازم داخل گاوصندوق اعم از پول ارز و طلا و جواهرات را به سرقت بردند.

دیگر شاکی حاضر در صحنه گفت: من به همراه خانواده در مسافرت بودم که با اطلاع دادن همسایه‌ها متوجه شدم که سارقان به منزل من آمده و طلا و جواهرات من را به سرقت بردند.

«هیتمن» بعد از کشتن 60 نفر در تهران به دام افتاد + تصاویر

وی افزود: زمانی که به خانه بازگشتم با تخریب درب منزلم و همینطور به سرقت رفتن حدود ۱۰۰ میلیون تومان طلا و ارز‌هایی که در منزل داشتم، مواجه شدم.